![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#83 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LN3MEIVR
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent een "viveke" aan het doen ? het reanimeren van een dood draadje ? Pas op, voor je het weet gaat dit een verslaving worden en dan zien we hier weer draadjes van 2003 opduiken. |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De man waarover jij spreekt, "Bartje", is een meester in one-liners, ironische en sarcastische uitspraken. Dat wordt door velen ge-apprecieerd, en ik ken niemand van de "partijleden" die daar aanstoot aan neemt. Ik ken trouwens weinig of geen "partijeleden", ik ben geen lid en zal het nooit worden. Maar ik apprecieer Bart De Wever in zoverre dat ik hem niet "Bartje" noem. Ik zie in hem het grootste politiek talent van de laatste vijftig jaar. Een man met charisma en visie. En ik vergeef hem graag dat hij af en toe ook al eens volks overkomt met een goed vloek of een cassante uitspraak. Ik denk echter dat er velen zijn die gewoon op de loer liggen om hem "te pakken" op de meest ridicule manier, over prullaria die niets met zijn politiek talent te maken hebben. Ik heb de uitspraak niet gehoord, maar, als voorbeeld, wel de uitspraak van een zekere Gaston Eyskens en nadien van zoon Marc Eyskens, die ons in de les zegden: het kiespubliek is dom, zij begrijpen politiek niet, en stemmen daarom maar klassiek op de CVP. (dom = idioot?) Ik vergeef hen die uitspraak, want het zijn ook maar mensen.
![]() |
![]() |
#86 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons het eerder over programma hebben: wat gaan we met de bankenmaffia doen? Hoe gaan we de in de banken verspilde overheidsgelden recupereren? Enzovoort. Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#87 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens kan niemand ontkennen dat de overheid veel betere voorwaarden bood dan de markt. Zonder overheid bestonden die banken niet meer. Het zijn dus geen private banken. Citaat:
Citaat:
Wat de PVDA betreft: van liefde van mijn kant voor die partij is geen sprake. Ik was altijd zeer scherp voor elke vorm van totalitarisme, ook het totalitarisme onder Stalin of de hysterie van de Bende van Vier in China (die gelukkig gecorrigeerd werd door Deng). Ik ben wel bereid om onder bepaalde voorwaarden een verstandshuwelijk aan te gaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 november 2012 om 19:10. |
||||||||||||
![]() |