![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus waarom ben ik een bedreiging voor de samenleving? Of waarom is mijn reactie een bedreiging voor de samenleving?
Lees jij de vraag niet goed, misschien? Laatst gewijzigd door porpo : 28 september 2010 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe? Zeg ik dan zelf dat ik een bedreiging ben voor de samenleving? Waar?
Laatst gewijzigd door porpo : 28 september 2010 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Parlement een anti God heb ik zelf niet gezegd. Ik zeg gewoon dat ik Allah boven alle (af)god(en) zet. Dit wilt niet zeggen dat andere (af)god(en) anti Allah zijn.
Zit hierin een bedreiging voor samenleving? Hoe? Je zegt: ((U heeft recht op uw waanzin zolang u niet probeert de samenleving van dat "Goddelijke" te overtuigen!)) Een antwoord hierop slaat de deur open voor andere opmerkingen die niets te maken hebben met wat ik tot nu toe heb geschreven. Zo is het ook mogelijk dat je straks het volgende opmerkt: U heeft recht op uw waanzin zolang u niet probeert om bommekes te leggen! Dus mijn vraag is nog steeds: waarom ben ik een bedreiging voor de samenleving? Laatst gewijzigd door porpo : 28 september 2010 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw religie is een bedreiging voor elke samenleving ! Waar de islam heerst is er chaos armoede ellende barbaarse straffen en rituelen. Jonge meisjes worden uitgehuwelijkt. Ze keuren dit goed omdat hun profeet ook pedo neigingen had. Vandaar dat de meeste westerlingen uw religie niet wensen. Uw uitspraken maken het nogmaals pijnlijk duidelijk hoe extreem us religie is. Laatst gewijzigd door grimbergen : 28 september 2010 om 11:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat ik in Allah geloof.
Geloof in het Arabisch is "iman". Iman heeft de volgende betekenissen: Geloof Vertrouwen Kennis Overtuiging Handelen naar de leer die iman-gebaseerd is. Dit laatste, handelen volgens de leer die iman-gebaseerd is, kan omhoog en omlaag gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zo zwak van karakter en ruggengraat dat ik mijn heil zoek in sprookjes. Laatst gewijzigd door Cdude : 28 september 2010 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Wat overigens niet wil zeggen dat ik het eens ben met de opvattingen van deze mensen, noch dat ik geen verweer zou geven mochten ze deze regels aan ons willen opdringen, maar jullie reageren toch wel enigzins overdreven hoor.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 september 2010 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U erkent dan geen democratie, geen scheiding kerk en staat, geen gelijkheid man en vrouw maar u pleit voor apartheid, zij die Allah boven alles zetten en vinden dat de samenleving zich hieraan hoort aan te passen( islamisering dus) Dan bent u een bedreiging voor deze samenleving, wat begrijp je daar niet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Alles wat aanbeden wordt buiten Allah is een (af)god.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb ik hier misschien ergens een kop staan waarmee ik de samenleving bedreig? Oh! jullie niet-moslims, bekeer u tot de islam, of ik zal op deze knop drukken?!!! Laatst gewijzigd door porpo : 28 september 2010 om 18:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarom bestaat democratie, stemmen, verkiezingen en noem maar op.
Je stelt een programma (afgod) en je stuurt de massa met media propaganda (afgod) en je haalt stemmen (afgoden) en je maakt een wet (afgod). Zoveel afgoden besturen jou, er is geen bewijs of rationaliteit nodig. |
![]() |
![]() |