![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn inderdaad doodnormale zaken maar moslims verwachten hoe dan ook een schouderklopje. De Vlaming mag blij zijn dat de moslims het zo goed voor hebben met ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Een schouderklopje ? Zou een kontstampje niet meer op zijn plaats zijn ?
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweld zoals een kontstamp is enkel nodig als ze weigeren terug te keren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Schepen
|
![]() Waarom? Ben je misschien een revisor? Grapke. Ik beschrijf wat ik gewoon meemaak als gewone man in wat voor mij gewone buurten zijn. Ik schrok en schrik nog steeds van sommigen hun haatverhalen. Er post hier zelfs iemand dat moslims geen schouderkloppen verdienen maar een kontstamp. Dit lezen is even beangstigend als de pasfoto van Belkacem.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 23 juli 2012 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid noem jij "haatverhalen"? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- onder de zes maanden hoeven ze toch zelfs niet meer te gaan zitten? - racistisch geweld wordt extra bestraft (als het een vuile witte is die iets tegen een propere bruine doet?) - over oude vuile witte vrouwkes wordt zelfs amper nog gesproken als ze worden doodgeklopt door een propere bruine maar gij méént het dat geweld van vuile witte racisten tegenover een propere bruine wordt toegestaan? dat is nieuw voor me.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die vlaamse vrouwkes mixen graag hé. geen vlaams-turkse of vlaams-griekse koppels? beetje schuw om hun dochters met een vuile witte racist te laten trouwen precies?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gewoon gedrag vermeldenswaard is, wat wil dat dan zeggen?
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Dat gewoon gedrag onderbelicht wordt.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dat het zeldzaam is.
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Dan is het zeker onderbelicht.
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 24 juli 2012 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nogmaals. Lezen lijkt niet je sterkste kant te zijn. Je bent zo vastgeroest in je denkpatronen. Herlees nog eens hoe ik de koppels omschrijf en hoe jij ze omschrijft. Doe maar rustig aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spring niet in de bres voor mijn allochtone 'vrienden', ik zeg gewoon mijn mening. Dat jij dat 'in de bres springen voor allochtone 'vrienden'' noemt zegt dan weer over jouw denkpatroon en de wereld dat jij rondom jezelf hebt gebouwd. Maar bedankt voor je wijze en bijbrengende reactie. Het heeft me veel bijgeleerd en me eens goed op mijn plaats gezet. Wat dat jullie doen is letterlijk alle criminaliteit letterlijk op alle allochtonen schuiven, er lichte racistische commentaar (omdat je je extreme racisme dat je daar verschuilt achter je pc'tje soms niet kan bedwingen) bij geven en als je dan op de vingers word getikt beginnen bléten en roepen en schreeuwen in calimero taal dat jullie dan ocharme onterecht als racisten worden uitgemaakt omdat jullie 'enkel en alleen kritiek' hebben op de 'multiculturaliteit'. Jullie blijven toch maar een kliek forummers die zich enkel kan uiten op het internet en te bang zijn dat op straat te durven zeggen, en nooit van hun ivoren toren zal gaan tot ze onder de grond liggen. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 24 juli 2012 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. In vluchthuizen zie je hetzelfde, vooral allochtone vrouwen, tenzij u intrafamilliaal geweld peanuts vind, kun je stellen dat bepaalde vormen van criminaliteit meer bij de ene dan andere groep voorkomen. Dat ontkennen is dom en zorgt ervoor dat die problemen niet worden aangepakt, registratie van feiten op basis van origine zou veel duidelijk kunnen maken, waar een beleid op kan worden afgestemd. 2. Wat moeten wij op straat volgens u gaan vertellen en welke ivoren toren bedoeld u nu eigenlijk? 3. Van mij mag u in de bres springen voor vrienden, maar niet omdat ze allochtoon zijn. Omdat het vrienden zijn lijkt me gezonder! 4; U zegt uw mening maar mogen anderen dat ook? Fijn, wat minder agressief van toon zou dat duidelijk kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaom zou je gewoon en normaal gedrag ineens uitzonderlijk moeten vinden, op basis van ...wat eigenlijk?
We leven hier niet in een moslimland hoor, geen gezever tegenover anderen over Ramadan, horeca die gewoon draait, waarom moet dit vermeldt worden? Dat gedrag lijkt me gewoon normaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand scheert iedereen over dezelfde kam maar blind blijven helpt echt niemand. Blij te lezen dat je wat gekalmeerd bent! ![]() |
|
![]() |
![]() |