![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Handelen, zoals ik al zei. Maar niet met precrime of thoughtcrime beginnen.
Citaat:
Wel, het gaat toch om wat er zou moeten/kunnen veranderen? Dat dus.
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook niet als dat schrift gebruikt en misbruikt wordt om anderen schade te berokkenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In andere woorden neen. Ik vind niet dat Das Kapital gecensureerd moet worden als een Marxist een Colruyt zou gijzelen, ik vind niet dat de Koran gecensureerd moet worden omwille van de acties van Moslims, ik vind niet dat de Poëtische Edda gecensureerd moet worden omdat Varg Vikernes een kerk in de fik stak etc. Die mensen die de misdaad begingen dragen verantwoordelijkheid, niet de boeken. En die mensen moeten gestraft worden, niet iedereen of de gehele samenleving door het opstarten van een boekenvernietegingscampagne.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 november 2012 om 11:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vreemd, je komt me niet dom over maar die leegte in je gedachtengang valt me op. Plus, je denkt teveel met een westerse geest; het is van levensbelang dat je weet hoe een vijand ineen zit en dat je beseft dat je best vuur met vuur bestrijdt. (Ik gebruik het woord vijand als in 'vijand van onze grondwet') Als 1 boek de oorzaak is van zoveel wereldellende is de oplossing simpel me dunkt. En voor mij is het perfect ok om het aanhangen van de islam, een ideologie die haaks op onze grondwet staat (moest je het vergeten zijn) strafbaar te maken; het boek moet niet uit de handel voor mij of gecensureerd worden. Maar toch een probleempje: Verspreiding van de islam=vechten/aanwenden van vrijheden Tegengaan van de verspreiding van de islam=terugvechten/aanwenden van vrijheden De tweede stap is onaanvaardbaar voor jou of moet op z'n minst beperkt worden; waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn punt is; het katholicisme is -op een paar stuiptrekkingen na- dood. Nu de andere godsdiensten* nog en we zijn op de goede weg. * Boeddhisme is geen godsdienst
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Fundamentalistische moslims hebben nog geen 51% democratische meerderheid. 3) Als iemand mijn boeken wilt komen in beslag nemen en censureren (moslim of Maori etc.) dan is het moment gekomen om mijn eigendom desnoods met geweld te verdedigen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2/ wat niet is, kan nog komen 3/ je leest écht niet goed. Voor mij moeten de boeken niet weg zolang ik de volgelingen maar mag oppakken wegens het volgen en naleven van een mensonterend, discriminerend en vrouwenhatend boek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En opnieuw, U bent zelf een vijand van de grondwet. ---Art. 25 De drukpers is vrij; de censuur kan nooit worden ingevoerd; geen borgstelling kan worden geëist van de schrijvers, uitgevers of drukkers. --- Citaat:
1) Je gelooft toch zelf niet dat jij dat gaat kunnen bekrachtigen zonder van België een politiestaat te maken die in een rijtje tussen de Oost-Duitsland en China past? Wat ga je doen, razia's houden en boekenrekken omverwerpen? Wat als mensen een Koran hebben? Zwarte zak over de kop in het midden van de nacht? 2) Je gelooft toch ook niet dat het bij de Koran gaat blijven? Eerst ga je andere islamitische geschriften verbieden (immers, een Koran-studie zal je bijvoorbeeld ook wel verbieden). Daarna waarschijnlijk katholieke geschriften ofzo. Als die regels er dan toch zijn, zullen we boeken van Marx, Engels, Bakunin en andere revolutionairen ook maar verbieden, die zeggen immers dingen die niet in onze samenleving zitten. Waar ga je stoppen? Citaat:
Begin met jezelf aan te geven he. Uw ideologie staat haaks op art. 25 van de grondwet. Citaat:
Egypte, Iran, Saudi-Arabië etc. staan niet bekend om hun civiele vrijheden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 november 2012 om 14:28. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is geen beleidsvoorstel, hoe belachelijk ook, dat je niet zou kunnen rechtvaardigen met "wat niet is kan nog komen". Jij, enfin de politie, mag mensen oppakken als ze anderen schaden met hun handelingen. Niet simpelweg omdat ze een bepaalde ideologie aanhangen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 november 2012 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De rest: mijne joeng! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien vat je dan wat iemand probeert te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U moet dus met objectieve cijfers komen en niet met wat u denkt te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zijn mijn objectieve cijfers, dingen die velen van mijn stadsgenoten ook opmerken. Waarom zou ik niet mogen posten wat ik zelf ervaar?? Wat is dat nu voor zever? Dus als het niet te vinden is op statistieken.be moet ik erover zwijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() Moslims, is een verzamelnaam. Praktiserend of niet, het blijven even grote lelijkaards. Het gaat dan evengoed over de zedepolitie, als de dronkaards die met z'n alle de hoerebuurten bevolken.
Dat is net zoals "marokkaan".. Het kan evengoed een algerijn, tunesiër of turk zijn.
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Slaafs hoofdjes buigen voor de misdadigers allemaal. Hoezo? Daar zit nu niet bepaald groot kapitaal achter die 5%. EN als je dat niet hebt, of een hoop populaire steun, dan kan je "de revolutie" of eender welke inspraak op je buik schrijven.
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kans is klein (dat hij geband word) Zandmensen zijn blind. Jij verwacht mirakels. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 november 2012 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |