![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blinde passagiers.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 november 2013 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ryanair, die stelden een tijd geleden toch voor om staanplaatsen aan te bieden in hun vliegtuigen ?
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vlieg regelmatig Ryanair zonder franjes en zonder problemen. Als er iets fout loopt dan is het in de chaos van Charleroi luchthaven en niet bij Ryanair.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet minder gek dan in trams en autobussen hé. En dan zeggen ze," alles voor de veiligheid". Voor 't geld ja. Wanneer ge dat aanklaagt dat op openbaar vervoer iemand rechtopstaand, desnoods nog met een kind op de arm, mag vervoerd worden krijg je als antwoord dat het openbaar vervoer anders niet financieel haalbaar zou zijn. En wij maar geloven dat ze inzitten met onze veiligheid en dat we daarom in de auto een gordel moeten dragen. Niets veiligheid, ...GELD, niets anders. In de auto moet het niet voor onze veiligheid maar omdat de verzekeringen dat wensen en opdringen. En gelukkig levert dat daarenboven nog wat bekeuringen op ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/economie/be...-oostende.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Simpel gezegd: als FR Charleroi verlaat, is het gedaan met Charleroi. Die maatschappij is verantwoordelijk voor 85% van hun passagiers. In Zaventem komt FR enkel en alleen om andere maatschappijen buiten te jagen. Daarna zijn ze ofwel terug weg (en is Zaventem dus niet alleen Ryanair, maar waarschijnlijk ook Vueling kwijt, de maatschappij die ze er bij Ryanair uit willen) ofwel beginnen ze Zaventem af te persen zoals ze dat op alle andere luchthavens doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Dat hoef je helemaal niet, maar ik heb het hier al zeer uitvoerig uitgelegd: Ryanair komt naar Zaventem om minstens één bestaande en trouwe klant van Zaventem weg te jagen. Geloof dat gerust niet, maar zo is het. Ik volg de luchtvaartsector al jaren op de voet, ik weet waar ik over praat. Dit is bovendien bij mijn weten de eerste keer dat men bij Brussels Airport IN DE PERS (!!) uitvoerig zegt dat men een maatschappij liever niet ziet komen. Dat wil al wel wat zeggen hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) In Charleroi staan ze te springen om "afgeperst "te worden door Ryanair. Dat zijn daar allemaal masochisten waarschijnlijk? 2) Bij Vueling zijn het waarschijnlijk allemaal "Heiligen" die geen eisen zouden durven stellen aan Zaventem zoals Ryanair? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 november 2013 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaventem heeft dat minder.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Over de Walen en hun gezever : een duidelijk teken dat Walen en Vlamingen niet meer samen kunnen leven. Dus het wordt tijd om er ook een echte grens van te maken. Spitsing van België? Komt het er hopelijk ooit toch nog van? Ik ben zeker voorstander
![]() Zaventem = de Nationale luchthaven. Nu nog van België, hopelijk ooit van onafhankelijk Vlaanderen. Chareloi = luchthaven waar ik nog niet dood zou willen liggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Brussels Airport zit niet te wachten op eisen van Ryanair maar zal Ryanair zelf wel zeggen wat de eisen en voorwaarden van Brussels Airport zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets over Brussels Airlines, niets over de federale regering.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ryan air leeft op gesubsidieerde luchthavens, doet massaal aan sociale dumping en levert een zeer povere service. Wat vroeger de 3de klas was in de trein. Ryan Air is een bedrijf dat in mijn ogen kapotgestaakt moet worden, want die verdienen het. Overigens vraag ik mij af hoe ze de vakbonden vermijden, want ik veronderstel dat ze groter als 50 man zijn in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om "afgeperst" te worden door Ryanair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad dankzij Ryanair hebben ze in Wallonië, nu met de luchthaven van Charleroi ,toch tenminste nog iets om op hun economische folders te zetten. Antoine is doodbevreesd dat Ryanair het zakendoen met de Vlamingen in Zaventem zou verkiezen boven het zakendoen in Charleroi. Ryanair moet volgens hem enkel in Charleroi blijven. De Vlamingen moeten transfers aan Wallonië betalen ,maar moeten ook afblijven van de Waalse "profijtjes" . De Vlamingen de lasten en de Walen de lusten. Dat is de Waalse logica van Waals Minister Antoine. |
|
![]() |
![]() |