![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
aan god zal het niet gelegen hebben, verkenningsvliegtuigje, dat er ooit vrede kwam. strijden sossen en co dan tegen de vlaamsche ontvoogding? die sloebers van voogden toch.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 oktober 2012 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En neen, de VB moet met mij geen rekening houden. Ik betaal geen lidgeld voor geen enkele Vlaamse organisatie (alhoewel, ik ben aangesloten bij VAB en de Gezinsbond), dus doe maar gerust verder met de vlagjes, oude liedjes (Outer en Heerd, Fransche Ratten en Wier Neerlands Bloed) en met de kaakslagen. Maar ik neem die folkloristische VB niet ernstig, mag dat nog? Ajuus en de kost. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat Vlaanderen mag je houden hoor. Vlaanderen en nationalisme zijn passé, net als democratie. |
|
![]() |
![]() |
#86 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
2/2
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een reactie van de VVB:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Wat een verschil in stijl zeg....wat een verschil van klasse, van niveau en van cachet.... Evenwel: Nu nog wachten op een bijkomende uitleg van Bart De Wever himself...want we gaan niet doen zoals we al dertig jaar met het VB hebben gedaan...eerst een geinterpreteerde versie zijn eigen leven doen leven en dan de reactie daarop uitvergroten...neen godverdomme...we gaan Bart De Wever deze keer zijn eigen gedacht laten zeggen en hem laten uitleggen wat hij bedoelde...
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ik was daar bij...ik had tranen in de ogen toen ik zag hoe behoedzaam de security zich over deze verdwaalde zielen ontfermde om ze uit de klauwen van de oproerpolitie te houden.
Ik weet niet hoe lang de security niet heeft moeten wachten eer de politie afgekoeld was om ze dan op de meest zachtzinnige wijze aan hen over te dragen. Wat was ik fier op die Vlaamse jeugd: gedisciplineerd, bevelvast, beheerst en ondernemend...snel als windhonden, taai als leer en hard als Arcelor-Mittal staal...
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je graag provoceert, dan krijg je soms het deksel op de neus, wie zoekt die vindt.
Als ze dan niet zouden bleten als kleine kinderen zou ik zeggen, straffe gasten die jongens. En uiteindelijk, als dat alles is waar je mee kan afkomen, een beetje trekken en duwen na een provocatie, dan zal het boze nazi geweld nog wel meevallen denk ik dan. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Neen, mijnheer de nazi...arcelor Mittal is een Londense/Luxemburgse/Belgische, en dus onverdachte, staalfabriek...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 oktober 2012 om 22:39. |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() keizer? <-> Godwin?
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omtrent het onderwerp van de draad:
een reactie van den Ben Weyts: Citaat:
http://www.standaard.be/krant/beeld/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
door in de "Vlaamse" regering aan de Belgische leiband te lopen helpen ze de Vlaamse zaak niet vooruit. Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 oktober 2012 om 22:15. |
||
![]() |