![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei ook verbanning wanneer er zulke daden zich hebben voorgedaan. Net zoals jij zegt dat het strafbaar dient te zijn. Verbanning is al iets anders dan de suggesties die hier al passeerden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar een Calvinist... wat moeten we d�*�*r nu mee? Calvinisten trollen zonder dat ze daar erg in hebben. Van (relig(i)euze) nature uit.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 mei 2013 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat bepaalde mensen waar ook ikzelf niets van moet hebben bepaalde woorden uitgesproken hebben, mag ik ze niet uitspreken of ik zou er zelf iets mee te maken hebben of zo? Ongeveer elk mening is al ooit door de één of andere slechterik uitgesproken, hoor. Vreemde argumentatie dus. Straks ga je nog beweren dat Roger Vangheluwe een duivelse progressieveling is... Als je graag alles op hoopjes gooit, Vangheluwe ligt gezellig bij jou op de conservatieve hoop. Leuk, he, zo'n argumentatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had gehoopt op een inhoudelijke discussie waarin we respectvol met elkaar konden omgaan, zeker omdat het een delicaat onderwerp is. Maar, soit, vul de draad nog maar wat vol met jullie bekrompen zever. Ik ga hier niet verder aan deelnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pitbull kan er ook niets aan doen dat hij mensen wil doodbijten. Dus gewoon laten loslopen op straat he man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet alleen nog dat deel in de hersenen gemanipuleerd worden, waarom zouden we daar niet naar streven? In plaats van dat belachelijke "verbannen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je weeral weglopen, zoals gewoonlijk? Heel zwak is dat. Nee, ik kan me best inbeelden dat mensen die jouw progressieve praatjes over seks met minderjarigen niet volgen, heel "bekrompen" van geest moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echter: we zijn nog niet toe aan manipuleren. Ofwel? Dus in de tussentijd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen willen voor hun puberteit helemaal geen seks, en al zeker niet met volwassenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pedo's zijn inderdaad nodig om de hersenen te manipuleren, ja. Maar verbanning is niet: ergens naar een ver afgelegen oord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer je iets afwijkend / abnormaal (tegen de gemeenschappelijke gewoonte dus) verricht, wil je ook vaak dat het allemaal geheim blijft en d�*t is, sociaal en psychisch, een serieuze verwachting. Wat dan indien deze verrichting blootgesteld wordt? Niet te vermijden uitputtingscrisis en meer stoornissen volgen. Een mutationele afwijking van de gewoonte is ook schadelijk. Met jouw progressieve geest zul je niet direct in staat zijn om begrip, concept en socio-psychische inhoud van 'gewoonte' te vatten, maar er is altijd een uitweg: probeer direct of indirect in contact te komen met ouders die dat probleem hebben meegemaakt (helemaal los van het feit of hun kindjes al dat niet de initiatiefnemers waren). En wat dat voor kinderen betekent kan nog erger zijn; ik spreek hier ook uit ervaring want als kind vanaf 6 viel ik op volwassene meisjes. Voor zolang dat 'verborgen' bleef was er niets aan de hand maar op een dag gebeurde wat ik nooit had verwacht: mijn moeder kwam erachter en geloof me maar: ik wou liever doodgaan dan het accepteren van het nieuws. Emotioneel lijden was toen en voor een lange periode een dagelijkse kost. Waarom? Dat doe je gewoon niet plus nog andere culturele factoren (bvb. geen seks voor huwelijk). Kinderen gaan emotioneel helemaal anders om met taboes, gewoonte, verwachtingen van ouders en vriendenkring .. Schade is sowieso onvermijdbaar en een traditionele norm ga je absoluut niet in één dag kunnen veranderen. Zelfs al helpt de wetgeving mee wat in principe iets idealistisch is want het systeem van regels komt tot stand door een heel lange geschiedenis van socioculturele en economische verhoudingen naast filosofische levensbeschouwelijke conflicten/tegenspraken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik geloof dat men de schade moet beperken en dat doen we gezamenlijk door het creëren van een omgeving waarin 'de gewoonte' beter gewaardeerd wordt dan eigen ego. Men gaat zich aanpassen aan de situatie. Dat is indirect en jij creëert ermee een sfeer en die spreekt zelf uit, dus in plaats van een mens die zegt: "jij bent ziek/slecht" zegt de sfeer: "dit is wat we zijn: kinderen doen niet mee aan seks". Stapsgewijs verdwijnen de afwijkingen in plaats van wettelijke/artificiële selectie te bewerkstelligen want anders vervang je ongemak / depressie op kleine schaal door depressie op grote schaal. Kinderen die er afstand van nemen denken nu "aah dat is slecht; we doen zoiets niet" gaan anders beginnen denken als je het toch maatschappelijk een beetje aanvaardbaar wilt maken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga iets wat meer de praktische weg op, in plaats dat theoretische geneuzel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Vb. hier in België hebben we het domein in Opgrimbie. Het is wel een natuurdomein, maar enkele Belgisch-nationalistische extremisten hebben het erdoor gekregen dat er daar een klooster kon gebouwd worden. Nu, het gebouw staat er reeds, dus de faciliteit is er ook al. en die zusters kunnen ook eens wat zorgtaken op zich nemen. Herscholing en opleiding betreffende de problematiek kan verstrekt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen heel fier ben ik, zeker tov Jodenhaters zoals jij!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |