![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat nu? Lag den belziek dan toch op sterven?
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, handwerk is niet aan mij besteed.
Citaat:
Is N-VA belziek aan het redden? Redden impliceert namelijk nood. En wat is precies mijn soort?
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik ben echt blij voor alle NVA-ers, zij hebben eindelijk hun zo begeerde verandering.
Normaal zouden ze nu moeten genieten maar ik hoor op het werk alleen maar gezaag en geklaag over het aangekondigde beleid. Blijkt dat de NVA-aanhang niet wist waarvoor ze stemden en alleen naar populistische praat kunnen luisteren. Zien ze dan ook niet dat de grote leider zijn voornaamste programmapunten heeft afgevoerd....en zijn aanhang slikt dat maar.....hoe dom kun je zijn. Bartje zal zelf wel innen!!! |
![]() |
![]() |