![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wil persé een beeld ophangen van "de allochtonen" als criminelen, op basis van de faits divers die je in je krant ziet verschijnen en dat beeld klopt gewoon niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat allochtonen enkel negatief in de media komen is logisch, ze zijn dan ook verantwoordelijk voor een groot deel van de criminaliteit. Dat is gewoon een feit waar je niet omheen kan. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 25 augustus 2004 om 19:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 augustus 2004 om 19:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Tja, zo kan men nog pagina's lang doorgaan. Welles nietes.
Blijft de vaststelling dat de kost van de immigratie nooit zal opwegen tegen de baten. Dat is een hard economisch gegeven. Daarom zullen op termijn ook Stevaert en Dua moeten meewerken aan de verplichte en gedwongen terugkeer van de meeste allochtonen, Belg of niet. Daar is geen ontkomen aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het enige "harde economische gegeven" dat ik ken en wat uw stelling zou bijtreden is dat de immigratie zoals die tot dusver heeft plaatsgevonden hogere kosten dan baten heeft veroorzaakt. Er bestaat echter helemaal geen economisch paradigma dat stelt dat immigratie zowiezo meer kosten dan baten opbrengt. Indien dit wel zo was, zou ik graag een bron van u vernemen hiervoor.
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziezo, ik heb in no-time in alle gemak je posting volledig afgekraakt en gelijk met de grond gemaakt en terecht. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, Aragorn sloeg de handen samen met de andere volkeren, die trouwens allemaal zoals hemzelf blank waren. Weeral een posting van jou de grond ingeboord. Frustrerend zeker voor je ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 augustus 2004 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De mensen in de film waren oftewel slechterikken of zwakkelingen, op een paar uitzonderingen na. Mits de orks ooit de ondergrondse broers van de dwergen waren kan je de dwergen moeilijk als blank catalogiseren ~ verder werd het leger van saruman oa gecreëerd vanuit modder ~ 't zou weinig realistisch zijn moesten die er groen of geel hebben uitgezien. Het donker is altijd symbool voor het kwaad, kijk maar even terug naar de oude westerns, de goeie had altijd een witte hoed, de slechte altijd een zwarte. Voor iemand die in een andere topic zo fel ontkent dat ie racist is ben je nu wel weer heel erg bezig om andere huidskleuren als inferieur en slecht af te stempelen. Maar neeeeeeeen, je bent geen racist ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie hem al staan tegenover al die orks en goblins, met een pathetische vuist in de lucht: "eigen volk eerst" - "eigen vo......" en dan niks meer ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook werkt hij samen met de kiezer want zonder kiezer is er geen partij. Het gedeelte dat ik van je quote in bold gezet heb vond ik grappig gevonden van je. Getuigt dat je over veel fantasie beschikt, maar linkie-winkies zijn dan ook een hoop fantasten bij elkaar hé die in een irrealistisch zich zelf voorgehouden waanbeeld geloven waardoor ze de werkelijkheid niet meer kunnen aanschouwen zoals ze werkelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zullen ze er ook weer heel anders uitzien als in nederland waar ze tot hun verbazing vonden dat de percentages allochtonen die van een uitkering leven zeer veel verschillen van de autochtonen , maar ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik krijg stellig de indruk dat u een probleem beschrijft waarvoor u gewoonweg geen oplossing wil. 8)
![]() |