Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2004, 13:24   #81
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Alle criminele vreemdelingen buiten is nog steeds niet hetzelfde als alle vreemdelingen buiten hoor en is helemaal geen rascistische wens.
· "Wij zijn een volk. En wij willen een volk blijven. Geen smeltkroes, geen allegaartje, geen vuilbakgemeenschap."[font=Helvetica][size=2](Antwerps Nieuws, 1996, 1 ste kwartaal)[/size][/font]

· "Natuurlijk is een terugkeerbeleid mogelijk. Een groot deel van de vreemdelingen voelen zich nog altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan, ook al hebben ze een Belgisch paspoort. Ze blijven hier louter om economische redenen. Als men hier de geldkraan toedraait, zullen veel vreemdelingen naar hun land terugkeren."[font=Helvetica-Oblique][size=2][font=Helvetica][size=2] [/size][/font][font=Helvetica][size=2]('t Blok in Aalst, 2000, 4)[/size][/font][/size][/font]

[font=Helvetica][size=2][font=Helvetica][size=2][/size][/font][/size][/font]
Uiteraard hebben ze het hier over "criminele vreemdelingen", zeker?

Laatst gewijzigd door nou nou : 24 juli 2004 om 13:25.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2004, 14:40   #82
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Jij bestempeld iedereen met een andere mening dan jou als een rascist als het over dit onderwerp gaat. Je discrimineerd iedereen die nog maar de neiging heeft om iedeen en meningen die wat overeenkomen met die van het vlaams blok hier komen verdedigen. Niet alles wat het blok vind en zegt is slecht hoor.

Alle criminele vreemdelingen buiten is nog steeds niet hetzelfde als alle vreemdelingen buiten hoor en is helemaal geen rascistische wens, anders zou ik er ook niet voor zijn want zoals je al wel weet ben ik ook een vreemdeling en rascist volgens jou.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 00:46   #83
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
· "Wij zijn een volk. En wij willen een volk blijven. Geen smeltkroes, geen allegaartje, geen vuilbakgemeenschap."[font=Helvetica][size=2](Antwerps Nieuws, 1996, 1 ste kwartaal)[/size][/font]

· "Natuurlijk is een terugkeerbeleid mogelijk. Een groot deel van de vreemdelingen voelen zich nog altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan, ook al hebben ze een Belgisch paspoort. Ze blijven hier louter om economische redenen. Als men hier de geldkraan toedraait, zullen veel vreemdelingen naar hun land terugkeren."[font=Helvetica-Oblique][size=2][font=Helvetica][size=2] [/size][/font][font=Helvetica][size=2]('t Blok in Aalst, 2000, 4)[/size][/font][/size][/font]

[font=Helvetica][size=2][font=Helvetica][size=2][/size][/font][/size][/font]

Uiteraard hebben ze het hier over "criminele vreemdelingen", zeker?
Daar is niks racistisch aan. Het eerste is gewoon de waarheid, misschien wat scherp gesteld maar daarom niet minder waar. Het tweede legt de vinger op de wonde en bied ook nog eens een oplossing hoe je het parasitaire gedrag van vreemdelingen effectief kan bestrijden.
De voornaamste vereiste is wel dat je het probleem wil erkennen.
Oud 25 juli 2004, 00:52   #84
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Daar is niks racistisch aan. Het eerste is gewoon de waarheid, misschien wat scherp gesteld maar daarom niet minder waar. Het tweede legt de vinger op de wonde en bied ook nog eens een oplossing hoe je het parasitaire gedrag van vreemdelingen effectief kan bestrijden.
Ik erken de problemen die sommigen hier veroorzaken, een minderheid van de migrantenpopulatie. Geen probleem voor mij om dat toe te geven.
Ik wil hen als populatie echter helemaal niet weg, voor mij mag er gerust een smeltkroes zijn.
Een van de leukste aspecten aan mijn job was net het feit dat daar zovele verschillende nationaliteiten aanwezig waren.
Dus jouw waarheid kan je beter omschrijven als : dat is VOOR MIJ waarheid, stellen dat het IS, wil zeggen dat u dat voor mij mee beslist en daar ga ik niet mee akkoord.
Oud 25 juli 2004, 08:23   #85
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Ik erken de problemen die sommigen hier veroorzaken, een minderheid van de migrantenpopulatie. Geen probleem voor mij om dat toe te geven.
Ik wil hen als populatie echter helemaal niet weg, voor mij mag er gerust een smeltkroes zijn.
Een van de leukste aspecten aan mijn job was net het feit dat daar zovele verschillende nationaliteiten aanwezig waren.
Dus jouw waarheid kan je beter omschrijven als : dat is VOOR MIJ waarheid, stellen dat het IS, wil zeggen dat u dat voor mij mee beslist en daar ga ik niet mee akkoord.
Maar U gaat wel beslissen over de circussen, waar ik wilde dieren wil in zien, En U dat gaat verbieden.
Geen probleem met Uwen smeltkroes, wanneer U ze onderhoud, en verantwoordelijk bent.
Maar uit Uw post blijkt dat U een mens bent die zijn brood verdient door die smeltkroes in stand te houden. Wel dat wil IK nu eens niet.
Vreemdelingen horen hier niet, hebben dan ook geen moeilijkheden om zich aan te passen. Hebben dan ook geen probleem met "rasisten". En leven lang en gelukkig in HUN biothoop. Wanneer ze naar hier komen, moeten ze zich gedragen naar onze maatstaven, en wij niet naar de hunne. Laat ze in hun landen, en laat ons zich eens bemoeien met ons land.
Wanneer U ze wil helpen, ga dan naar hun land, leer ze akkerbouw, visvangst en alle andere zaken!
We zullen na 10 jaar eens kijken of u er nog zo over denkt!
Alle "vreemdelingen" welke hier studies doen, keren niet meer terug naar hun landen van herkomst. Ze dragen niets bij aan de ontwikkeling van hun "broeders". Wanneer men scholen heeft geopend in die landen, is het eerste wat ze na de machtsovername doen. De "slimmen" elimineren! Met uitzondering van een Sadam, die heeft scholen gebouwd, en hem hebben ze geelimineerd! (vernietegingswapens, geweet wel??)
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 12:33   #86
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Maar U gaat wel beslissen over de circussen, waar ik wilde dieren wil in zien, En U dat gaat verbieden.
Geen probleem met Uwen smeltkroes, wanneer U ze onderhoud, en verantwoordelijk bent.
Maar uit Uw post blijkt dat U een mens bent die zijn brood verdient door die smeltkroes in stand te houden. Wel dat wil IK nu eens niet.
Vreemdelingen horen hier niet, hebben dan ook geen moeilijkheden om zich aan te passen. Hebben dan ook geen probleem met "rasisten". En leven lang en gelukkig in HUN biothoop. Wanneer ze naar hier komen, moeten ze zich gedragen naar onze maatstaven, en wij niet naar de hunne. Laat ze in hun landen, en laat ons zich eens bemoeien met ons land.
Wanneer U ze wil helpen, ga dan naar hun land, leer ze akkerbouw, visvangst en alle andere zaken!
We zullen na 10 jaar eens kijken of u er nog zo over denkt!
Alle "vreemdelingen" welke hier studies doen, keren niet meer terug naar hun landen van herkomst. Ze dragen niets bij aan de ontwikkeling van hun "broeders". Wanneer men scholen heeft geopend in die landen, is het eerste wat ze na de machtsovername doen. De "slimmen" elimineren! Met uitzondering van een Sadam, die heeft scholen gebouwd, en hem hebben ze geelimineerd! (vernietegingswapens, geweet wel??)
Tja, zoals u het zelf al aangeeft, U wil daar wilde dieren zien dus u gaat die dieren onderwerpen aan mishandelingen en schrijnende toestanden omdat u persé een tijger tegen zijn natuur in door brandende hoepels wil zien springen, omdat u persé een beer op een fiets wil zien rijden en een aangeklede aap een sigaar wil zien roken. Ik wil dan inderdaad, nee sterker nog, ik voel het als mijn PLICHT, om die dieren te beschermen tegen mensen zoals u.

Ik verdien helemaal niet mijn brood door die smeltkroes in stand te houden, waar slaat dat nu weer op, in dat bedrijf werken mensen die hun job goed doen, ongeacht hun afkomst of kleur, ik heb nog nooit in zo'n toffe sfeer en zo'n algemene collegialiteit gewerkt als daar.
Het enige bedrijf waar ik gewerkt heb waar collega's ook blijvende vrienden zijn geworden, en ja, een mengelmoes aan kleuren en nationaliteiten.
Verder maak ik uit uw post uit dat u tegen de aanwezigheid van elke vreemdeling bent, ook diegenen die hier werken en bijdragen aan deze maatschappij. Want zelfs die bijdrage weigert u te zien, laat staan te erkennen.
Dat zegt inmens veel over uw onverdraagzaamheid en uw xenofobie, uw goed recht, maar ik voel me dan nog meer geroepen om de zwakkeren (zoals die dieren) te beschermen tegen mensen zoals u.
Oud 25 juli 2004, 12:54   #87
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ha, daar heeft ie dan weer niets op te zeggen é. Lol.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 12:59   #88
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik wou dan ook geen racisme aantonen, ik wou aantonen dat het Blok zich niet slechts kant tegen "criminele vreemdelingen", maar tegen vreemdelingen in het algemeen, zelfs als die al een Belgisch paspoort hebben!

Nu, terzijde, als u het OK vindt dat een migrantengemeenschap een vuilbakgemeenschap wordt genoemd (het is wat scherp gesteld ) dan moet u het er ook maar bijnemen dat u racist wordt genoemd. Van mij mag u dat zeggen hoor, maar ik vind u een racist dan. Ik ga u daar niet voor aanklagen of wat dan ook, maar ik vind het wel.
Oud 25 juli 2004, 13:00   #89
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

*KNIP* Persoonlijke aanval
mvg
Avalon
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Avalon : 26 juli 2004 om 17:14.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 13:07   #90
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ik wou dan ook geen racisme aantonen, ik wou aantonen dat het Blok zich niet slechts kant tegen "criminele vreemdelingen", maar tegen vreemdelingen in het algemeen, zelfs als die al een Belgisch paspoort hebben!

Nu, terzijde, als u het OK vindt dat een migrantengemeenschap een vuilbakgemeenschap wordt genoemd (het is wat scherp gesteld ) dan moet u het er ook maar bijnemen dat u racist wordt genoemd. Van mij mag u dat zeggen hoor, maar ik vind u een racist dan. Ik ga u daar niet voor aanklagen of wat dan ook, maar ik vind het wel.
Trouwens, om economische redenen vind ik een uitstekende reden, ik ken Belgen zat die omwille van economische redenen emigreren, ik heb zelf ook enkele jaren in Nederland gewoond voor mijn job. Ik zie daar niks fouts aan, integendeel, zo'n mensen houden een economie vaak mee in stand
Oud 25 juli 2004, 13:15   #91
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Trouwens, om economische redenen vind ik een uitstekende reden, ik ken Belgen zat die omwille van economische redenen emigreren, ik heb zelf ook enkele jaren in Nederland gewoond voor mijn job. Ik zie daar niks fouts aan, integendeel, zo'n mensen houden een economie vaak mee in stand
Uiteraard is dat zo, ik ben indertijd ook een tijd naar Canada getrokken om persoonlijke en economische redenen. Dat spreekt vanzelf. Dat sommigen zelfs dat niet kunnen zien is hallucinant. Maar goed, in België is er dan ook een invasie van parasitaire buitenlanders
Oud 26 juli 2004, 09:32   #92
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablex
het kan aan mij liggen maar vandaag kom ik bijna alleen uit op posts van de grote retards van het Vlaams Blok

ik lees dingen als "vreemdelingen zijn parasieten,moslims haten het westen en daarom blablabla.."
even later dan iets als "als je kijkt naar de cijfers van vreemdelingen in de gevangenis kan je concluderen dat het allemaal criminelen zijn",
dingen die hier op slagen,maar niet letterlijk zo gezegd

"retards" is misschien veel gezegd (misschien ook niet) ,maar een vreemdeling is niet automatisch een moslim,een moslim niet automatisch een westen-hater,een westen-hater niet automatisch een marokaan en een marokaan niet automatisch een crimineel

ik ben eens benieuwd wie dit allemaal al wist en wie er nu durft te zeggen dat ik moslim,marokaan of crimineel ben als ik zeg dat ik zelf niet in Belgie ben geboren

ook eens benieuwd wie er denkt dat ik m'n (blanke) vriendin of andere blanke/vlaamse/belgische vrouwen uitmaak voor hoer

en ik wil ook wel eens weten wie er denkt dat ik niet vloeiend vlaams kan en me waarschijnlijk niet heb "geintegreerd"...
Hey, wat meer is, wie van jullie wist dat bv Vlaamse jongeren racistische uitlating doen naar mijn vrouw, of ze als hoer of 'postorderslet' uitschelden?
Mijn vrouw is Amerikaanse met Chinese roots.
Wees gerust, zij heeft van de Vlamingen geen al te hoge pet op, maar ze veralgemeent natuurlijk wel niet. Iets wat Vlamingen helaas wel doen.
En dan durven de Vlamingen beweren dat ze de beste opleiding en scholing van de wereld genoten hebben, aiaiai toch.
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 09:33   #93
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Kleur en origine mag niet de bepalende factor zijn om iemand crimineel te noemen. Maar de criminaliteit heeft wel een kleur, dat kan niemand nog ontkennen.
Ja nogal blank ook. Dutroux, Fourniret, Bende van Nijvel, Hamers, hooligans...
Oud 26 juli 2004, 09:35   #94
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen is blijkbaar jullie sterkste kant niet.
Voor de retards, ik bedoel dat men iemand op basis van zijn huidskleur of zijn etnische achtergrond niet mag veroordelen.
Maar je kan er niet omheen dat sommmige bevolkingsgroepen meer aanleg hebben tot het plegen van criminele feiten.
en hoe komt dat denk je?
Omdat ze hier zoveel kansen krijgen? Omdat ze hier aanvaard worden?
Het is een vicieuze cirkel, en wat de Vlaming niet beseft is dat hij zelf ook aan de oorzaak van zijn probleem ligt.
Oud 26 juli 2004, 09:39   #95
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
en hoe komt dat denk je?
Het is een vicieuze cirkel, en wat de Vlaming niet beseft is dat hij zelf ook aan de oorzaak van zijn probleem ligt.
DE Vlaming is ook iets te algemeen hee
maar mensen zoals Wolf absoluut, dat heb ik eerder ook al gezegd ~ hij wil niet eens proberen samen te leven.
Dus als je geen deel van de oplossing bent ~ dan ben je zeker en vast een deel van het probleem.
pure logica.
Oud 26 juli 2004, 13:14   #96
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DE Vlaming is ook iets te algemeen hee
maar mensen zoals Wolf absoluut, dat heb ik eerder ook al gezegd ~ hij wil niet eens proberen samen te leven.
Dus als je geen deel van de oplossing bent ~ dan ben je zeker en vast een deel van het probleem.
pure logica.
Wanneer elk in zijn land blijft is er al een gedelte van één probleem opgelost.
U heeft geen probleem, met rasisten.
En wij hebben geen probleem met mensen die ons schelden voor rasist! zo simpel!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 16:58   #97
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

*KNIP* Persoonlijke aanval
mvg
Avalon

Laatst gewijzigd door Avalon : 26 juli 2004 om 17:15.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 17:14   #98
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en hoe komt dat denk je?
Dit is een authentieke flamenco: aiaiaiaiai, ik ben weer slachtoffer, wat ben ik ongelukkig, ik vind geen werk en krijg toch geld; ik lig op mijn luie kont en verdien toch geld. aaiaiaiaiai wat ben ik ongelukkig.

En nu allemaal kort en bondig lachen: HA!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 18:25   #99
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Wat een bende sukkels.
Oud 26 juli 2004, 18:29   #100
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
en hoe komt dat denk je?
Nee, omdat ze niet willen integreren, omdat het racisten zijn, omdat ze wentelen in een slachtofferrol, geen respect hebben voor vrouwen, etc, etc,...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be