![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denk er wel aan dat de overheid uiteindelijk de grootste dief van allemaal is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin dat nu niet opnieuw te zoeken. De grootste dieven (juridisch) zijn de grootste fraudeurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad er is een verschil tussen legale en illegale dieven. Maar het probleem is dat de legale dieven mij een stuk meer kosten dan de illegale dieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag u eens af
hoeveel stijgt de handelsbalans door de fraude op te doeken ? http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...02572-3136.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om jouw persoontje, het gaat om 10.000.000 Belgen. 10.000.000 mensen die bestolen worden door fraudeurs met of zonder "witteboord"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om eerlijkheid & rechtvaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al wat ik moet hebben, ben gezond en beschik over al het nodige, het nuttige & het aangename. De fraudeurs daarentegen zitten dag na dag met een ei in hun broek voor de dag dat ze, vroeg of laat, gepakt worden. Tussen (): het gaat NIET over mijn persoontje in deze topic maar over John Crombez. Wij hebben nog nooit voor een sos gestemd maar als wij kunnen stemmen voor Crombez zullen WIJ dat zéker doen ! Laatst gewijzigd door Boduo : 17 mei 2014 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging naar een copiecenter uitgebaat door een zelfstandige. De zaak was gesloten. Bij de buren vernam ik dat "madame" betrapt was door de belastingen... Toeval of (bijna) dagelijkse kost ? Ik kan nu 2 dingen doen: naar een ander (eerlijk) copiecenter gaan of zelf een "gewone" copie maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deftig printerke kopen: 3 in 1.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik héb een deftige printer maar ik wilde een copie van zéér goede kwaliteit...
() Het gaat hier eigenlijk over fraude, belastingontduiking en het bestrijden ervan door o.a. John Crombez. Laatst gewijzigd door Boduo : 17 mei 2014 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of denkt ge dit ik alleen wordt bestolen door de overheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook maar normaal dat de Belg créatief is. Hoe hoger de belastingen, hoe lager de inkomsten van de overheid. Talloze andere landen zoals de UK hebben het roer compleet moeten omgooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, Belgie is alleszins, ondanks alle gefraudeer, wereldkampioen in belastingontvangsten. Maw er worden nergens ter wereld zoveel belastingen betaalt dan in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2012 en 2013 waren ook topjaren voor de belastingen dankzij de regularisatie van zwarte buitenlandse rekeningen. Vanaf 2014 valt die optie weg. Dat gaat enkele honderden miljoenen minder inkomsten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid gaan in het slechtste geval de "saneringen" van Crombez in 2014 amper 700 miljoen Euro opbrengen in de hoogste prognose misschien 1 miljard€. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4% rijdt zonder verzekering, ook dat is een vorm van fraude, dat wil zeggen dat uw autoverzekering automatisch 4% duurder kost, dan moest iedereen zich correct verzekeren... De leftovers betalen het gelag. Kost 20miljoen euro in de begroting, of 2euro per belg 10euro per gezin per jaar. Nu zijn ook alle overheidsauto's niet verzekerd bij de verzekering. Zij verzekeren zichzelf. net zoals de post zichzelf verzekert; Dus netto kost onze verzekering gemakkelijk 5-10% meer dan moest iedereen solidair betalen. Solidariteit begint bij uzelf (dus overheid moet het voorbeeld geven, en zijn massa gebruiken om een kritische economische schaal te maken) en jawel het principe van regels voor de privé maar niet voor de overheid moet stoppen... Alles moet gelijk zijn voor de wet
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 mei 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de Gipsy-prognose van 1.000.000.000 € (+/- 40.000.000.000 oude B. Fr)inkomsten (2014) van de Crombez-saneringen kan de volgende regering toch aal een & ander doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat ze beginnen met duidelijke voorbeelden van prostitutie, illegaal gestookte alcohol, illegaal verdeelde drugs te belasten en dan denk ik dat de grootste onrechtvaardigheid uit de wereld is
|
![]() |
![]() |