![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u spreekt ook over cultuur. Madammen en cultuur dat gaat meestal niet direct samen. Want nergens in onze cultuur liepen de mannen als vrouwen rond. We laten dat een beetje betijen en reageren zo niet meteen in de hoop dat het vanzelf weer zal ophouden. Maar wat dit betreft ligt mijn mening veel dichter bij de moslims dan bij de verklede homo's. Wil je homo zijn dat mag van mij, maar hou een beetje je fatsoen hé. En trek die broek ook op, zo overal met jullie bloot gat of in je onderbroek tussen de nette mensen gaan staan is ook geen gezicht. Dus je weet het van mij. Ik hou er niet van en het behoort dus niet tot onze cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Uw dochter, de hoer, de slet komt op straat zonder boerka , we moesten haar wel gangrapen , ze vroeg er om de teef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik evenwel toegeven dat ik daar toch niet helemaal gerust in ben?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En travestieten moeten maar geen travestiet zijn, andrs is het normaal dat die arme moslimpjes zich niet kunnen bedwingen, de sukkeltjes.
Met andere woorden; Mogen wij dan ook alles waaraan wij ons aan ergeren en niet tot onze cultuur behoord de kop in slaan met, bv, een hockeystick. Ik vrees dat dan de moslimwereld het hard te verduren gaat krijgen. Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is maar te hopen dat er nooit eens een flinke groep Schotten hier op doorreis zijn, want als die dan toevallig zo wat verspreid lopen zodat uw schorem dat niet direct in de gaten heeft dat die eigenlijk met veel meer zijn dan dat stel dat ze aanvankelijk opmerken, en denkende dat het slechts om enkele Schotjes in rokjes gaat die ze zo nodig wel eens even in hun kont willen zitten, dan gaan die daar de rammeling van hun leven krijgen. En dik verdiend ook zou ik zo zeggen. Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen het verschil. Moslims kennen ook dat verschil. Samen kennen we zelfs verschillende culturen. Raar hé allemaal? Travestieten kennen blijkbaar niet het verschil. Gooien ook allerlei culturen, normen en fatsoenen op een hoopje. Dat is het verschil. Dat maak jij wel duidelijk bij deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de slechte verstaanders, mannen dragen dus mannenkleren. En meisjes dragen meisjeskleren.
Bij twijfel vraag hulp aan een verkoopster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat ook zo met de identiteitskaarten. Zelfs een landbouwer die hier haast met zijn pet op naar bed gaat moet blootshoofds op de pasfoto, maar al die moslima's mogen op de foto met hun kopvodden op. Dat is ook zo een aanpassing van de wet om hun te behagen. De reglementering was voordien voor vrouwen ook blootshoofds. Als ze daar niet mee kunnen leven dan passen ze niet hier in onze maatschappij. Ze zijn niet verplicht van hierheen te komen of te blijven hé. Als onze wetgeving of reglementering niet overeenstemt met hun gebruiken, waarom zijn ze dan hier? Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() In sommige steden is dat al jaren verboden. Het is in diezelfde steden immers al jaren verboden met gezichtsbedekking op straat te lopen.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat aanstootgevend? Van een beschaafd mens moet verwacht mogen worden dat hij zich kan bedwingen. Papoeaas die dat niet kunnen horen hier niet thuis. Dat is zo het zelfde als een fiets die gestolen wordt of een auto die gepikt wordt. Als ge het gaat aangeven, het eerste dat de flikken vragen is of ge hem had vastgelegd of, of dat ge hem op slot gedaan hebt. Nee,... dat doet er niet toe, ge moet met uw fikke van een ander zijn eigendom afblijven, daar gaat het om. Wie zich niet kan bedwingen van die smouzen moeten ze maar terug naar hun zandbak sturen. Het eerste wat de moslimwereld in de mond neemt is dat we tolerant moeten zijn ten overstaan van hen. Wel, waarom kunnen zij dat dan niet ten overstaan van ons? Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is dat natuurlijk ook weer een probleem hé, want wat moeten we dan met de goede sint en met kerstmanneke doen???? ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dat maar begrijpen als je dat kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet een schot hé? Het probleem is een man of jongeman die zich als vrouw kleed en raar doet. Moeten wij dat echt ook nog tolereren? De volgende die ik zie schop ik ook onder zijn gat. Gedaan met tolereren. Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2012 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit was een vrouw die zonder hooftdeksel over de straat liep, of waarvan de enkels niet bedekt waren, of met een sigaret in de hand, OOK onfatsoenlijk. Nu lopen meerdere vrouwtjes in een minirok die nog nauwelijks, en soms zelfs niet compleet, hun achterste bedekt, en/of in een doorschijnend topje met niets daar onder aan. Ooit heb ik waarachtig een vrouw in doorkijkjurk het Vaticaan weten binnenstappen. In korte broek zou niet gemogen hebben en zonder iets op het hoofd ook niet, maar de tot op de enkels reikende doorkijkjurk bleek geen probleem te zijn. Daar sta je dan met je normen van fatsoen. En wil dat dan zeggen dat we met ons allen het recht hebben om die dametjes dan maar meteen te bespringen? Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop niet in een rokje, maar voor van jou een schop tegen mijn gat te krijgen zou ik het best wel eens even willen aantrekken. Maar niet komen janken als ik daarna met jou lieftallig smoeleke alle gevels van de huizen die in de straat staan eens een fikse poetsbeurt geef hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het al, je moet het kennen om het te begrijpen. Aan het groeiend aantal afzakkende broekdragers en rokkendragers te zien zijn er steeds minder en minder die het kennen. Misschien moeten we het eens ergens opschrijven zodat ze het eens kunnen lezen. Want marginaliteit is nu de norm aan het worden en nee dat is geen fatsoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we d�*t eens ergens opschrijven in koeien van letters in �*lle talen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |