![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien omtrent de allochtonen wordt enorm veel nonsens verteld. Wie is nu eigenlijk "de" allochtoon? Er is reeds een enorm mentaliteitsverschil tussen bv. hier ingeweken Polen en Noord-Afrikanen. De Polen integreren zich zeer snel en zijn daar ook veel vlugger toe gemotiveerd.
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal hem inderdaad beter kennen dan ik.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Een combinatie van oprechte verontwaardiging over ontoelaatbare uitspraken met het besef dat Vlamingen houden van miskende slachtofferfiguren en dat media-aandacht altijd goed uitkomt. De Wever is een politicus hé, zolang hij geen leugens vertelt (en ik heb hem nog nooit een grote leugen horen vertellen) kan ik daar mee leven. Vergelijk dat met Gennez die in de Zevende Dag beweert dat ze nooit heeft gezegd dat N-VA zwarte kindjes wil laten schorsen, dat is onbetwistbaar een grote leugen.
Laatst gewijzigd door respublica : 29 juni 2011 om 11:58. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet nog altijd niet wat ons aller Guido 007 nu juist wil zeggen door mijn tekst aan te halen en daarop de reactie te geven " Dan ken je Bart duidelijk niet". Bon, blijkbaar is hij op de hoogte van geheimen die hier niet op het forum mogen worden rondgestrooid. Daar heb ik respect voor, enkel moet je dan ook niet dergelijke uitlatingen posten waar je van alles in de lucht laat hangen. Ergens A zeggen zonder je B mag zeggen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 juni 2011 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu speelt deze slachtofferrol ook in het voordeel van de N-VA. De Wevers verontwaardiging is oprecht, maar ook goed voor zijn populariteit (moest die nog omhoog kunnen gaan). Het is niet het één of het ander, het kan ook allebei tegelijk zijn in de politiek. Laatst gewijzigd door respublica : 29 juni 2011 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je valt in herhaling. Ik wil alleen maar zeggen dat door de houding van de Franstalige politici ze (de franstaligen) op een bepaald moment op een muur zullen botsen en dat ze op die manier nu al hun handtekening onder de overlijdensakte van België zetten. Ze slachten als het ware hun kip met de gouden eieren.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 29 juni 2011 om 14:36. |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Serviërs waren diegenen die het zelfbeschikkingsrecht van de Kroaten e.d. niet wilden erkennen. U kan ze dus beter met de franstaligen vergelijken dan met Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel schat ik in dat de N-VA te groot is op dit moment om rechtszaken tegen andere partijen aan te spannen. Ze hebben daar electoraal meer bij te verliezen dan de andere partijen er bij kunnen winnen. Zeker als N-VA via juridische weg FDF zou aanpakken.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met hun grenzen. Dus ofwel BHV kwijt, ofwel een tweetalig Vlaanderen. Bepaald niet dom van de Franstalige politici dus.... |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ware toedracht vernamen we hier achteraf van prof. Storme...
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Dus de uitspraak "Waalse ratten rol uw matten" is dus een realiteit?
#98 |
Minister-President
|
![]() "Mijn gedacht" zou Boma zeggen...
![]()
#99 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, laat het me wel oneens te zien met je. Een prominenter aanwezige Nederlandse cultuur zou zeker meer invloed uitwerken op de populatie. Een taalbad is wat mensen nodig hebben om een taal te verwerven en dat is voor het Nederlands niet anders. Het helpt wel degelijk, naar mijn mening. De invloed van het Frans is ook niet gekomen door het Frans stiefmoederlijk te behandelen. Mensen denken bovendien dat 'eens je Latijns gaat, je nooit meer Germaans gaat'. Klopt dat wel ? Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juni 2011 om 14:03. |
|
![]() |