![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Precies
Ik mocht daarmee in weer en wind geen bus mee op Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2012 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals bij buikdanseressen Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2012 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang de religie die het symbool hanteerd niet oproept tot geweld en andere hatelijkheden, kan het me geen reet schelen.
Maar als we dan moeten gaan vergelijken.... Uw foto van die nonnen-verkleedpartij en dan de resultaten van wettelijke geplogenheden zoals hier beschreven....
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat is dan uw benadering. Van oudsher spreken we over de sluier van een kloosterzuster bijvoorbeeld. En daar wordt geen stof mee bedoeld die voor het gezicht wordt geslagen. 't Woord heeft gewoon een paar betekenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan uw probleem.
Ik zet mijn helm af als ik van mijn motorfiets afstap. Ver voor ik ergens binnenwandel, al was het maar het benzinestation waar ik net de tank heb volgegooit. Ook zet ik mijn veiligheidshelm af als ik de werkkeet op de werf binnenstap. Waarom doe ik dat. Omdat het "normaal" is.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga morgens eens met mijn strooien rokske naar de supermarkt. Eens zien wat "normaal" is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het zouden amokmakende jongeren zijn, die een sjaal voor hun smoel trekken in de hoop niet herkend te worden door de filmbeelden van de camera's nabij het station.
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wat het resultaat gaat zijn. U blijkbaar niet.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word aangestaard. En ja, ik weet dat. Maar ik heb tot nu toe nog nooit iemand een pak slaag gegeven omdat die me aanstaarde. Hmm. De laatste keer ik een pak slaag heb uitgedeeld, was voor heel andere redenen. En da's verdorie al 24 jaar geleden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 september 2012 om 02:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn we met 2
Daarentegenover, U bent vooral bezig met de semantiek van de situatie. Sluier/hoofddoek/niqaab/boerka/soepjurk. Ik zie gewoon wat er gebeurt. Vandaag een hoofddoek voor een presentatrice, volgende maand een djeleba voor U.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 september 2012 om 02:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de puntjes op de i te zetten, het volgende. In de context van de discussie: - sluier = hoofdbedekking - hoofddoek = hoofdbedekking - nikaab = Arabisch omhulling van zowel het gezicht als de rest van het lichaam - boerka = Aziatische omhulling van ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Ikheb zelfs ALLEgelooofsgeloofzenders uit zaplijst van m'nsatellietontvangre gewist !!!! Moet ditelkens doen na ELKE zenderupdate !! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 september 2012 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een perfect doorschijnende zeer dun zijden sluier is gewoon geil. Een zware geitenharen arafatsjaal rond het smoelwerk van een vandaal is dat niet. Toch is die Arafatsjaal geen sluier, desondanks de functie als hoofddoek , is het evengoed een sjaal
![]() |