![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
M.a.w. met de kop in het zand te steken zullen politici niet veel vooruit geraken. Laatst gewijzigd door Lucajac : 29 januari 2013 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik had niks tegen haar, maar als ze daadwerkelijk betrokken was bij drugszaken (m.a.w. als ze er in levende lijve dicht bij was toen zich die zaken voltrokken), dan is het begrijpelijk dat men zo iemand probeert opzij te zetten. Maar voor zover ik het begreep, heeft ze zich vooral zelf opzij gezet door later ook nog eens te gaan klagen over haar eigen zelfgedane ontslag. Het is me allemaal wat vreemd, maar diegenen die eruit gezet worden, spelen het spel dan blijkbaar ook niet beter om in de politiek te kunnen blijven. Vanwaar eigenlijk de vraag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Elke partij - zoals alle vrije verenigingen - hebben het recht leden te schrappen. Ze kunnen echter verkozenen niet uit het parlement zetten. Dat heeft Kim zelf gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de NVA nu hoge kiescijfers halen en de zelfverklaarde "democratische" partijen steeds maar minder? En laten ze maar elk uitleggen wat ze meer te bieden hebben dan de andere. Wat de SPa ons te bieden heeft, bvb de multicul, kunnen we missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Geen hond gelooft de journalisten nog. Mochten ze buiten komen, ze zouden het zelf kunnen vaststellen.' De media zijn hun laatste greintje geloofwaardigheid kwijt, concludeert Bart De Wever. Bijt de N-VA-voorzitter in de hand die hem te eten geeft? " Voor die opmerking heeft BDW een hoop "stront" over zijn kop gekregen. Wat begrijp je niet of wat wil je niet begrijpen......... Even googelen en ik neem "de morgen" eruit hé, je kan die nu niet beschuldigen dat ze overlopen van sympathie voor BDW ![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...edia-uit.dhtml
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af wat Bart eigenlijk nog wel mag
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jij het een beetje vreemd vind is normaal. Niet alle vragen zijn eenduidig te bewijzen als je niet dezelfde normen en waarden nastreeft.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 januari 2013 om 22:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraf is ze door de N-VA uit de partij gezet wat bewijst dat zij onder druk haar parlementair ontslag moest tekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je naast de kwestie wilt "lullen" dan kan ik ook meespelen hoor.... ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is 'de kwestie' dan volgens jou ?
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Als ik Geybels was geweest, had ik onmiddellijk doorgedaan met het mandaat, desnoods als onafhankelijke. Anderzijds kan men het N-VA niet kwalijk nemen dat zij hun belangen ook trachtten te behartigen, namelijk geloofwaardige standpunten innemen i.v.m. drugszaken. Dat is echter niet hetzelfde als de rechten van de ander afnemen. Men had Kim Geybels misschien wat meer mogen laten haarzelf verdedigen, maar wachten tot wanneer later nog meer problemen hadden kunnen opduiken, zou wellicht ook niet zo slim zijn geweest. Citaat:
Soms heb ik al gedacht dat N-VA haar politici wat te vlug laat vallen als ze onder kritiek komen, maar N-VA is een partij waarbij de andere partijen klaar staan om elke onduidelijkheid tegen N-VA zwaar uit te spelen. Het is niet ideaal, maar de hele situatie in België is niet ideaal. Ik lig er niet wakker van als N-VA overijverig zou zijn om onrechtvaardige maar ernstige kritiek preventief proberen te vermijden. Niets houdt deze politici overigens tegen om door te gaan met politiek, bv. bij een andere partij. Behalve misschien dat ze daarvoor te weinig steun hebben. Ja seg fuck, �*k heb ook te weinig steun om iets in de politiek te doen. Als die mensen dáárover klagen, dan kan iedereen het gaan doen. Ik weet overigens nog altijd niet waarom u het per se over Kim Geybels wilt hebben. Al zou ik het u niet kwalijk nemen als u te gepaste én te ongepaste tijden over Kim zou beginnen. Als ik een foto van haar had, zou ik het misschien ook net als u boven mijn bed hangen... Laatst gewijzigd door Lucajac : 30 januari 2013 om 01:14. |
||
![]() |
![]() |