![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle religies zijn/waren erop gericht om volkeren te onderdrukken, en hun wil op te dringen.
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Het meest perverse dat ik hieromtrent heb gehoord is Freya Piryns van groen die zegt dat ze een systeem wilt dat ziekenhuizen die bestraft als ze de Euthanasie wet niet toepassen en beloont als ze dat wel doen. Hoe gaan ze dat controleren? Aantal mensen die er jaarlijks in dat ziekenhuis worden doodgespoten? Om ter meest om zo veel mogelijk beloning te krijgen ofwa?
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft zou euthanasie in ieder ziekenhuis moeten kunnen, eventueel door een arts van buitenaf aan te trekken die de euthanasie uitvoert.
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry. Dubbel.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 januari 2011 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ziekenhuizen daarentegen mogen geen specifiek beleid voeren dat euthanasie ontmoedigt of botweg weigert. Evenmin mag het ziekenhuis artsen onder druk zetten. Vandaar het eerdere gegeven : Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 januari 2011 om 06:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet waarom er nog ziekenhuizen zijn die tegen euthanasie zijn. De Katholieke ziekenhuizen kunnen het niet zijn, die zijn helemaal geseculariseerd, en het merendeel van de priesters en bisschoppen is voorstanders van euthanasie en abortus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ja, ik geraak behoor gefrusteerd van zo'n stelletje idioten als jij en Esperanza. Het meest miserabele excuus voor 'verlichten'. Zelfs de terroristen die van de Franse Revolutie een bloedbad maakten waren verlichter als jullie. Die deden tenminste nog echt iets tegen religie, zij het erg geweldadig, i.p.v. te liegen en bang weg te kruipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik begrijp trouwens perfect artsen die geen Euthanasie willen toepassen. Ik zou het ook niet willen doen. Want hoe je het ook draait of keert, je vermoord iemand en daar zou ik niet mee kunnen leven.
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier heeft de wetgeving in voorzien. Zoals reeds eerder gesteld kan geen enkele arts verplicht worden om een euthanasie uit te voeren. Ook voor hén geldt de vrije keuze. Naar eer en geweten.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 januari 2011 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris