![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonden van de vaderen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet in 'zonden', en dat spijt mij niet
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De hele zaak gaat uiteindelijk over het promoten van religieuze achterlijkheid op een openbare school die geacht wordt neutraal te zijn, en waar kennisoverdracht centraal hoort te staan.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet maar ik bedoel eigenlijk dat kinderen op een bepaald moment altijd meeboeten voor de stommiteiten van de ouders.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas wel, maar dat betekent niet dat wie dan ook daar nog een schepje bovenop moet doen. Dat is tenminste wat ik ervan denk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wel. Kinderen ervaren zo dat er totaal niks mis is met halalvlees. Dat volwassenen die anders beweren leugenaars en bedriegers zijn. Halalvlees is gewoon gezond vlees. Wie als niet-katholiek daar anders over denkt moet ook maar niet meer in een auto stappen die ooit door een katholieke priester gezegend werd met wijwater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet u teleurstellen, maar de nieuwe leden komen weer binnenstromen de laatste weken. De reacties per mail, telefoon en via andere weg, zijn overwegend positief en hoopvol te vergelijken met enkele maanden geleden. En ik zit aan de bron. Nooit de huid verkopen vooraleer de beer geschoten is. U bent nog niet van ons af! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik treed Djimi ergens bij, in die zin dat er hier twee discussies zijn: 1. Is de actie an sich, of toch de manier waarop, gerechtvaardigd? 2. Wat met halal-voedsel in de scholen? Twee aparte zaken met andere woorden. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 15 juni 2012 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juni 2012 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: waarom maken ze van de verplichte halal schoolmaaltijden dan geen issue?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Schepen
|
![]() Waarom zijn tomaten christelijk, op angeltjes vindt men het antwoord.
http://blog.seniorennet.be/angeltjes/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste produceren de onverdoofde gemartelde dieren tijdens die laatste vijf minuten van hun doodsstrijd een veel grotere hoeveelheid adrenaline die het vlees taaier maakt. en ten twee heeft U blijkbaar het draadje niet goed doorgelezen want reeds verschillende malen werd er verwezen naar een artikel + video van France 5 waarin wordt aangeklaagd dat het onverdoofd slachten als één van de gevolgen heeft dat de darminhoud over het vlees loopt en zodoende een besmetting met e-colli bacterie kan veroorzaken (zoals nu recent in Limburg). Als U dit "lekker en gezond" wil noemen, haal dan een button met "ich bin ein Dhimmi" bij de dichtstbijzijnde moskee op. Je zal met open armen ontvangen worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() De wetgever is ook vaak een idioot.
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja na de (zachte) zwanworstjes vrees ik dat het volgende sturmcommando naar de veel hardere BiFi-worstjes zal grijpen! ![]() Wat een tutmuts die Cools ![]() ![]() Voor wanneer de witte mars tegen zulk geweldadig optreden van de Sturm Abteilung van het VB?????? ![]() Ik weet alleszins waar madam Cools die worstjes kan steken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |