Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2014, 19:16   #81
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Kun jij aantonen wat dwergen met suikerziekte te maken hebben met deze draad?
Kan jij het tegendeel aantonen?

Begin je het eindelijk door te hebben??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 19:41   #82
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kan jij het tegendeel aantonen?

Begin je het eindelijk door te hebben??
Er is hier niks aan door te hebben.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 19:45   #83
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is hier niks aan door te hebben.
Inderdaad, ieder zinnig mens beseft dat bewijzen dat iets niet het geval is, onzinnig is.

Nu jij nog.
Oud 9 juni 2014, 19:51   #84
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Hmm raar in al die draden over vreemdelingen vraagt niemand om keiharde bewijzen. Is het misschien om dat kakken op de zwakkeren gewoon makkelijker en minder gevaarlijk is.....
Oud 9 juni 2014, 19:52   #85
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hmm raar in al die draden over vreemdelingen vraagt niemand om keiharde bewijzen. Is het misschien om dat kakken op de zwakkeren gewoon makkelijker en minder gevaarlijk is.....
Zou jij niet eens een eigen tv programma beginnen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:02   #86
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... klopt het dat X1 het lijk van Christine Van Hees heeft gevonden, ja of neen?
Gewoon antwoorden met "Ja" of "Neen", zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:09   #87
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Gewoon antwoorden met "Ja" of "Neen", zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn?

Weet ik veel.
Wat het antwoord ook is, altijd prijs!

Ja: Zie je wel! Er is een netwerk!
Neen: Zie je wel! Het is een complot!
Oud 9 juni 2014, 21:12   #88
Another Jack
Banneling

Standaard

Krijg ik nu ook een antwoord op mijn vraag, giserke?

(Heel raar, maar telkens ik "giserke" wil intikken heb ik van mijn tablet al de suggesties "giswerk" en "miserie" gekregen, echt waar!)
Oud 9 juni 2014, 21:12   #89
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

ZDF heeft een tiental jaren geleden een reportage uitgezonden waaruit blijkt dat 27 getuigen die verklaring bij de politie wensten af te leggen, koelbloedig vermoord zijn.

Bij deze ziet u die documentaire, met alle getuigen bij naam genoemd. Ik hoop dat u er de tijd voor neemt en uzelf vragen stelt. Zo kunt u de naam van elke getuige vinden op internet, en informatie over hun verklaring zoeken

https://www.youtube.com/watch?v=xaf7q9RKjgo

In België werd deze documentaire gecensureerd.
Wie is die Bernard R. waarvan sprake is in de reportage? Ik vind daar op internet niks over terug.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:17   #90
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Waar niemand aandacht aan wilt geven, is dat X1 het lijk van Christine Van Hees heeft gevonden na 10 jaar stilte in die zaak. Het lijk was vastgebonden op de manier die X1 Regina Louf beschreef aan de politie. Christine is verstikt met een stuk touw in bijzijn van Nihoul en Dutroux. Maar men heeft er nooit iets mee willen doen omdat het leidt naar het netwerk.
Wat is je bron daarvoor?

edit:

Citaat:
Next to be dismissed, a few months later, was the special team of police officers who had interviewed Louf and the other witnesses. By now the police believed they had verified key elements of Louf's story. At least one of the murders she described matched an unsolved case. One of the police officers in the team, Rudi Hoskens, had been assigned to re-examine that case and was convinced she had witnessed the murder: 'She gave us some details that made us think it's impossible to give without having been there at that place - the way the body was found at that time, and the way she described the person who was killed.'
What Louf had described was a macabre torture which had eventually killed a 15-year-old girl she knew as Chrissie. 'It was a sort of bondage,' she told me, 'so her legs and her hands and her throat were connected with the same rope, and so when she moved she strangled herself.' Louf insists both Nihoul and Dutroux were there that night. Nihoul, she claims, took part in the murder, a charge he denies. Dutroux, she says, watched.

Christine Van Hees's body had been found in 1984 dumped in the grounds of a disused mushroom farm on the outskirts of Brussels. The farm was later demolished but in 1996 Louf described to the police team its intricate details, the wallpaper, the sinks, hooks on the ceiling, a network of stairs and adjoining rooms unique to that building.

When I put this evidence to Anne Thily, Prosecutor General of Liège, in overall charge of the Dutroux affair, she gave me a shrug and repeated the official line in Belgium, that Louf is a fantasist and has invented everything.

This is not the view of the man who grew up at the farm, the son of the former owner, who showed me photographs of the house and the mushroom factory. He said: 'I have never met Regina Louf. All I know is that she could not have described the house as well as she did unless she'd been there. It was two houses joined together in a strange way. It would be impossible to invent it.'

For 12 years the unsolved murder of Van Hees gathered dust in the Brussels files under the direction of Judge Van Espen. Two years ago a Belgian journalist revealed the close relationship between Judge Van Espen and Nihoul and his then wife.
http://www.theguardian.com/world/200...featuresreview

Laatst gewijzigd door mvd : 9 juni 2014 om 21:41.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:20   #91
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet ik veel.
Wat het antwoord ook is, altijd prijs!

Ja: Zie je wel! Er is een netwerk!
Neen: Zie je wel! Het is een complot!
Het doet er trouwens niet meer toe:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...verjaard.dhtml

<< De moord op de 16-jarige Christine Van Hees is definitief verjaard. Dat heeft de Brusselse raadkamer beslist. De toen 16-jarige Christine werd op 13 februari 1984 vermoord teruggevonden in een verlaten champignonkwekerij in Oudergem. Ondanks jarenlang onderzoek zijn de dader of daders van de moord nooit kunnen geïdentificeerd worden...

Zelfs een verlenging van de verjaringstermijn en een ultiem getuigenverhoor, in 2011, leverden niets op... >>

Overigens blijkt uit het artikel uit de regime-pers () dat het lijk van Christine Van Hees NIET zou zijn gevonden dankzij de aanwijzingen van welke getuige dan ook.

De brandweerlui die - volgens de media - het lijk zouden hebben gevonden waren naar eigen zeggen uitgerukt uit vrees voor mogelijke slachtoffers van wat op een brand leek.

Oud 9 juni 2014, 21:27   #92
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het doet er trouwens niet meer toe:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...verjaard.dhtml

<< De moord op de 16-jarige Christine Van Hees is definitief verjaard. Dat heeft de Brusselse raadkamer beslist. De toen 16-jarige Christine werd op 13 februari 1984 vermoord teruggevonden in een verlaten champignonkwekerij in Oudergem. Ondanks jarenlang onderzoek zijn de dader of daders van de moord nooit kunnen geïdentificeerd worden...

Zelfs een verlenging van de verjaringstermijn en een ultiem getuigenverhoor, in 2011, leverden niets op... >>

Overigens blijkt uit het artikel uit de regime-pers () dat het lijk van Christine Van Hees NIET zou zijn gevonden dankzij de aanwijzingen van welke getuige dan ook.

De brandweerlui die - volgens de media - het lijk zouden hebben gevonden waren naar eigen zeggen uitgerukt uit vrees voor mogelijke slachtoffers van wat op een brand leek.
Een complot dus.
Hoe verrassend.
Oud 9 juni 2014, 21:30   #93
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een complot dus.
Hoe verrassend.
Verrassend?

Helemaal niet, hé.

Dat wisten we toch al van in het begin?

Oud 9 juni 2014, 21:38   #94
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
<< De moord op de 16-jarige Christine Van Hees is definitief verjaard. Dat heeft de Brusselse raadkamer beslist.
Wat een pedo-paradijs is dit land zeg.

Justitie is perfect op maat gesneden voor de beesten.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 21:55   #95
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Euroscepticus heeft gewoon gelijk met die 'cognitieve dissonantie'. Ik schat dat het inderdaad te pijnlijk is.
onnozel manneke ...
Wat zou er pijnlijk zijn ?
Dat er pedofiele netwerken bestaan ? Dat er prominenten ook wel met hun tengels aan kinderen komen ? Dat er bescherming kan bestaan op hoger niveau ? etc etc

Zoals steeds schijn je de essentie te vergeten... complotten bestaan maar als je zegt dat dit of dat er ééntje is dien je dat aan te tonen.
Ik vrees dat de 'cognitieve dissonantie' eerder van toepassinging is op diegenen die niet aankunnen dat heel die x-getuigen toestand dikke zever bleek te zijn en dat de politiediensten dik geblunderd hebben door er achterna te hollen als een kip zonder kop en ze zelf nog eens te gaan voeden.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 22:00   #96
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk, in België wordt er niets in de doofpot gestopt, alles wordt tot op het bot onderzocht!..

Desnoods onderzoeken ze tot heel de zaak verjaart!

Moet ik daar ook bewijzen van leveren?
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 22:01   #97
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Krijg ik nu ook een antwoord op mijn vraag, giserke?

(Heel raar, maar telkens ik "giserke" wil intikken heb ik van mijn tablet al de suggesties "giswerk" en "miserie" gekregen, echt waar!)
Uw vraag doet hier niks terzake. Buiten dat het uw extreem laag niveau etaleert.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2014, 22:04   #98
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Als alles onomstotelijk bewezen zou zijn zouden we er niet over hoeven te discussiëren. Geen discussie willen omdat er geen onomstotelijke bewijzen kunnen aangehaald worden (maar wel een hoop aanwijzingen dat er inderdaad sprake is van een netwerk) duidt mijns inziens op een soort van psychologische blokkade.
Ja dat klopt wat je zegt...
Helaas hier zijn zelfs geen aanwijzingen noch indirecte aanwijzingen maar een pak harde feiten die eerder aanwijzen dat het allemaal nonsens bleek.

Citaat:
Ik was niet in België toen het land het Dutroux trauma opliep. Ik heb me er naderhand over geïnformeerd. Maar ik merk die 'niet willen weten' houding vooral bij Belgen die in het land waren die jaren. Ik vraag me af in hoeverre de media niet bewust heeft heeft meegeholpen om de netwerk theorie af te leren aan de bevolking.
Jammer ... want dan kunt ge er niet echt van meespreken hé
De media heeft het net allemaal dik opgeklopt en Belgiëlandje _ hoe gruwelijk de feiten ook _ liep netjes mee tot de meest krankzinnige complottheorieën
'Cognitieve dissonantie' mijn oor dus... men zou eerder kunnen stellen dat jan met de pet op al bij voorbaat overtuigd was dat het hele systeem hier door en door rot was tot in de hoogste regionen en dit een glimp was.

Citaat:
Heel deze affaire toont voor mij het door en door rotte hart van België. Veel meer dan communautaire perikelen zijn de gruwelen begaan tegen kinderen en de vooral de doofpoten daarrond voor mij een reden om het einde van dit land te wensen. Misschien is dat ook een reden waarom sommigen liever niet willen doorvragen.
wat zei ik ook alweer ?

Bij voorbaat overtuigd dus ... en als dan blijkt dat het weer eens zever van de bovenste plank is dan ontstaat er blijkbaar bij jou een onaangename spanning dat de feiten weer eens niet stroken met je eigen overtuiging
( zeg maar gerust geloof )
Dat lijkt me cognitieve dissonantie, Johan

Citaat:
Euroscepticus vergeet niet en dat kan ik enkel toejuichen.
Die vergeet blijkbaar wel ... en veel ... dat niet strookt met zijn overtuiging ... net als jij
Oud 9 juni 2014, 22:05   #99
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Natuurlijk, in België wordt er niets in de doofpot gestopt, alles wordt tot op het bot onderzocht!..

Desnoods onderzoeken ze tot heel de zaak verjaart!

Moet ik daar ook bewijzen van leveren?
Ik denk niet dat iemand dat hier beweert.
Oud 9 juni 2014, 22:06   #100
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ze zwijgplicht hebben?
Mij lijkt het eerder dat ze toch wel het uitgelezen excuus op een zilveren plateautje hadden om hun blunderen te maskeren
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be