![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
· "Wij zijn een volk. En wij willen een volk blijven. Geen smeltkroes, geen allegaartje, geen vuilbakgemeenschap."[font=Helvetica][size=2](Antwerps Nieuws, 1996, 1 ste kwartaal)[/size][/font] · "Natuurlijk is een terugkeerbeleid mogelijk. Een groot deel van de vreemdelingen voelen zich nog altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan, ook al hebben ze een Belgisch paspoort. Ze blijven hier louter om economische redenen. Als men hier de geldkraan toedraait, zullen veel vreemdelingen naar hun land terugkeren."[font=Helvetica-Oblique][size=2][font=Helvetica][size=2] [/size][/font][font=Helvetica][size=2]('t Blok in Aalst, 2000, 4)[/size][/font][/size][/font] [font=Helvetica][size=2][font=Helvetica][size=2][/size][/font][/size][/font] Uiteraard hebben ze het hier over "criminele vreemdelingen", zeker? ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 24 juli 2004 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De voornaamste vereiste is wel dat je het probleem wil erkennen.
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil hen als populatie echter helemaal niet weg, voor mij mag er gerust een smeltkroes zijn. Een van de leukste aspecten aan mijn job was net het feit dat daar zovele verschillende nationaliteiten aanwezig waren. Dus jouw waarheid kan je beter omschrijven als : dat is VOOR MIJ waarheid, stellen dat het IS, wil zeggen dat u dat voor mij mee beslist en daar ga ik niet mee akkoord.
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen probleem met Uwen smeltkroes, wanneer U ze onderhoud, en verantwoordelijk bent. Maar uit Uw post blijkt dat U een mens bent die zijn brood verdient door die smeltkroes in stand te houden. Wel dat wil IK nu eens niet. Vreemdelingen horen hier niet, hebben dan ook geen moeilijkheden om zich aan te passen. Hebben dan ook geen probleem met "rasisten". En leven lang en gelukkig in HUN biothoop. Wanneer ze naar hier komen, moeten ze zich gedragen naar onze maatstaven, en wij niet naar de hunne. Laat ze in hun landen, en laat ons zich eens bemoeien met ons land. Wanneer U ze wil helpen, ga dan naar hun land, leer ze akkerbouw, visvangst en alle andere zaken! We zullen na 10 jaar eens kijken of u er nog zo over denkt! Alle "vreemdelingen" welke hier studies doen, keren niet meer terug naar hun landen van herkomst. Ze dragen niets bij aan de ontwikkeling van hun "broeders". Wanneer men scholen heeft geopend in die landen, is het eerste wat ze na de machtsovername doen. De "slimmen" elimineren! Met uitzondering van een Sadam, die heeft scholen gebouwd, en hem hebben ze geelimineerd! (vernietegingswapens, geweet wel??) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik verdien helemaal niet mijn brood door die smeltkroes in stand te houden, waar slaat dat nu weer op, in dat bedrijf werken mensen die hun job goed doen, ongeacht hun afkomst of kleur, ik heb nog nooit in zo'n toffe sfeer en zo'n algemene collegialiteit gewerkt als daar. Het enige bedrijf waar ik gewerkt heb waar collega's ook blijvende vrienden zijn geworden, en ja, een mengelmoes aan kleuren en nationaliteiten. Verder maak ik uit uw post uit dat u tegen de aanwezigheid van elke vreemdeling bent, ook diegenen die hier werken en bijdragen aan deze maatschappij. Want zelfs die bijdrage weigert u te zien, laat staan te erkennen. Dat zegt inmens veel over uw onverdraagzaamheid en uw xenofobie, uw goed recht, maar ik voel me dan nog meer geroepen om de zwakkeren (zoals die dieren) te beschermen tegen mensen zoals u.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu, terzijde, als u het OK vindt dat een migrantengemeenschap een vuilbakgemeenschap wordt genoemd (het is wat scherp gesteld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *KNIP* Persoonlijke aanval
mvg Avalon
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Avalon : 26 juli 2004 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw is Amerikaanse met Chinese roots. Wees gerust, zij heeft van de Vlamingen geen al te hoge pet op, maar ze veralgemeent natuurlijk wel niet. Iets wat Vlamingen helaas wel doen. En dan durven de Vlamingen beweren dat ze de beste opleiding en scholing van de wereld genoten hebben, aiaiai toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Omdat ze hier zoveel kansen krijgen? Omdat ze hier aanvaard worden? Het is een vicieuze cirkel, en wat de Vlaming niet beseft is dat hij zelf ook aan de oorzaak van zijn probleem ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() maar mensen zoals Wolf absoluut, dat heb ik eerder ook al gezegd ~ hij wil niet eens proberen samen te leven. Dus als je geen deel van de oplossing bent ~ dan ben je zeker en vast een deel van het probleem. pure logica.
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U heeft geen probleem, met rasisten. En wij hebben geen probleem met mensen die ons schelden voor rasist! zo simpel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *KNIP* Persoonlijke aanval
mvg Avalon Laatst gewijzigd door Avalon : 26 juli 2004 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |