![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2011 om 16:32. |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waar haal je trouwens dat cijfer van 16 procent ... bron ...? |
|
|
|
|
|
#83 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
bron: http://soc.kuleuven.be/web/files/6/3...erenbelgie.pdf 9,5% van de Vlamingen is ongeveer 5 a6% van de Belgen. Niet echt een democratische meerderheid. Stel nu nog dat dit cijfer vandaag niet meer actueel is. Zoveel verschil zal dat toch niet maken op een paar jaren tijd. |
||
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wil u Belgie splitsen? Ja/Nee Indien neen wat als men geen grondige staatshervorming wil aanvaarden? Ik als hardnekkige NVA kiezer had op de eerste vraag ook neen geantwoord. Bij de tweede vraag zou ik echter antwoorden dat indien men geen deftige staatshervorming kan verwezenlijken door constante weigeringen van de franstaligen, dan zou het land van mij mogen barsten. Nu echter is dit verschoven naar zo weinig mogelijk samen doen en bij voorkeur splitsing. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 20 mei 2011 om 17:49. |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Minister-President
|
Ja, doordat ik tot het besluit gekomen ben dat het minste beetje inspraak dat men aan de andere kant van de taalgrens heeft in vlaanderen we veel geld uit ons zakken gooien omdat ze toch voor alles dwarsliggen. Vooral het artikel over de redding van de KBC bank heeft me eigenlijk overtuigd. Het komt erop neer dat men aan de andere kant van de taalgrens zuiver haat tegenover ons koestert terwijl vlamingen enkel inzitten met hun toekomst.
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Minister-President
|
Neen, die geloof ik niet aangezien die er veel minder zijn dan aan de linkerzijde. Bij de linkerzijde is het echter vervallen in leugens die zelfs de domste persoon onder ons zou moeten kunnen inzien zoals de belofte om de uitkeringen te verhogen en niemand zal dit voelen het geld komt ergens van een boom waar je bankbiljetten kan van plukken en dit alles voor stemmen te kunnen ronselen.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 20 mei 2011 om 18:04. |
|
|
|
|
#94 |
|
Minister-President
|
Vlaanderen zal dan via europa geld kwijt zijn aan wallonie maar niet zoveel plus men begrijpt hier blijkbaar nog altijd niet dat geld niet belangrijkste is. Het is de constante bemoeienis en het onvermogen om zelf te kunnen beslissen in vlaanderen over wat men al dan niet doet. Bovendien zal wallonie dan zijn uitgaven altijd moeten voorleggen. Anders zie ik ook europa gedoemd om te splitsen in noord en zuid.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 20 mei 2011 om 18:10. |
|
|
|
|
#95 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Als ik eraan zou twijfelen dat u werk heeft, zou u het woord "als" mogen weglaten - in dat geval zou dit zelfs geen vergelijking meer zijn. |
||
|
|
|
|
#96 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe komt dan dat Henri1 daar niets van weet?
|
|
|
|
#98 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ten tweede, veel hangt ervan af hoe men de vraagt stelt - de vraag zou moeten zijn: Indien de franstaligen blijven weigeren om Belgie systematisch te hervormen, wilt U dat Vlaanderen onafhankelijk wordt? J/N Bovendien hoeveel % v/d Belgen dat is doet er niet toe - Walingen hebben niks te zeggen over Vlaanderen. Voor te trouwen moet je met twee zijn, slechts eentje moet beslissen voor een scheiding....
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 mei 2011 om 19:51. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 mei 2011 om 19:48. |
|
|
|