![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 juli 2012 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De oorzaak dat ik het Brabantse dialekt aan de andere kant van Brabant goed versta kan alleen hierin liggen dat het Brabants (en dat misschien in tegensteling tot de andere twee hoofddialekten?) aardig op weg was in een evolutie naar een standaardtaal/eenheidstaal an sich, voordat er een AN-stokje werd voorgestoken.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 juli 2012 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kwam nooit een respons hierop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 14 juli 2012 om 04:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Go plaantebakke vullen, boer... Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 14 juli 2012 om 04:30. |
|
![]() |
![]() |