![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haal uw kop uit de grond mijn beste .... kijk idd eens rond in de wereld , jij hebt dat duidelijk nodig . Laatst gewijzigd door Wisord : 18 januari 2011 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Struisvogeltje kom eens buiten. De islam is geen slachtoffer. De islam is de dader van bijna alle geweldplegingen op onschuldige mensen. De islam steeds de slachtofferrol te geven is zo passéé. Oudbollig, achterlijk, kortzichtig en een ouderwets links standpunt. Grow up! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uiteraard, maar in vlaanderen lijkt het mij normaal en aanvaardbaar dat er rasechte vlamingen rondlopen die de vlaamse cultuur (wat het ook moge betekenen) extra in de verf willen zetten. Dat er in vlaanderen rasechte moslims een arabische cultuur opdringen lijkt mij niét normaal. Dus lijkt het mij wel logisch dat ik hier veel meer problemen heb met pakweg moslims dan met rasechte vlamingen. Ik kan aanvaarden dat ik hier rasechte vlamingen moet tolereren, ook al zie ik ze liever ook niet, maar wil niet aanvaarden dat hier rasechte moslims in de weg lopen (mij omver lopen omdat ze mij niet zien/willen zien staan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel repliek gegeven op je bewering dat we culturele verschillen moeten aanvaarden, je gebakken lucht over poppengedoe geeft enkel aan dat je graag op de vrouw inplaats van de inhoud reageert, op je paard tegen" racisme, discriminatie en xenofobie" sla je bij wijlen de bal totaal mis, maar goed, blijkbaar geef je me op de aangehaalde punten gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 januari 2011 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Leer er maar gauw mee leven. Moskeeën, synagogen, kerken horen hier wel degelijk thuis. Welke persoon belet jou van uw kerststalleke te zetten of uw huis te versieren tijdens de kerstperiode? Jij kunt goed overdrijven, niet normaal. Straks begint ge uw eigen verzinsels nog te geloven.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 januari 2011 om 17:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vandaar de stropop. Ipv bij de discussie te blijven en te antwoorden op zaken die ik aangeef gaat ge anderen met een mening opsolferen die de hunne niet is. Vandaar de stropop. Citaat:
Met stropop geef ik aan dat ge mij of iemand een mening in de schoenen schuift die op uw rekening staat, niet die van uw discussiepartner. Ik heb het u al een aantal keer proberen uitleggen, maar het is blijkbaar moeilijker dan het lijkt. Citaat:
De discussies zijn niet van zo'n belang dat ik me er druk zou om maken, wees gerust. Ik denk dat we inderdaad op een aantal punten dezelfde mening hebben. Het verschil tussen u en mij is dat ik blijkbaar meer respect kan tonen voor mensen met een mening die ik niet deel.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respectvol bent u met uw poppen niet direct, ook daar hebben we dus een andere mening over, u beweert dus zaken die er niet stana en ziet uzelf graag als " nobel, met meer "respect" zonder aan te tonen waar uw beweringen dan door gestaafd worden. Maar ik geef u ergens ook gelijk, ik heb voor een aantal " culturele gebruiken" geen enkel respect! ![]() U wel dan? Lees nog eens na wat mijn opsomming was en leg me maar uit waarom je daar respect voor zou moeten hebben! Laatst gewijzigd door alice : 18 januari 2011 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben katholiek opgevoed in een periode waarin het niet naar de kerk gaan op zondag nog als zonde werd beschouwd, natuurlijk heb ik veel missen bijgewoond. Ik ga nu nog af en toe naar de kerk. Ik denk niet dat ik me daarvoor moet verontschuldigen, in mijn leven doe ik wat ik wil. Als ik graag kerkgezang hoor, graag kaarsen ruik (wierook is er jammer genoeg niet meer bij - dat rook ik dolgraag!) en de sfeer in een kerk weet te waarderen, dan is dat mijn zaak. A propos, dat hoedje van mijn grootmoeder was een klein ding zonder "vool" en zoals gezegd, ik heb het haar maar één keer zien dragen. Ik ben nooit bij KAJ of scouts geweest, daar ga ik me dus niet over uitlaten. Ik was wel bij de chiro en een hoofddoek heeft daar nooit bij het uniform gehoord.
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Kallikles
Omdat ik een beetje nieuwsgierig werd naar dat kajotstersuniform - mijn moeder was een tijdje bij die beweging toen ze jong was en heeft nooit iets over hoofddoeken gezegd - ben ik even op zoek gegaan. Op deze site ziet u een affiche uit 1950 van de KAJ - geen hoofddeksel te bespeuren ![]() http://www.canonsociaalwerk.eu/uit/d...=14&zoekterm=5
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die "rasechte Vlamingen" die misschien niet deugen horen hier wel thuis en zijn onze verantwoordelijkheid. Vreemdelingen die we hier om bepaalde redenen liever niet zien rondlopen die mogen dat in hun eigen land doen! Wij moeten daar geen geld, tijd en moeite in steken als ze het toch niet waard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook wetten en grondwetten moeten om de zoveel jaren eens aan nieuwe toestanden aangepast worden, en niet bovengehaald worden om misbruiken goed te praten die vroeger niet of minder voorkwamen.
Klinkt minder en minder als argument. Zoals bepaalde zaken nu nog zouden moeten gebeuren omdat het in de koran staat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal dus dat het zo gebeurt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Geen argumenten meer en dan maar terug op de man spelen.
Kom nog eens terug als ge een deftige discussie aankunt zonder te schelden, Alice. De rest van uw vragen heb ik al beantwoord.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 januari 2011 om 21:01. |
![]() |
![]() |