![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets in verband met zwangerschapszwemuurtjes, meisjesscholen Citaat:
Het ging over discriminatie ed Citaat:
Wat zijn de voornaamste beweegredenen bv van senioren ? Misschien om in alle rust een paar baantjes schoolslag te trekken ? En omdat blijkbaar gebleken is dat dat niet kan met een meute jongeren en jong-families rond hun heen ? Laatst gewijzigd door praha : 10 februari 2012 om 20:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Senioren vragen niet om niet-senioren te weren uit het gebouw Senioren vragen niet om de zwemkledijvoorschriften aan hun eisen aan te passen U kiest dus voor de hypocriesie..mooi zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je grootste excuus om onze fundamenten op te blazen is een hellend-vlak redenering ? Citaat:
En als blijkt dat die je dan niet aanstaat ben je dan ook bereid alle fundamenten op de helling om die Jan-met-de-Pet wat te kunnen ontzeggen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verkoopt gewoon wat theoretische linkse bullshit van een knul/griet die nog niet buiten de univ is geweest...ik wil u eens op een tribune zien gaan zitten tijdens het moslimfundamentalistisch zwemuurtje... kom nog eens terug als je wat meer hebt meegemaakt... In de praktijk komt het tolereren van fundi eisen overeen met het inleveren van je eigen verworvenheden...maarja een puber snapt dat waarschijnlijk niet.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 februari 2012 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het recht om apart te zwemmen is niet bepaald een fundament van onze samenleving, hé. Als mensen enkel in gezelschap van de eigen sekse willen zwemmen, mogen ze dat. Ze mogen alleen niet verwachten dat wij onze openbare structuur (zwembaden) aanpassen aan hun achterlijke opvattingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die eisen ook dat de kantines afgeschermd worden zodat mannelijke bezoekers geen zicht hebben op het zwembad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dát discriminatie zou zijn dan is het evident dat we de bestaande toilet-faciliteiten allemaal zouden moeten aanpakken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaren 50 ? zal wel recenter zijn
...en waar haal je uit dat ik terug zu willen ? Ik haal het aan als voorbeeld Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bestaan ze nog of niet ? E als ze nog bestaan sta je dan net zo hoog van de toren te blazen om er komaf mee te maken ? Ik dacht het niet Dus de hypocrisie is hier geheel aan jouw zijde... niet aan die van mij Al wat ik zeg... persoonlijke motieven spelen geen rol ... als een bepalde groep om het even welke reden om aparte uurtjes vraag en krijgt... wie moet ge dan met de vinger wijzen als blijkt dat de motieven discriminatoir over kwamen ? Laatst gewijzigd door praha : 10 februari 2012 om 23:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ontwijk juist niks ... je vergist je in absentie en voor jouw al te laat reageren met ontwijken
Citaat:
Citaat:
wat weet gij ni over mij ? [quote]ik wil u eens op een tribune zien gaan zitten tijdens het moslimfundamentalistisch zwemuurtje... kom nog eens terug als je wat meer hebt meegemaakt... /quote] weet gij ook la geen kloten van Citaat:
Als een nazi-aanhanger morgen een berep doet op een bepaald recht of een bestaande mogelijkheid dan verander je die mogelijkheid niet speciaal om naz-aanhangers hun mogelijkheden te beperken... maar je houdt wel nauwlettend in het oog wat ie er mee van plan is te doen Dat is het verschil dat jij blijkbaar nog steeds niet door hebt Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dáárvoor ging het over vrijheid wan kleding etc Citaat:
Zoiets ( net zoals andere wensen ) is pragmatisch haalbaar en werd ook georganiseerd voor voldoende grote groepen die dat vroege. Nu staat dat op de helling enkel omwille van die pinguïns. Kortom we schieten onszelf weer eens in de voet door die mogelijkheden terug te overschouwen en eventueel te willen verbieden alleeen maar om die pinguïn-mentaliteit te weren |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Hopelijk neemt minister Smet na zijn voorstel tot de oprichting van een aparte jeugdvereniging voor vreemdelingen, ook een poging om dat apart zwemmen (voor zowel vrouwelijke als mannelijke vreemdelingen)veralgemeend in te voeren.
|
![]() |
![]() |