![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie gaat bepalen waar de vrije meningsuiting eindigt en waar 'provoceren en kwetsen' begint?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verplicht respect ?? Nee, bedankt, ik bepaal zelf wel wat en wie ik respecteer.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() We hebben het voorrecht in een werelddeel te leven waar lachen met religie is toegelaten.
Dat heeft moeite, tijd en mensenlevens gekost, maar het is bereikt. Ik hoop dat dit zo blijft, maar denk vooral niet dat dat vanzelfsprekend is. http://www.youtube.com/watch?v=umRRCkspaQU |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het niet simpeler moest iedereen kritiek verdragen, in plaats van ons allemaal censuur op te leggen?
Misschien bedoelen jullie het wel goed, maar jullie (= voorstanders van censuur) gaan er nooit aan uitgeraken, het is een straatje zonder einde. De Koran bevat zelfs passages die de Goddelijkheid van Onze Heer Jezus Christus ontkennen. Als ik daardoor geprovoceerd raak en begin met moslims neer te schieten, gaan jullie dan ook zeggen dat die passages moeten geschrapt worden?
![]() |
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor 1/5de van de wereldbevoling kan dat niet. Vrije meningsuiting (waar ik een grote ondersteuner van ben) is niet hetzelfde als smaad of laster. Smaad = zwartmaken van een ander. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer Smaad is strafbaar volgens het Belgisch strafwetboek. http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad De film "Innocense of muslims" = 100% smaad. Daar hij gemaakt is om de reputatie van Mohamed te ruïneren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat die 1/5 al dan niet toestaan in hun landen is hun zaak. Maar zij hebben niet de wetten in andere landen te bepalen. Evenmin hebben religieuze minderheden de wetten te stellen in landen waar er een scheiding van staat en religie heerst. Laatst gewijzigd door Mitgard : 13 september 2012 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Sommigen van hen leven dan ook in landen waar de doodstraf staat op bekering tot een andere godsdienst.
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Onzin, vrijheid van meninguiting is een illusie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Oei Oei. Ik ben al bang.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nogmaals: ik heb de trailer gezien, u waarschijnlijk niet. Er is niks smaad in dat filmpje, het zijn gewoon verschillende ahadith die verfilmd werden. Tot spijt van degenen die blijkbaar geen idee hebben wat in de ahadith verteld wordt. Misschien toch zelf eerst wat meer informatie opdoen? begin maar al te lezen alvorens van smaad te spreken : http://www.searchtruth.com/hadith_books.php
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 september 2012 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We hebben het hier over een satirische film over een bepaalde religie. Dat is iets anders dan antisemitisme. Je bent vanalles door mekaar aan het gooien in de hoop dat de discussie verstrikt raakt in zijn eigen dynamiek. Klassieke trollentaktiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft hier tot nader order niemand weerlegd. De wet op negationisme heeft niets met religie te maken. Lol, 'Schaakmat'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Desalnietemin , ik zie nog steeds geen fouten in de uitwerking van de hadiths. Dus daar zouden de moslims niet over moeten mekkeren. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 september 2012 om 13:43. |
|||
![]() |
![]() |