![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ER is ALTIJD een doel voor staken. Maar als er een wilde staking komt zonder vakbondsondersteuning dan is het wel goed want dan gaat het ineens wel over iets ofzo? Het is tegen de besparingen die de shutregering EDR I ons oplegy en het geld bij de banken en de elite zo goed als onaangeraakt laat, de zwakste schouders moeten weer eens de lasten dragen die ze zelf niet veroorzaakt hebben. Dáár ging de staking over. Trouwens als dat nog niet geweten was dan bewijst het dat men echt dom is. EDIT kanttekening: vandaag niet weten waarom er gestaakt is, er wel tegen zijn daarom en morgen weer als een braaf slaafje over spekgladde wegen naar het werk stressen (racen) en gezellig op elkaar botsen en weer kwaad zijn.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 30 januari 2012 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op 't werk ging ook alles netjes zoals het moet. 2 man hebben een dag verlof genomen omdat die met het openbaar vervoer komen werken en 1 (één) stakende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Waarom zou ik? doe jij of andere iets anders soms? U respecteersd mijn mening en mijn inzichten of ervaringen niet dan ik die van een ander ook niet meer. En dat is jullie succes.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iets mis met praat van Voka of wat? Mogen we van u vernemen wat precies?
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De klootzakken hebben ons lang genoeg gemanipuleerd en in hun keurslijf gedwongen. It's payback time.
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Respect voor een ander zijn inzichten en ervaringen heb jij trouwen snooit gehad. Eenieder die niet dezelfde visie heeft als jij, heb je intussen al gelabeled met allerlei mooie termen en bedenkingen. Verwensingen en minachting zijn jouw standaard parlée. Als je respect wil krijgen, begin dan in de eerste plaats met zelf respect te hebben en verschuil je niet achter je eigen dogmatische grote gelijk om de inhoudelijke discussie uit de weg te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer nationale stakingen, hoe sneller het afgelopen is met den Belgiek.
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PS: als u samen met uw baas een teamvergadering heeft dan ben ik heel blij voor u. Ik kende het alvast niet ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hier denkt men daar anders over. Het oude, trage Europa blijft ver achter en zal nog meer achterstand oplopen.
我們這麼大聲 和 ! 語無倫次 Laatst gewijzigd door Crazy B : 30 januari 2012 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Student misschien? Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Men moet natuurlijk een bepaald niveau hebben en een bepaalde functie bekleden eer men deelneemt aan dat soort vergaderingen. Bandwerkers hebben natuurlijk niet veel relevants bij te dragen.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in mijn bedrijf. Daar neemt iedereen - en daar horen ook laaggeschoolden bij - deel aan de teamvergaderingen van hun afdeling.
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed zo. Binnen het onderwijs is er massaal gestaakt geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Echt, ik zie niet in hoe een staking hier de minste impact zou kunnen hebben om de regering van gedacht te doen veranderen. Blijkbaar is dat erg vanzelfsprekend en ben ik dom als ik het vraag, maar hoe ga je daarmee de komende maatregelen op het gebied van fiscaliteit en pensioen anders invullen? Me dunkt dat verkiezingen daar een beter middel voor zijn. Want met die staking heb je enkel je medemens gekloot. Di Rupo heeft een privéchauffeur en geen kinderen die naar school gaan en hij moest ook niet in de haven zijn. Ja, zelfs uw baas heeft geen enkele invloed bij Di Rupo. Maar het leger werklozen in de Borinage dat systematisch voor Di Rupo stemt, als die eens allemaal Ecolo of CDH zouden stemmen, dat zou potverdekke nogal een beetje invloed hebben. Dan zou Di Rupo wel eens nadenken over zijn regeerakkoord. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goh, alle gescheiden alleenstaande ouders zullen hetzelfde verkondigen als u. De stakende leerkrachten zullen er alvast niet wakker van liggen. In Antwerpen werd er nochtans massaal gestaakt binnen het onderwijs. Check het nieuws maar eens.
![]() |
![]() |