![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat het antwoord is : amateurisme... Dit had nooit mogen gebeuren. Als je zo mediatiek naar buiten komt met een quasi-revolutionaire maatregel moet die op alle vlakken nagekeken zijn op haalbaarheid. Een schepencollege van de tweede grootste stad van vlaanderen is geen bollenwinkel of geen chiro clubje. Ik denk dat haar body orifice hier terecht veel werk krijgt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge ook wil onthouden dat ik in al die draden zowat de enige geweest ben die ook gelinkt heeft naar de bewijzen om zijn "ontbrekende" argumenten te onderbouwen, terwijl mijn opponenten niet verder raakten dan wat woordengevit, begrippen herbenoemd hebben, selectief gelezen hebben, de man gespeeld, ronduit uit hun nek gekletst hebben, .....Allemaal in een poging om niet te hoeven begrijpen wat duidelijk in de wet staat, en hun falend idool te vergoeilijken.
Laatst gewijzigd door spherelike : 3 april 2013 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is pas de eerste blz. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is ook de "in haar foef" draad, namelijk die van mevrouw Homans.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt tegenwoordig geen wet gemaakt of ze hangt met haken en ogen aan mekaar. Ik denk dat in ons wettelijk bestel het gewoon onmogelijk is om nog iets toe te voegen of aan te passen zonder dat er wel op de een of andere manier wel ergens tegen een of andere regel gezondigd wordt. Sterker, ik ben er zeker van dat er al tegenstrijdige wetten bestaan. In software zie je dat ook. Dat heet dan design rot. En de oplossing is continue refactoring of alles wegzwieren en opnieuw beginnen. Dat lijkt me misschien aangewezen hier in dit onland met weten van onder Bonaparte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u kletst uiteraard ook nooooooit uit uw nek. Neen, dat doet u niet. ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 april 2013 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom laat men het opzoekingswerk niet aan de federale regering over ?
Tenslotte gaat het om toekomstige “Belgische” burgers. Eens ze over de nodige papieren beschikken kunnen de gemeenten het paspoort uitreiken aan het normale tarief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien in Antwerpen een Vlaams paspoort invoeren, kunnen ze de prijs zelf vaststellen.
Ik ben Vlaming en ik heb er 250 € voor over. Overigens zijn Antwerpenaars Vlamingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ge ook wil onthouden dat ik in al die draden zowat de enige geweest ben die ook gelinkt heeft naar de bewijzen om zijn "ontbrekende" argumenten te onderbouwen, terwijl mijn opponenten niet verder raakten dan wat woordengevit, begrippen herbenoemd hebben, selectief gelezen hebben, de man gespeeld, ronduit uit hun nek gekletst hebben, .....Allemaal in een poging om niet te hoeven begrijpen wat duidelijk in de wet staat, en hun falend idool te vergoeilijken. U hoeft echt niet te komen trollen, om mijn gelijk te bewijzen, maar toch bedankt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 april 2013 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien als Pasen op een maandag valt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nogmaals : met recht en reden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie zijn vlamingen ? wat houdt hen bezig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Antwerpenaars, die Antwerpenaar zijn, Limburgers die Limburger (of wereldburger) zijn, Brabanders die Brabander (naargelang Waalstalig of Brabantstalig) zijn en Vlamingen (onderverdeeld in oost en west naargelang ze van Hente of Bruhhe) zijn.
Wat hen bezighoud? Tom Boonen, Thuis, Familie, De Kampioenen, leeuwenvlaggen met of zonder rode klauwen, voetballers met onuitspreekbare namen, die vandaag goede spelers zijn omdat ze bij Brugge spelen en morgen kloefekappers omdat ze bij Chelsea spelen en het weer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn er dan Antwerpenaars die geen Antwerpenaar zijn ? vlamingen die geen vlaming zijn ?
|
|
![]() |
![]() |