![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Uh-huh, de Pakistaanse Antwerpenarin, die een Berberse niet-Antwerpenarin speelt en zich daarbij een totaal andere persoonlijkheid aanmeet ? Geloof ik nooit.
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zelfs wat betreft het omzeilen van een ban middels een dubbelnick bestaat in het forumregelement geen eenduidigheid. Een dubbelnick sie is gemaakt voor er effectief sprake is van een ban kan toch nimmer bedoeld zijn om een ban te omzeilen. enkel de dubbelnicks die na een ban worden aangemaakt. Zoals ik in mijn post aan Raf hierboven al zei: ofwel het ene ofwel het andere. Dat is voor iedereen, zowel gewone forumleden als moderatie, dan tenminste duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (ik denk aan sommige nicks die één keer per jaar langskomen).
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Word eens grote jongens en meisjes, he zeg. Wie wil meespelen, aanvaardt de spelregels. Overtreedt iemand die, tja, wees dan wat volwassen en neem de consequenties erbij. De rest is niet van belang.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() soms vraag ik me af of niet beter heel de ledenlijst van dit forum geband wordt en er van scrap opnieuw begonnen wordt.
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En komt dat ook uit het forumreglement???
Langs de andere kant zal u nu deftig het forum moeten uitspitten om te zien of er nergens iemand met een banpuntje nog ergens een dubbelnick heeft (al was het eentje die enkel met Pasen gebruikt wordt). "De intentie" hebben is een ruim begrip en dus zal eenieder met een strafpuntje verdacht kunnen worden eens de dubbelnick een post maakt... En dat zal voor mods dan ook wel tellen... Of is dit spreiden van punten gewoon een nieuwe uitvinding omdat er een welbepaalde forummer bij betrokken is ??? |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou wel eens tof zijn zo, volledig de spons erover. Het hele forum terug vanaf nul. Een rituele verbranding. ![]() Ik wil daar bij zijn : ledenaantal 0; aantal berichten 0 Klaar voor de start : klikkerdeklik ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me het kind met het badwater weggooien. Citaat:
Citaat:
![]() Waarna de "nieuwe" leden meteen kunnen beginnen gissen welke nieuwe nick overeenkomt met welke oude. Ambiance gegarandeerd!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 maart 2011 om 07:58. |
|||
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Terwijl de familie uit werken is of weet ik veel; zit er permanent een 'Suqar' aan het roer van het 'Forumschip'. Doet me eigenlijk wel iets denken aan die ene prent van 'Monty Python': 'Meaning of life' of eerder aan 'Don Quichotte de la Mancha' die met zijn knechts en met onaangepaste middelen, steeds maar ten strijde trekt tegen onoververwinnelijke alsook ingebeelde vijanden. Ik vind het wel iets té flauw vanwege de 'Moderatie' om de 'tolerantiedrempel' zo laag te houden en aldus om de haverklap 'forummer's te bannen. Net alvorens sommigen de fatale 'hartinfarct' of 'anevrisme' op t'nipt weten te ontwijken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Ik zit eigenlijk wel met een vraag ivm die dubbelnicks.
Ik heb maar 1 nick hier. En ik heb ook maar 1 PC in huis. Stel dat mijn man zich ook wil registreren hier op politics, dan zijn dat eigenlijk 2 verschillende nicks die aangemaakt zijn op één en dezelfde PC. Is dit dan ook een dubbelnick? En stel nu dat ik, of mijn man, een ban krijgen. Kan de andere die geen strafpunten of een ban heeft,dan nog op het forum, of krijgt die zonder dat die iets mispeuterde automatisch ook een ban aan zijn of haar been? Want ik ben niet verantwoordelijk voor hetgeen mijn man zou posten, en omgekeerd ook niet me dunkt. Ik zou graag van de moderatie hierover eens een duidelijke uitleg krijgen als dat kan. En liefst niet een uitleg als zijnde : "jullie moeten maar dezelfde nick gebruiken" ,omdat ik zoiets niet wil. Want dan krijg je toestanden zoals een Vlaamse Leeuwin die in de voormiddag post dat ze pro BDW is en net haar teennagels een flashy kleurtje heeft gegeven ,en in de namiddag een Vlaamse Leeuwin die post dat ze bij de volgende verkiezingen haar stembrief zal verzegelen met kauwgom en dat ze naar de voetbaltraining vertrekt. Dus graag eens een duidelijk antwoord.
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb daar nooit iets over gehoord, maar ze heeft dan ook geen banpunten ontvangen, dus misschien komt dat daardoor