![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is dikwijls een verschil tussen wat men je probeert aan te praten en wat er werkelijk van aan is. Trouwens de banken hebben niet liever dan dat je nooit van je schuld afraakt. Je moet wel dom zijn om op zoiets in te gaan. Laatst gewijzigd door Yves38 : 5 januari 2011 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te veel boekskes en theorienen . kosten bekijken en werken . Ondernemen of afblijven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja men valt nog steeds voor dit soort shit; langer afbetalen en meer lenen om toch maar die levenstandaard en luxe in stand te houden zonder na te denken op groter vlak dan persoonlijk geluk en impact op de samenleving of eigen kinderen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk speelt de waarde van het pand een belang . Maar ik bekijk de panden als opbrengst eigendom en om later een rendement te hebben alswe in pensioen gaan . Wanneer je panden in een patrimonium vennootschap hebt , dat is verkopen , aangezien de belasting op de meerwaarde een minder goede zaak , tenzij je de verkoopsom herinvesteerd in een ander pand . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet trouwens niet dat de woningprijzen recent gekelderd zijn in de VS, het VK, Spanje... Blijkbaar is dikwijls maar een kathylisator nodig. Heb ook den indruk dat men bij internationale vergelijkingen van woningprijzen dikwijls tussen de regels moet lezen. Dacht dat een recente studie van de oeso, Belgie dan weer als een zeer duur land bestempelde, wat woningprijzen betreft. Tip van de dag: appartement in Florida, voor 20000euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn kinderen wel helpen hun huis te bouwen of verbouwen als de tijd komt. En als ze niet kunnen bouwen, verhuis ik met mijn pensioen wel naar een land waar het goedkoop is en kunnen ze in mijn huis wonen, gratis en voor niets. Trouwens wij hebben voordat we aan ons huis begonnen nog in onze garage gewoond, was niet eens zo erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Villa vn pak weg boven de 600.000 euro, ja, daar is minder vraag naar en waarschijnlijk momenteel meer aanbod dan vraag, maar andere woningen niet. En ik heb het hier al gezegd. Gans die massale instroom van vreemdelingen hier maken dat de vraag nog veel groter wordt. Die moeten allemaal ergens wonen hé. Waar? België is veruit vol gebouwd. Een stukje bouwgrond kost gemiddeld genomen al gauw zo een 170000 uero. Dan heb je nog geen bouwplan en al de rest die er nog bij komt. Kopen heeft het voordeel dat je er snel over beschikt en dat je vooruit weet welk KI de woning heeft. Bij bouwen wordt het lang wachten en het KI is een ? Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2011 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vuile sadist. Zit je momenteel op je spaarpot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je een normaal loon hebt worden sociale woningen belachelijk duur.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De massale instroom van vreemdelingen moet wel gerelativeerd worden. Ofwel zijn dit meestal "rijken", die in villa's terechtkomen, ofwel "kansarmen", die niet verder geraken dan een sociale woning. Nu, de toekomst zal het allemaal wel uitwijzen. Maar één ding is zeker. Als de intrestvoeten gevoelig gaan stijgen (wat niet totaal onwaarschijnlijk is), dan zie ik toch een (groot) aantal mogelijke kopers wegvallen, zodat een nieuw evenwicht pas zal gevonden worden bij lagere prijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker. Doe nu niet alsof je plots niet meer kunt lezen hé. Waar schijf ik dat ik daar mee lach? Ik schijf dat ik goed moet lachen met al diegene die er zo van van overtuigd waren dat de huizen gingen stukken goedkoper worden en die mij voor gek verklaarde wanneer ik het tegendeel beweerde. Wel, wie is er nu Gek?
Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2011 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2011 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwa... ik heb ook zo'n trieste gevallen gekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |