Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 22 juni 2011, 10:58   #81
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Beste Alboreto,
Heel erg bedankt voor uw bezorgdheid en ik zal ermee stoppen. Ik vind het gewoon jammer dat u en ik (modale forumleden) begrijpen wat er aan de hand is, maar dat de moderatoren het niet begrijpen. Bepaalde forummers zijn zoals virussen op PBE, en het lijkt me alsof de moderatoren "geïnfecteerd" werden, terwijl ze het niet zullen aanvaarden (en net daarom vind ik dat het hen geraakt is).

Ok. Nogmaals bedankt!
En blijf nu maar weg uit deze draad

edit: hopeloos

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juni 2011 om 11:01.
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:00   #82
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
... Circe is helemaal niet geband.
En Sus?

Circe is op dit ogenblik inderdaad niet geband. Circe was geband. En een ban omzeilen is een overtreding van het forumreglement. Of wist je het niet? De wet of een reglement niet kennen betekent zeker en vast niet dat je het mag overtreden en onbestraft blijven. Of wist je het ook niet? Misschien kan het als een verzachtende omstandigheid beschouwd worden maar zeker geen argument om aan je straf te ontsnappen. Of wist je het niet?

Bovendien, de enige positieve eigenschap van circe (dat ik opgemerkt heb) is dat ik haar dubbelnicks gemakkelijk erken doordat haar posten (alsook de posten van Sus) in elk geval te lastig zijn (mijn opinie; specifiek lastig). Daardoor erken ik (ik persoonlijk) haar dubbelnicks sneller dan andere dubbelnicks. Eigenlijk ben ik hier niet om te erkennen of te melden, te schelden, te bestraffen. Ik ben hier alleen om te discussiëren. Nee, wacht; liever; ik "was" hier eigenlijk om te discussiëren (nu doe ik iets anders; eerder het onrecht bestrijden). Blijkbaar kan/kon de moderatie niet ervoor zorgen dat het atmosfeer toch beleefd blijft/bleef. Dubbelnicks verbieden, arrogante en asociale forummers vaker bestraffen en, indien nodig, definitief verbannen zou een beleefde atmosfeer wel kunnen verzekeren (ik zeg niet dat ze helemaal niks gedaan hebben hoor. Maar de laatste tijd doen ze bijna helemaal niks). En "verbannen" betekent "verbannen". Dat mag tijdelijk zijn (definitief-tijdelijk; een half jaar, een jaar, twee jaar, enz). Maar als je iemand definitief verbant, maar hem/haar laat toch verder discussiëren (onder een andere nicknaam) is "lachen met je (eigen) forumregels" en "lachen met je eigen uitdrukking/mening/omzendbrief dat het hier een politiek discussieforum is, bestemd voor serieuze mensen die op een deftige manier met elkaar over politiek willen discussiëren". Meer zelfs; sommige dubbelnicks van sommige moderatoren discussiëren zelfs zelf met de dubbelnicks van de verbannen forumleden die hun ban op dat ogenblik omzeilen. Het is net hetzelfde als een politieagent die bijvoorbeeld een dief dient te arresteren maar in plaats daarvan laat die politieagent de dief om zijn/haar identiteit te veranderen en dan samen met dat dief plegen ze diefstal.

Circe verdient toch een permantente ban volgens mij (voor een langere termijn dan 1 maand en zonder het recht om een ban te omzeilen). Want liever 1 iemand persoonlijk aan te vallen of te schelden (dat mag ook niet natuurlijk, maar het is gewoon een vergelijking) dan door 1 persoon meerdere personen aan te vallen en te schelden of door meerdere personen nog meer personen aan te vallen en te schelden.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 juni 2011 om 11:02.
QuasiX is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:00   #83
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Ik vraag me dan weer af waarom het voor sommige mensen zo belangrijk is zulke disputen te blijven opzoeken

Beetje virtueel oefenen voor het echte slagveld
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:04   #84
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Circe verdient toch een permantente ban volgens mij (voor een langere termijn dan 1 maand en zonder het recht om een ban te omzeilen). Want liever 1 iemand persoonlijk aan te vallen of te schelden (dat mag ook niet natuurlijk, maar het is gewoon een vergelijking) dan door 1 persoon meerdere personen aan te vallen en te schelden of door meerdere personen nog meer personen aan te vallen en te schelden.
Kan U eens even aanduiden waar en wanneer Circe met een dubbelnick tijdens de ban, die ban omzeild heeft? Dat moet ik dan toch gemist hebben.

Ik neem aan dat u zulke lasterpraat niet beschouwt als persoonlijke aanval, want u kent het forumreglement uiteraard vanbuiten?
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:06   #85
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*Wall of text*
En wie typt er nu op uw account?
Nu ja , eender hoe, u toont maar weer eens aan dat het u enkel om bannen en verbieden te doen is...
Bent u dan niet blij met de ban van uw kameraad, ban is toch ban, u roept overal maar op tot bannen...
Trouwens : http://forum.politics.be/showthread.php?t=153382 Hoe zat dat dan alweer???
manta is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:07   #86
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
permantente ban
aangezien een permanente ban niet helpt zou ik het ook liever eens met een permantente ban zien proberen

Ja ze maken van permabans een lachertje, door willens en wetens dubbelnicks over het hoofd te zien van gebanden, en er willens en wetens mee te discussiëren.

En dat heeft nu eens niks met het CGKR te maken...
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:10   #87
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
... Trouwens ...
... trouwens ... uitzonderlijk geval - jij.
QuasiX is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:10   #88
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... trouwens ... uitzonderlijk geval - jij.
Kan best zijn maar dat is geen antwoord hé ...
manta is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:11   #89
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
En wie typt er nu op uw account?
Nu ja , eender hoe, u toont maar weer eens aan dat het u enkel om bannen en verbieden te doen is...
Bent u dan niet blij met de ban van uw kameraad, ban is toch ban, u roept overal maar op tot bannen...
Trouwens : http://forum.politics.be/showthread.php?t=153382 Hoe zat dat dan alweer???
Jij bent voor het willens en wetens negeren (no racial offence intended) van de forumreglementen door zij die geacht zijn ze te implementeren?
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:13   #90
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan best zijn maar dat is geen antwoord hé ...
Hij is al eens geknipt
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:15   #91
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jij bent voor het willens en wetens negeren (no racial offence intended) van de forumreglementen door zij die geacht zijn ze te implementeren?
Op den duur gaat het centrum toch eens iets moeten doen aan dat woordje hoor ...

Zo te zien staat de topicstarter te huppelen om een kleine afwijking van het forumreglement nu het z'n maatje is die 't spek aan z'n been heeft (No religieus offence intended)...
manta is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:17   #92
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Op den duur gaat het centrum toch eens iets moeten doen aan dat woordje hoor ...

Zo te zien staat de topicstarter te huppelen om een kleine afwijking van het forumreglement nu het z'n maatje is die 't spek aan z'n been heeft (No religieus offence intended)...
Tja, dat krijg je natuurlijk als men de kat het spek wil aanbinden zeker? (ook geen religious offence intended)
Oud 22 juni 2011, 11:19   #93
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
over welke ban heb je het?
Circe is helemaal niet geband.
Cochinillo heeft wel een permban.
artisjok is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:25   #94
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan U eens even aanduiden waar en wanneer Circe met een dubbelnick tijdens de ban, die ban omzeild heeft? Dat moet ik dan toch gemist hebben.

Ik neem aan dat u zulke lasterpraat niet beschouwt als persoonlijke aanval, want u kent het forumreglement uiteraard vanbuiten?
Je hebt zelf toegegeven dat je Cochinillo gebruikte terwijl Circe gebannen was.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4626
artisjok is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:27   #95
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Kan U eens even aanduiden waar en wanneer Circe met een dubbelnick tijdens de ban,...
Cochinillo is verbannen nu.
QuasiX is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:28   #96
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

en wat is de mogelijke religious offence?

Je moet natuurlijk nooit zelfs maar DREIGEN met klacht, dat is gewoon OERSTOM want self-defeating.

Maar dubbelnicks van gebanden tolereren is ook OERSTOM want self-defeating.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juni 2011 om 11:31.
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:30   #97
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Cochinillo is verbannen nu.
toen had Circe ook geen ban.
Oud 22 juni 2011, 11:41   #98
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Eminem, Marshall Bruce Mathers III en Slim Shady zijn dezelfde mensen. Als je 1 van "hen" arresteert, arresteer je de andere twee ook (automatisch).

Circe Cynara Cardunculus Cochinillo (enz.) zijn allemaal dezelfde C's.
QuasiX is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:42   #99
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt zelf toegegeven dat je Cochinillo gebruikte terwijl Circe gebannen was.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4626
artisjok is offline  
Oud 22 juni 2011, 11:43   #100
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Eminem, Marshall Bruce Mathers III en Slim Shady zijn dezelfde mensen. Als je 1 van "hen" arresteert, arresteer je de andere twee ook (automatisch).

Circe Cynara Cardunculus Cochinillo (enz.) zijn allemaal dezelfde C's.
en dan?
Cochinillo werd gebanned omdat Circe op dat ogenblik één (1) post schreef ter zelfverdediging en prompt een ban van een maand kreeg. Dit kon Cochinillo niet weten dus bij zijn volgende bezoek stond er permban.
Circe heeft geen ban nu( maand is verlopen ) , dus kan Cynara wel rustig posten. Wat is uw probleem daarmee? Jaloers?
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be