![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen uitdagen, belachelijk maken, de discussie om zeep helpen is niet racistisch. Wel enorm vervelend.
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Meestal is 1 waarschuwing van de moderatie in een draad voldoende om de forummers te weerhouden om te hervallen in persoonlijke aanvallen. U lijkt de melder te zien als oorzaak van het meest overbodige en infantiele aspect van modereren, terwijl ik de auteurs van dergelijke posts eerder als de oorzaak zie. Misschien kan het moderatieteam, wanneer ze wat tijd vinden, overleggen en dan die mening mede delen. Citaat:
Ik wilde weten of een persoonlijke aanval per definitie ook beledigend is. Aangezien u een opdeling maakt tussen "als u een persoonlijke aanval niet beledigend vindt" en "als u een persoonlijke aanval wel beledigend vindt" vermoed ik van niet. Citaat:
Het gaat over de discussie naar de knoppen helpen met persoonlijke aanvallen. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#86 | ||||||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Wat voor de een beledigend is, kan voor de ander een eretitel zijn. Citaat:
Aan jullie om het te vermijden. U lijkt de melder te zien als oorzaak van het meest overbodige en infantiele aspect van modereren, terwijl ik de auteurs van dergelijke posts eerder als de oorzaak zie.Daar kunnen we eindeloos over doorbomen. Maar als er geen klacht is, hoef ik niet in te grijpen. Als de klagers dus wat volwassener en toleranter worden, heb ik minder werk. En wie weet werkt negeren ook in op het gedrag van de schelders. Maar laat u niet weerhouden om het vingertje op te steken wanneer u zich beledigd voelt en een stukje tekst gecensureerd wilt zien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor uitleg over het bederven van discussie: zie hierboven. Citaat:
Het dient niet als stok waarmee de forumleden mekaar kunnen slaan. |
||||||
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Een volledige cursus modereren en melden!
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intriest.
Is dit nu om te huilen of om je te bescheuren van 't lachen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets grappigs aan die zielige off topic reactie.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 december 2011 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag is natuurlijk welk antwoord van de moderatie Artisjok voldoening zou geven. Tweede vraag, die uit de eerste volgt, is of de moderatie (of iemand anders op deze planeet) zo'n antwoord kan geven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 28 december 2011 om 23:27. |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Mod heeft zijn positie overduidelijk en omstandig uitgelegd.
Wie het nog niet begrepen heeft is een hopeloos geval. Het draadje mag nu gesloten worden |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor je dat het geen gezondheidsfreak is,die onder de sportieve inspanningen mort subite zal doodvallen zoals ik. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 december 2011 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan de tweede keer.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()