Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2010, 18:38   #81
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Uiteindelijk heeft hij niet harder geslagen als je die vergelijkt met hoe de Britse kolonisten boeren, bejaarden, ongewapende zwakkelingen en zelfs vee en kindjes (dood)sloegen tijdens hun kapitaal-tochten in o.a Zuid-Afrika. Waarom relativeren we nooit? En waarom geen "crimineel" zeggen ipv "neger"?!! Of psychopaat ipv "onze verrijker"??
Ja hoor, die man dacht vast aan Britse kolonisten toen hij een vrouw op de bus aframmelde!
Blijkbaar veroordeel je deze vorm van geweld niet, maar zoek je vooral domme excuses om geweld op een vrouw in de bus goed te praten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:40   #82
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Mijn eerste 'live' online orgasme..

lol ....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:22   #83
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je staat gewoon keihard te liegen dus:

Nog niet zolang geleden hadden het geval van de kinderverkrachting (is dat erger dan slaan op een bus?) van Vangheluwe voor. Dat kan zelfs jou niet zijn ontgaan.

Deze man zit niet in de gevangenis maar ontvangt een royale uitkering van de Belgische Staat.

Niet één partij heeft in het Belgische parlement een wetsvoorstel ingediend die verjaring van deze praktijken onmogelijk maakt.

We zullen het maar even niet hebben over de doofpotoperaties die spelen rond dit soort praktijken in de RK kerk en politici en magistratuur.

Zoals gewoonlijk en onweerlegbaar dekt het eigen volk de eigen mishandelaars.

Een politieke keuze.
Ongelooflijk wat jij hier komt uitkramen.

De situatie rond de kerk met Vangheluwe heeft enorm veel reacties en verontwaardiging uitgelokt van het eigen volk.

Ik zal het nog beter zeggen. Van mijn part mogen ze Vangheluwe levenslang opsluiten en mag Bubba hem onder de douche warm verwelkomen.

Datzelfde wil ik wel eens horen zeggen door enkele allochtonen over hun criminele vriendjes of familieleden. Want als er één groep in de samenleving is die zijn eigen criminelen toedekt en beschermt, dan zijn het de allochtonen wel. Ze moeten zich al inhouden om geen optochten te organiseren omdat een van hun criminelen een kogel heeft gekopt.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:41   #84
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1) Ja, dat is een extreme vorm van agressie, en komt hier gelukkig niet vaak voor, niet onder ons eigen volk, niet onder ons ander volk.

2) Neen, ik vind dit geen bagatel; en dat schrijf ik nergens.
Ik betwijfel dat dit een nieuw fenomeen is. Ik betwijfel dat zo'n agressieve voorheen niet voorkwamen.

3) Ik ben niet onverschillig voor zo'n feiten.
Of de reizigers op de bus zo reageerden uit onverschilligheid weet ik niet. Daar durf ik me niet over uitspreken.
Daarom wilde ik weten op wat jij je baseert om de reactie toe te schrijven aan onverschilligheid.

4) Wat je beschreef zijn geen feiten. Het is je mening. Dat kan zeker niet de uitleg zijn voor de reactie van andere reizigers.

5) Ik betwijfel niet dat niemand wil getuigen. Ik betwijfel dat dit is omwille van de angst voor represailles.

6) Ik sprak me daar niet over uit. Hat zou wel kunnen, maar niets duidt er op dat hij dit deed uit racisme.
1+2) Zo een extreme agressie tegen wildvreemden is inderdaad geen nieuw fenomeen. Het zijn telkens allochtonen die hier achter zitten. Zij hebben het monopolie op deze daden.

3) Ik geef in de eerste post genoeg mogelijkheden wat hun reactie kan verklaren. En als je niet onverschillig bent, welke straf zou deze neger moeten krijgen van jou? Zeg het eens, meisje/jongen. Thee en koekjes? Subsidie? Of moet hij het land uit? Simpelweg de gevangenis in? Enkelband? Een medaille?

4) Geef dan zelf een verklaring of weerleg ze. Dat kan je niet.

5) Tja, waarom zouden ze anders niet willen getuigen? Uit angst natuurlijk. Ken jij nog andere redenen? Ik zou maar al te graag getuigen tegen dat gespuis. Alhoewel met de huidige straffeloosheid ik ook wel eens 2 keer zou nadenken. Want raak je aan 1 allochtoon, krijg je de hele gemeenschap voor je deur. En niet om te praten trouwens.

6) Oke, het is dus geen racisme.
En stel nu dat de titel was:
"Blanke man slaat gehandicapte negerin tot puin omdat haar kind couscous morst op zijn broek".
Wat is het dan? Racisme? Of gewoon een psychopaat? Zeg het eens, jongen/meisje.

Niet antwoorden door vragen te stellen aub. En liefst ook wat meer vertellen dan "je hebt ongelijk". Doe je best. Succes.
Oud 9 december 2010, 20:04   #85
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Foutje

Laatst gewijzigd door Pieter B : 9 december 2010 om 20:05.
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 20:18   #86
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dat zeg jij.

De harde feiten over het eigen volk:

Niet één partij heeft in het Belgische parlement een wetsvoorstel ingediend die verjaring van deze praktijken onmogelijk maakt.
En wanneer uw gevoelens over deze vreselijke daad? Gehandicapte vrouw met kind wordt in elkaar geklopt.
Altijd en overal Van Gheluwe erbij sleuren alsof dat alle andere kwaad op de wereld goedpraat. Ik heb nog nooit iemand gekend met grotere oogkleppen op dan Eberhard Leclerc.
Oud 9 december 2010, 20:20   #87
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
1+2) Zo een extreme agressie tegen wildvreemden is inderdaad geen nieuw fenomeen. Het zijn telkens allochtonen die hier achter zitten. Zij hebben het monopolie op deze daden.
Neen, het zijn niet telkens allochtonen die hier achter zitten. Het gebeurt ook bij autochtonen.

Citaat:
3) Ik geef in de eerste post genoeg mogelijkheden wat hun reactie kan verklaren. En als je niet onverschillig bent, welke straf zou deze neger moeten krijgen van jou? Zeg het eens, meisje/jongen. Thee en koekjes? Subsidie? Of moet hij het land uit? Simpelweg de gevangenis in? Enkelband? Een medaille?
Deze dader moet voor de rechtbank komen. het is de rechter die dan de straf uitspreekt.
Citaat:
4) Geef dan zelf een verklaring of weerleg ze. Dat kan je niet.
Je knipte (o.a.) dat deel weg bij het citeren van mijn post.
Een verklaring kan ik niet geven; want ik weet niet waarom de andere reizigers zo reageerden.
Citaat:
5) Tja, waarom zouden ze anders niet willen getuigen? Uit angst natuurlijk. Ken jij nog andere redenen? Ik zou maar al te graag getuigen tegen dat gespuis. Alhoewel met de huidige straffeloosheid ik ook wel eens 2 keer zou nadenken. Want raak je aan 1 allochtoon, krijg je de hele gemeenschap voor je deur. En niet om te praten trouwens.
Ja, misschien willen ze niet getuigen omdat ze de moeite niet willen doen. Omdat ze het liever aan de anderen overlaten.
Citaat:
6) Oke, het is dus geen racisme.
En stel nu dat de titel was:
"Blanke man slaat gehandicapte negerin tot puin omdat haar kind couscous morst op zijn broek".
Wat is het dan? Racisme? Of gewoon een psychopaat? Zeg het eens, jongen/meisje.
Wat begrijp jij niet aan :
"Ik sprak me daar niet over uit. Het zou wel kunnen, maar niets duidt er op dat hij dit deed uit racisme."
Dat je wat ik schreef zo moet verdraaien?

Citaat:
Niet antwoorden door vragen te stellen aub. En liefst ook wat meer vertellen dan "je hebt ongelijk". Doe je best. Succes.
Gelieve te lezen wat er staat en niet te verdraaien of te knippen en te negeren.
Doe je best. Succes.

Laatst gewijzigd door artisjok : 9 december 2010 om 20:23.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 20:34   #88
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

A. Pré-constructieve valse-conclusie
Citaat:
...Want raak je aan 1 allochtoon, krijg je de hele gemeenschap voor je deur...
1. Je vindt een onderwerp overeenstemmend met je "belangen" (een onderwerp over een criminele vreemdeling bijvoorbeeld).
2. Je creëert een thema (thread) bijvoorbeeld op politics.be daaromtrent.
3. Met een zwaar accent (die je probeert te verzachten met het doel om iedereen even af te leiden) op het woord neger voer je een provocatie-tactiek. Op die manier daag je de racisme-tegenstanders uit (die zijn natuurlijk meestal de slachtoffers van racisme of de politieke tegenpartij van het vb; alle partijen dus).
4. En dan probeer je met je pré-constructieve valse-conclusie de tegenpartij (elke discussie heeft minstens 2 partijen) met je "vlaams belang" tegen de muur te duwen.

Doel:
Het doel van je pré-constructieve valse-conclusie is hersenspoelen.

B. Bevestiging van de onware "waarheid"
Citaat:
Want als er één groep in de samenleving is die zijn eigen criminelen toedekt en beschermt, dan zijn het de allochtonen wel.
5. Na het waarschijnlijk-succesvolle hersenspoelen is het gemakkelijker om constructieve elementen nogmaals als waarheid te "bevestigen". Daarvoor gebruik je nog een pré-constructieve valse conclusie op hetzelfde vlak.

C. Demagogie
Citaat:
Zo een extreme agressie tegen wildvreemden is inderdaad geen nieuw fenomeen. Het zijn telkens allochtonen die hier achter zitten. Zij hebben het monopolie op deze daden.
6. Na de nodige (bovenvermelde) stappen doe je je kaarten open. M.a.w. is het precies de tijd om je boodschap te beginnen te verspreiden aan het auditorium bestaande uit;
i) je "sympathisanten" ("gehypnotiseerde" en gebrainwashte massa) die, onder indruk van je demagogie, zodanig diep in "slaap" gevallen zijn dat ze zelfs naar je kaarten niet kijken.
ii) neutrale "luisteraars"
iii) diegenen die wakker zijn en je kaarten perfect kunnen zien.
-
Weet je wie zo'n tactiek nog gebruikte? Adolf Hitler.
Ik vraag iedereen om even hier en daar over demagogie te lezen en over de verschillende dictatoren. Lees het waar je kan; het is om het even.

------
Wie ben je? Je bent wel een kenner van bepaalde tactieken. Toch een oldtimer.
Je bent een provocateur. Stop met demagogie!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 december 2010 om 20:43.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 20:50   #89
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelieve te lezen wat er staat en niet te verdraaien of te knippen en te negeren.
Doe je best. Succes.
Met jou discussiëren heeft duidelijk geen zin.
Ik verdraai of verknip niks.
En je bericht is voor de rest zo leeg dat er niet meer op te antwoorden valt.
Oud 9 december 2010, 20:56   #90
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Antiek of hoe dan ook! Elke dag vermoorden mensen van verschillende huidskleuren elkaar. Laat het aan de politie van Engeland. Maak er geen discussie op basis van "ras".
Over achterlijke praat gesproken, dit kan tellen. Als gij een pak slaag krijgt vraagt u dan aan uwe aanvaller om even te wachten met u te molesteren tot er toevallig politie in de buurt is.
Oud 9 december 2010, 20:58   #91
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Over achterlijke praat gesproken, dit kan tellen. Als gij een pak slaag krijgt vraagt u dan aan uwe aanvaller om even te wachten met u te molesteren tot er toevallig politie in de buurt is.

Begrijpend lezen lunkt u ook al niet ????
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 20:58   #92
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
A. Pré-constructieve valse-conclusie

1. Je vindt een onderwerp overeenstemmend met je "belangen" (een onderwerp over een criminele vreemdeling bijvoorbeeld).
2. Je creëert een thema (thread) bijvoorbeeld op politics.be daaromtrent.
3. Met een zwaar accent (die je probeert te verzachten met het doel om iedereen even af te leiden) op het woord neger voer je een provocatie-tactiek. Op die manier daag je de racisme-tegenstanders uit (die zijn natuurlijk meestal de slachtoffers van racisme of de politieke tegenpartij van het vb; alle partijen dus).
4. En dan probeer je met je pré-constructieve valse-conclusie de tegenpartij (elke discussie heeft minstens 2 partijen) met je "vlaams belang" tegen de muur te duwen.

Doel:
Het doel van je pré-constructieve valse-conclusie is hersenspoelen.

B. Bevestiging van de onware "waarheid"

5. Na het waarschijnlijk-succesvolle hersenspoelen is het gemakkelijker om constructieve elementen nogmaals als waarheid te "bevestigen". Daarvoor gebruik je nog een pré-constructieve valse conclusie op hetzelfde vlak.

C. Demagogie

6. Na de nodige (bovenvermelde) stappen doe je je kaarten open. M.a.w. is het precies de tijd om je boodschap te beginnen te verspreiden aan het auditorium bestaande uit;
i) je "sympathisanten" ("gehypnotiseerde" en gebrainwashte massa) die, onder indruk van je demagogie, zodanig diep in "slaap" gevallen zijn dat ze zelfs naar je kaarten niet kijken.
ii) neutrale "luisteraars"
iii) diegenen die wakker zijn en je kaarten perfect kunnen zien.
-
Weet je wie zo'n tactiek nog gebruikte? Adolf Hitler.
Ik vraag iedereen om even hier en daar over demagogie te lezen en over de verschillende dictatoren. Lees het waar je kan; het is om het even.

------
Wie ben je? Je bent wel een kenner van bepaalde tactieken. Toch een oldtimer.
Je bent een provocateur. Stop met demagogie!
Een beetje met moeilijke woorden komen goochelen met als doel om mij straffeloos Adolf Hitler te kunnen noemen... dat is pas een vuile tactiek.
Weerleg liever wat ik zeg in plaats van thesissen te schrijven.
Dit is niet het topic voor de gebuisde psychologie studenten.

Een oldtimer van in de 20... goed bezig. Je ziet duidelijk spoken.
Oud 9 december 2010, 21:03   #93
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De situatie rond de kerk met Vangheluwe heeft enorm veel reacties en verontwaardiging uitgelokt van het eigen volk.

Ik zal het nog beter zeggen. Van mijn part mogen ze Vangheluwe levenslang opsluiten en mag Bubba hem onder de douche warm verwelkomen.

Ik geloof best dat jij een kinderverkrachter in een gevangenis wenst.

Maar kennelijk, en dat moeten we gewoon eerlijk vaststellen, wil de meerderheid van het eigen volk dit niet.

"Niet één partij heeft in het Belgische parlement een wetsvoorstel ingediend die verjaring van deze praktijken onmogelijk maakt."

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 december 2010 om 21:03.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:05   #94
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Op je vraag "De daad van die neger is dus volgens u geen racisme?"
antwoordde ik
Ik sprak me daar niet over uit. Het zou wel kunnen, maar niets duidt er op dat hij dit deed uit racisme.
Jij maakt daar van
Oke, het is dus geen racisme.
Van mijn uitleg
Ik wil wel begrijpen waarom niemand op de bus tussenkwam; zelfs niet de politie belde. Maar ik kan dat niet begrijpen. Misschien als iemand het uitlegt.
Maar wat jij schreef
Het welzijn van een agressor is namelijk de eerste prioriteit van het gerecht. Zelfverdediging is sowieso al volledig uit den boze. En zeker als de agressor van vreemde origine is, dan durven de mensen al zeker niet meer tussenkomen, uit angst om als racist afgeschilderd te worden.
Kan zeker al geen uitleg zijn waarom niemand de politie belde.
Wat je beschreef zijn geen feiten. Het is je mening. Dat kan zeker niet de uitleg zijn voor de reactie van andere reizigers.
Hou je enkel de laatste lijnen over en repliceer je
Geef dan zelf een verklaring of weerleg ze. Dat kan je niet.
Op zo'n manier discussiëren heeft inderdaad geen zin.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:05   #95
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En wanneer uw gevoelens over deze vreselijke daad? Gehandicapte vrouw met kind wordt in elkaar geklopt.
Altijd en overal Van Gheluwe erbij sleuren alsof dat alle andere kwaad op de wereld goedpraat. Ik heb nog nooit iemand gekend met grotere oogkleppen op dan Eberhard Leclerc.
Het verschil is dat die ene meneer de bak indraait en die andere meneer een royale uitkering.

Dat kunt u niet ontkennen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:13   #96
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Praktisch of theologisch? Praktisch wel ja, geen twijfels, daarom zeg ik dat wij meestal (praktisch) seculier zijn. Theologisch niet want anders ben je geen moslim niet meer, maar wat er gebeurt is dat je vaak weet dat hetgeen jij doet haram (of leidt tot haram) is, maar toch doe je het. In dit geval leef/handel jij aards/seculier en dus hypocrisie ja. Dit bestaat in het toepassen van de leer/implicaties van alle religies/ideologieën door individu, gezin of maatschappij.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-wetten.dhtml
Je kunt niet theologisch zuiver en praktisch hypocriet zijn. Hypocrisie is precies die afstand tussen theorie en praktijk. Zeggen dat de Saoediërs hypocriet zijn, is een open deur intrappen.

De vraag die gesteld moet worden is echter: waarom en in functie van welke belangen verminken zij de islam en haar leerstellingen?

We kunnen beginnen met te luisteren naar de wijze woorden van Sheikh Ali Jaffri:
http://www.youtube.com/watch?v=8HcZz_CrwJ0
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:13   #97
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 Inderdaad, is dat een nieuw feit voor jouw? Worden we niet al altijd geconfronteerd met agressievelingen onder ons?

2 Ik weet niet of mensen onverschillig worden voor zo'n feiten. Waarom denk je dat?

3 Dat mensen niet reageren ligt daar niet aan.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet begrijp dat niemand iets deed. Zelfs niet de politie belde.

4 Daar geloof ik niets van. Angst om te getuigen. Te veel films gekeken zeker?

Deze draad hoort thuis onder maatschappij en samenleving.
Denk je dat dit verband houdt met Immigratie en integratie? Hoe dan?

Het was duidelijk geen autochtoon.
Weer�*l niet... Tot spijt wie het benijdt.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:14   #98
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook voor u: klikkerdeklik
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:14   #99
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Uiteindelijk heeft hij niet harder geslagen als je die vergelijkt met hoe de Britse kolonisten boeren, bejaarden, ongewapende zwakkelingen en zelfs vee en kindjes (dood)sloegen tijdens hun kapitaal-tochten in o.a Zuid-Afrika. Waarom relativeren we nooit? En waarom geen "crimineel" zeggen ipv "neger"?!! Of psychopaat ipv "onze verrijker"??
misschien omdat vandaag de dag het gros van de gewelddadige misdrijven door de zogenaamde verrijkers gepleegd worden?

Oud 9 december 2010, 21:24   #100
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ow ja, want jij beste blokker hebt 25 gevechtsporten gedaan. En boksen kun je als de beste.. Wat sneu seg dat je er niet bij was!

idd. Sneu.
Als ìk in die bus had gezeten had betrokkene zich die rit en zèker het slagen aan moeders met kind, herinnerd, stoned of niet... Al wie aan zijn kant wou tussenkomen, kon de komende 2dagen peper in z'n eten proeven, zonder zo'n draaimolen! Daar mag u van op aan.

Kwestie van tijd tegen dat iedereen hier zo gaat handelen.
Pepperspray is al lang geen verboden wapen meer, gezien het aantal moslimbroeders er mee rond mag lopen... Daar zijn juridische precedenten van. Zoek ze op als je een zonodig een bronnetje wil.
Mìjn bron verschijnt spijtig genoeg niet in de pers... HetLaatsteNieuws zou tenslotte 50blz bedragen.. en da's er toch ook wel over.
Maar het is en blijft een precedent indien men mij aanklaagt.

Time is on my side...

(edit) By the way ; ik ben niet uw typische "blokker" waarmee U alles aanduidt dat niet in uw islam-ideologie past.
Dìe tijd is ook aan het passeren, moest u het nog niet gemerkt hebben.
Gewoon "weldenkende europeaan" volstaat, de laatste tijd.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 9 december 2010 om 21:27.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be