![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed, ik geef je trouwens gelijk dat er racisten zijn op dit forum. Het is niet enkel de Islam waar mensen tegen zijn, daar ben ik ook van overtuigd. Uiteraard om maar te zwijgen over mensen die hun vingers in hun oren steken en luidop 'lalalal ik hoor je niet' roepen om daarna een stropop van een erg bloeddorstige Islam op te stellen. Soms vraag ik me af hoe sommigen het hier volhouden met lieden die uit zijn op enkel ruzie te maken zonder echte discussie. Wanneer er niets relevants verteld wordt is niet toehappen volgens mij ook het beste.
Persoonlijk schaamde ik me wel om mijn vraag, omdat ik die een tikje onbeleefd vind. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 29 augustus 2011 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Laat ons het zo stellen. Ik ken bepaalde figuren heel goed die in deze draad hebben gereageerd en weet met zekerheid dat ze hypocriet en racistisch zijn.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 augustus 2011 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 augustus 2011 om 01:40. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Maw gewoon niet meer op p.be reageren. Je hebt gelijk. Dank je voor je tip.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat premiers van Belgie betreft - een land die er echt geen zaak van maakt dat een homo van allochtone afkomst premier zou worden zou er echt niets op tegen hebben als de geschikte dame op het gepaste moment zou opduiken hoor. Bovendien zijn er vrouwen genoeg in de hoogste echelons van de politiek hoor: Milquet, Onkelinx (wordt wellicht volgende MP vh BHG), Gennez, Freya, Crevits, Schauvliege, Rutte en ga maar door Citaat:
Wat 1 betreft = met enkele uitzonderingen heb je volledig gelijk. Anderzijds blinken de intellectuele hoogvliegendheid en bijzondere capabiliteiten van de vrouwelijke toppolitici in dit land toch ook niet echt uit hoor. Lieten, Gennez, Freya VDB, Thyssen die zei dat 'Vlaams zijn iets voor de verkiezingen' was. Politieke onkunde in dit land is unisex volgens mij hoor. Wat 2 betreft = sorry maar er zijn wel vrouwen te vinden in de hoogste echelons van de politiek Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat het verband tussen 'vrouwenemancipatie' en de Verlichting betreft - die is er zeker hoor. Bij ons is een vrouw veel autonomer dan in bvb Saoedi waar een vrouw geen auto mag besturen of het huis verlaten zonder een mannelijke 'voogd'. Of Afghanistan waar vrouwen de ongemakken van de burkha met plezier ondergaan omdat het toch enige bescherming biedt. Of Congo waar vrouwen verkrachten als een normaal onderdeel van oorlog beschouwd wordt. Maar bon, ik zal ongelijk hebben zeker...
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Noot - Niemand wenst hier uw leven te bepalen hoor - misschien dat bepaalde mensen u willen kwetsen door te doen alsof, maar dan moet ge gewoon niet in die val trappen hé.
![]() |
![]() |
#90 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is waar, maar daarvoor heeft men het woord insinueren gevonden...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De islam zal zichzelf moeten verlichten, in de islamitische kerngebieden welteverstaan, en dat er her en der buiten die islamitische kerngebieden individuele moslims zijn die een poging tot "zelfverlichting" doen, is misschien wel leuk en aardig, maar verder eigenlijk irrelevant. Die individuele moslims kunnen en mogen dat dankzij de geneugten van de vrije westerse samenlevingen waarin ze leven. En zelfs hier wordt dat soort mensen door geloofsbroeders en -zusters tot de orde geroepen. Wereldwijd gezien is de islam juist nog conservatiever, nog strenger, nog totalitairder en nog mensonterender aan het worden dan die op zich al is. Ook hier in het westen. Die "verlichting" van de islam zal dus in de islamitische kerngebieden moeten plaatsvinden, net zoals destijds de verlichting van het christendom in de christelijke kerngebieden (= Europa) plaatsvond. Pas dan is er enige hoop op verbetering. En tot die tijd, tot het proces van "verlichting" in de islamitische kerngebieden tot een goed einde is gebracht, moet de islam m.i. gewoon met alle mogelijke middelen uit niet-islamitische gebieden geweerd worden. Kortom: de islam Europa uit, en al of niet verlichten dient aan gene zijde van de Middellandse Zee te geschieden.
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Je zegt het zelf al, je wens voor wat betreft religies is een utopische wens. Dat is één. Twee: De islam heeft nu eenmaal vaste voet gekregen op Europese bodem. Ik zie niet goed in hoe je die zou willen en/of kunnen weren. Wáár de ''verlichting'' of ''islamitisch protestantisme'' zich ook voordoet, ik hoop dat het zich bij ons voordoet en dat het overslaat naar de andere kant van de Middellandse zee. En ook al zou het niet overslaan, dan hebben we in ieder geval een religie die is toegespitst op de huidige tijd en op de moderne maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat de vrouw wilt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als ze niet door de fundamentalisten terug in hun hok worden gestopt is het wel door jullie. |
|
![]() |
![]() |