![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar veroordeel je deze vorm van geweld niet, maar zoek je vooral domme excuses om geweld op een vrouw in de bus goed te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De situatie rond de kerk met Vangheluwe heeft enorm veel reacties en verontwaardiging uitgelokt van het eigen volk. Ik zal het nog beter zeggen. Van mijn part mogen ze Vangheluwe levenslang opsluiten en mag Bubba hem onder de douche warm verwelkomen. Datzelfde wil ik wel eens horen zeggen door enkele allochtonen over hun criminele vriendjes of familieleden. Want als er één groep in de samenleving is die zijn eigen criminelen toedekt en beschermt, dan zijn het de allochtonen wel. Ze moeten zich al inhouden om geen optochten te organiseren omdat een van hun criminelen een kogel heeft gekopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3) Ik geef in de eerste post genoeg mogelijkheden wat hun reactie kan verklaren. En als je niet onverschillig bent, welke straf zou deze neger moeten krijgen van jou? Zeg het eens, meisje/jongen. Thee en koekjes? Subsidie? Of moet hij het land uit? Simpelweg de gevangenis in? Enkelband? Een medaille? 4) Geef dan zelf een verklaring of weerleg ze. Dat kan je niet. 5) Tja, waarom zouden ze anders niet willen getuigen? Uit angst natuurlijk. Ken jij nog andere redenen? Ik zou maar al te graag getuigen tegen dat gespuis. Alhoewel met de huidige straffeloosheid ik ook wel eens 2 keer zou nadenken. Want raak je aan 1 allochtoon, krijg je de hele gemeenschap voor je deur. En niet om te praten trouwens. 6) Oke, het is dus geen racisme. En stel nu dat de titel was: "Blanke man slaat gehandicapte negerin tot puin omdat haar kind couscous morst op zijn broek". Wat is het dan? Racisme? Of gewoon een psychopaat? Zeg het eens, jongen/meisje. Niet antwoorden door vragen te stellen aub. En liefst ook wat meer vertellen dan "je hebt ongelijk". Doe je best. Succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Foutje
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 9 december 2010 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd en overal Van Gheluwe erbij sleuren alsof dat alle andere kwaad op de wereld goedpraat. Ik heb nog nooit iemand gekend met grotere oogkleppen op dan Eberhard Leclerc.
![]() |
![]() |
#87 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een verklaring kan ik niet geven; want ik weet niet waarom de andere reizigers zo reageerden. Citaat:
Citaat:
"Ik sprak me daar niet over uit. Het zou wel kunnen, maar niets duidt er op dat hij dit deed uit racisme." Dat je wat ik schreef zo moet verdraaien? Citaat:
Doe je best. Succes. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 december 2010 om 20:23. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Staatssecretaris
|
![]() A. Pré-constructieve valse-conclusie
Citaat:
2. Je creëert een thema (thread) bijvoorbeeld op politics.be daaromtrent. 3. Met een zwaar accent (die je probeert te verzachten met het doel om iedereen even af te leiden) op het woord neger voer je een provocatie-tactiek. Op die manier daag je de racisme-tegenstanders uit (die zijn natuurlijk meestal de slachtoffers van racisme of de politieke tegenpartij van het vb; alle partijen dus). 4. En dan probeer je met je pré-constructieve valse-conclusie de tegenpartij (elke discussie heeft minstens 2 partijen) met je "vlaams belang" tegen de muur te duwen. Doel: Het doel van je pré-constructieve valse-conclusie is hersenspoelen. B. Bevestiging van de onware "waarheid" Citaat:
C. Demagogie Citaat:
i) je "sympathisanten" ("gehypnotiseerde" en gebrainwashte massa) die, onder indruk van je demagogie, zodanig diep in "slaap" gevallen zijn dat ze zelfs naar je kaarten niet kijken. ii) neutrale "luisteraars" iii) diegenen die wakker zijn en je kaarten perfect kunnen zien. - Weet je wie zo'n tactiek nog gebruikte? Adolf Hitler. Ik vraag iedereen om even hier en daar over demagogie te lezen en over de verschillende dictatoren. Lees het waar je kan; het is om het even. ------ Wie ben je? Je bent wel een kenner van bepaalde tactieken. Toch een oldtimer. Je bent een provocateur. Stop met demagogie! Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 december 2010 om 20:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdraai of verknip niks. En je bericht is voor de rest zo leeg dat er niet meer op te antwoorden valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over achterlijke praat gesproken, dit kan tellen. Als gij een pak slaag krijgt vraagt u dan aan uwe aanvaller om even te wachten met u te molesteren tot er toevallig politie in de buurt is.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weerleg liever wat ik zeg in plaats van thesissen te schrijven. Dit is niet het topic voor de gebuisde psychologie studenten. Een oldtimer van in de 20... goed bezig. Je ziet duidelijk spoken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof best dat jij een kinderverkrachter in een gevangenis wenst. Maar kennelijk, en dat moeten we gewoon eerlijk vaststellen, wil de meerderheid van het eigen volk dit niet. "Niet één partij heeft in het Belgische parlement een wetsvoorstel ingediend die verjaring van deze praktijken onmogelijk maakt." Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 december 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
antwoordde ik Ik sprak me daar niet over uit. Het zou wel kunnen, maar niets duidt er op dat hij dit deed uit racisme.Jij maakt daar van Oke, het is dus geen racisme.Van mijn uitleg Ik wil wel begrijpen waarom niemand op de bus tussenkwam; zelfs niet de politie belde. Maar ik kan dat niet begrijpen. Misschien als iemand het uitlegt.Hou je enkel de laatste lijnen over en repliceer je Geef dan zelf een verklaring of weerleg ze. Dat kan je niet.Op zo'n manier discussiëren heeft inderdaad geen zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kunt u niet ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag die gesteld moet worden is echter: waarom en in functie van welke belangen verminken zij de islam en haar leerstellingen? We kunnen beginnen met te luisteren naar de wijze woorden van Sheikh Ali Jaffri: http://www.youtube.com/watch?v=8HcZz_CrwJ0
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het was duidelijk geen autochtoon. Weer�*l niet... Tot spijt wie het benijdt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
idd. Sneu. Als ìk in die bus had gezeten had betrokkene zich die rit en zèker het slagen aan moeders met kind, herinnerd, stoned of niet... Al wie aan zijn kant wou tussenkomen, kon de komende 2dagen peper in z'n eten proeven, zonder zo'n draaimolen! Daar mag u van op aan. Kwestie van tijd tegen dat iedereen hier zo gaat handelen. Pepperspray is al lang geen verboden wapen meer, gezien het aantal moslimbroeders er mee rond mag lopen... Daar zijn juridische precedenten van. Zoek ze op als je een zonodig een bronnetje wil. Mìjn bron verschijnt spijtig genoeg niet in de pers... HetLaatsteNieuws zou tenslotte 50blz bedragen.. en da's er toch ook wel over. Maar het is en blijft een precedent indien men mij aanklaagt. Time is on my side... (edit) By the way ; ik ben niet uw typische "blokker" waarmee U alles aanduidt dat niet in uw islam-ideologie past. Dìe tijd is ook aan het passeren, moest u het nog niet gemerkt hebben. Gewoon "weldenkende europeaan" volstaat, de laatste tijd.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 9 december 2010 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |