Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2012, 14:28   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Het is nog altijd 7 tegen één in het nadeel van vies Polleke.
Het feit dat hij dreigt naar de rechtbank te stappen maar dit uiteindelijk niet durft zegt toch genoeg zeker.
En aan het morele gezag van de NVA kan men gezien hun houding in deze zaak ook zwaar beginnen te twijfelen.
In kringen van BUB en pvda kunnen we toch meer dan 7 willige dames vinden zeker ?
En wat betreft getuigenissen van dames ten voordele van Polleke met de losse pollen, (barones en Moerkerke vb. ...) gaan we maar zwijgen zeker ?

Overigens gaat gij mij niet wijsmaken dat gij nu pas begint te twijfelen ???

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 14:31   #82
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In kringen van BUB en pvda kunnen we toch meer dan 7 willige dames vinden zeker ?
En wat betreft getuigenissen van dames ten voordele van Polleke met de losse pollen, (barones en Moerkerke vb. ...) gaan we maar zwijgen zeker ?

Overigens gaat gij mij niet wijsmaken dat gij nu pas begint te twijfelen ???
Dit is niet de eerste keer dat een N-VA "kieslijst-bezetter of aspirant" zijn fikken niet van vrouwen kan afhouden.
Er was toch niet zo lang geleden nog een N-VA verkrachter die ondertussen ook dood is ook.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 14:41   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dit is niet de eerste keer dat een N-VA "kieslijst-bezetter of aspirant" zijn fikken niet van vrouwen kan afhouden.
Er was toch niet zo lang geleden nog een N-VA verkrachter die ondertussen ook dood is ook.
dedju, ik dacht dat nva-leden onsterfelijk waren, maar soit,
als hij (of kan een zij ook verkrachten?) dood is, kunt gij er hier wel van zeggen wat ge wilt, want er is geen aanklacht voor laster en eerroof tegen jou meer mogelijk.

Een nva'er verkrachter ? Mijn geheugen ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 15:25   #84
Politiek
Burger

Standaard

Persoonlijk loop ik niet hoog op met PVDD, ergens vind ik het jammer dat de N-VA dergelijke opportunistische gelukzoekers (bovenaan) op haar lijsten zet. Het niveau van de hele partij lijdt eronder en qua stijl ligt de man me ook hoegenaamd niet.

Blijft het feit dat dit overduidelijk een politieke afrekening is. Ik stel me de vraag waarom tal van laakbare en zelfs strafbare feiten en verhalen over bepaalde politici van andere partijen waarvan ik -als gemiddelde burger met hier en daar wat contacten- weet heb en die toch ook bekend moeten zijn op elke redactie, niet naar boven komen en breed uitgesmeerd worden?
Politiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 15:31   #85
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Politiek Bekijk bericht
Persoonlijk loop ik niet hoog op met PVDD, ergens vind ik het jammer dat de N-VA dergelijke opportunistische gelukzoekers (bovenaan) op haar lijsten zet. Het niveau van de hele partij lijdt eronder en qua stijl ligt de man me ook hoegenaamd niet.

Blijft het feit dat dit overduidelijk een politieke afrekening is. Ik stel me de vraag waarom tal van laakbare en zelfs strafbare feiten en verhalen over bepaalde politici van andere partijen waarvan ik -als gemiddelde burger met hier en daar wat contacten- weet heb en die toch ook bekend moeten zijn op elke redactie, niet naar boven komen en breed uitgesmeerd worden?
Vertel.

Indien je teveel schroom hebt om het op het forum te gooien kan je me altijd een privé-bericht sturen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2012 om 15:32.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 21:45   #86
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Als HUMO graag oude koeien uit de gracht haalt, laat ons dan ook eens een oude koe van HUMO boven halen. Het is niet de eerste keer dat de "onderzoeksjournalisten" iemands leven pogen te verwoesten omwille van zijn rechtse sympathieën.

Wie herinnert zich de zaak van notaris X nog?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak_Notaris_X

Wat Polleke ook moge gedaan hebben, het is onvergelijkbaar met wat HUMO notaris X en zijn familie hebben aangedaan, uit ideologische haat. En nog steeds hebben ze geen woord van verontschuldiging over hun lippen gekregen.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 22:51   #87
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias Bekijk bericht
Tja, dan heeft niet veel zin om met u te discussieren, hé. Als je zegt dat de regels van de logica niet van toepassing zijn, ...

Veel geluk daarmee.
Als u me woorden in de mond legt zoals het u goed uitkomt, ben ik altijd geneigd ja te zeggen waar u nee verwacht. Intellectuele oneerlijkheid wordt beantwoord met intellectuele oneerlijkheid.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 22:52   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Als u me woorden in de mond legt zoals het u goed uitkomt, ben ik altijd geneigd ja te zeggen waar u nee verwacht. Intellectuele oneerlijkheid wordt beantwoord met intellectuele oneerlijkheid.
Ik zou me alvast niet verlagen zoals u doet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 22:53   #89
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jawel. U reageerde op een bericht van me:

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=65
Ik reageerde op een bericht van Vette Poisson, klik maar:

Citaat:
Uiteraard is het een operatie beschadiging. Dat dit jarenlang in de kast blijft liggen en nu, plotsx voor de verkiezingen naar boven komt. Wie eerlijk is zal dit toegeven...

Maar daarmee zijn de feiten nog niet weerlegd. Het kan zijn dat de man onschuldig is, maar evenzeer is hij een vies vetzakske dat zijn poten niet kan thuis houden. En jij zou sympathie hebben daarmee omdat de timing waarmee dit buiten komt, je favoriete partij beschadigt?
Zelfs hier bent u niet bij de les, schoolmeester...
Oud 21 april 2012, 22:55   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs hier bent u niet bij de les, schoolmeester...
Inderdaad, u heeft gelijk.

Of anders gezegd: ik ben niet te beroerd toe te geven wanneer een mens wel eens een steek laat vallen, iets wat niet altijd kan gezegd worden van veel van de deelnemers op dit forum.
Oud 21 april 2012, 23:08   #91
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het staat u vrij om mijn argument te ontkrachten. U stelt dat PVDD de beschuldigingen tegen hem kan weerleggen door klacht in te dienen (hoewel het hier over een persmisdrijf gaat en dit dus futiel is). Terwijl degenen die hem aanklagen die aanklacht niet gerechtelijk dienen te ondersteunen. Of ziet u het anders?
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 23:10   #92
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het staat u vrij om mijn argument te ontkrachten. U stelt dat PVDD de beschuldigingen tegen hem kan weerleggen door klacht in te dienen (hoewel het hier over een persmisdrijf gaat en dit dus futiel is). Terwijl degenen die hem aanklagen die aanklacht niet gerechtelijk dienen te ondersteunen. Of ziet u het anders?
Al eerder legde ik Vito de vraag voor: hoe kan iemand nu aantonen dat hij iets niet heeft gedaan?

Alsook: is Vito's manier van denken in deze niet het omkeren van alle rechtsregels, nl. de schuld moet worden bewezen, niet de onschuld.
Oud 21 april 2012, 23:35   #93
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou me alvast niet verlagen zoals u doet.
*Grinnik*
Oud 21 april 2012, 23:37   #94
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, u heeft gelijk.

Of anders gezegd: ik ben niet te beroerd toe te geven wanneer een mens wel eens een steek laat vallen, iets wat niet altijd kan gezegd worden van veel van de deelnemers op dit forum.
Dat klopt. Helaas graven veel mensen zich in in hun politieke voorkeuren. Triestige tendens op dit forum.
Oud 21 april 2012, 23:42   #95
discuz
Minister

Standaard

Citaat:
Héla, persmisdrijven zijn assisenzaken. Niet zo futiel.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 23:42   #96
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou eens op met de dingen anders te zeggen dan ik gedaan heb tot het u goed uitkomtJa, ik vind dat beide partijen er belabberd uitkomen. Mag dat? Of moet ik bij het betreden van dit forum een vlaggetje met Pol op of eentje van Humo en dan om ter hardst mee te staan zwaaien?

Ik heb de indruk en het is echt potsierlijk.
Oud 21 april 2012, 23:43   #97
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt. Helaas graven veel mensen zich in in hun politieke voorkeuren. Triestige tendens op dit forum.
Niet alleen in hun politieke voorkeuren, ook in de wijze waarop er gediscussieerd wordt. Raf is daar een mooi voorbeeld van. Het Oosten ook. Mensen die gewoon een woordje verkeerd hebben gelezen (in de discussie prinsbisdom versus prinsdom - niets ergs dus), maar dat gewoon niet willen toegeven en een hele discussie erover beginnen die aan het absurde grenst.
Oud 21 april 2012, 23:44   #98
discuz
Minister

Standaard

Vito, dat is een geweldige tagline in jouw posts!
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 23:44   #99
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al eerder legde ik Vito de vraag voor: hoe kan iemand nu aantonen dat hij iets niet heeft gedaan?

Alsook: is Vito's manier van denken in deze niet het omkeren van alle rechtsregels, nl. de schuld moet worden bewezen, niet de onschuld.
Hee, derde keer dezelfde fout al: juridische schuld verwarren met moreel gezag.
Je zit echt wel aan het einde van je argumenten he?
Oud 21 april 2012, 23:46   #100
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hou eens op met de dingen anders te zeggen dan ik gedaan heb tot het u goed uitkomtJa, ik vind dat beide partijen er belabberd uitkomen. Mag dat? Of moet ik bij het betreden van dit forum een vlaggetje met Pol op of eentje van Humo en dan om ter hardst mee te staan zwaaien?

Ik heb de indruk en het is echt potsierlijk.
Dat komt me al veel aannemelijker over. Heel wat anders dan zwaaien het "moreel gezag".

Ik zie de hele zaak als een vrij laag-bij-de-grondse politieke afrekening. Met verdachtmakingen komen aandraven die ergens terug zouden gaan op mogelijke feiten van meer dan twintig jaar geleden, ach... hoe geloofwaardig komt het over. Niet, in mijn ogen. En dat is van iemand die geen N-VA'er is, nooit enige speciale bewondering voor Pol vdD heeft gehad, maar gewoon de zaak rustig vanop een afstand beschouwt. Voor het overige is de Humo allang niet meer het tijdschrift dat indertijd gedegen onderzoeksjournalisten in dienst had. Nu heeft het de allure gekregen van een goedkoop roddelblad.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be