![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() die gaat eruit ![]() geef toe dat ie een dom spelletje speelde ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb een Spaans stoofpotje klaargemaakt, beetje pikant met chorizo en kippenstukjes, zwarte olijven, tomaten en paprika's... héérlijk was 't ~ al zeg ik 't zelf ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja Inge, zoals ik had voorspeld, Jeroen is er uit. Als die niet zelf was opgestapt had ie d'er ook uitgelegen.
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() ik heb het weer gemist
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Kamp Noord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kamp Zuid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstekelingen Mangrove ![]() ![]() ![]() [size=1][size=2]Op 't vliegtuig naar huis gezet[/size] [/size] ![]() ![]() ![]() ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 6 oktober 2004 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Met al die mensen die uit eigen beweging het eiland verlaten vind ik het maar slappe kost.
Maar bon, ik vond heel de laatste aflevering maar wat tegenvallen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() die frank is den tofste.
en die marjolein is een lekker ding. laat die twee er nog maar wat inzitten. Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 oktober 2004 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij vervulde de functie van decorstuk nochtans meesterlijk. Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 oktober 2004 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
3 reeds uit eigen beweging gestopt ~ dégoutant. Sarah wilde wel blijven maar moést gewoon opgeven, die had ook wel de moeilijkste start van allemaal, eerst 48 uren in die kooi met enkel wat water, en van daar onmiddellijk naar de mangrove. niet te onderschatten denk ik. Weinig spanning voor de rest, deze aflevering was idd een mindere maar ik denk dat volgende week de suspens er weer volop inzit ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Het viel me wel op dat de teams fysiek gezien niet echt evenwichtig waren samengesteld. Nederland had gewoon een 60 jarige knar in 't team zitten. Om nog maar te zwijgen over die twee zwakke wijven die nu in de mangrove zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet meer of het al een VT4 versie was of nog één van de Amerikaanse die werden uitgezonden vooraleer ze ze zelf begonnen te maken maar enkele jaren terug heeft een 'oude knar' van tegen de 60 gewonnen. Ik weet niet of je de eerste aflevering hebt gezien maar die 'oude knar' had wel de meeste ervaring met zware expedities. Klik anders eens op zijn foto en bekijk het filmpje over hem eens. Je kent pas je grenzen als je ze op de proef stelt hee, ik vond hem helemaal geen 'absolute' foute keuze. Wat de mangrove betreft, die Klaar is toch niet zo'n zwakke vind ik, en Ernestine zit daar al van dag 1, doe het maar na ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() hey, ik ga kijken hé! ben het eens niet vergeten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Ik heb vandaag alle afleveringen van de 3 laatste weken op video gezien, ik sta weer bij dus hier de update!
Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |