![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet zelden nemen dikke mensen 2 plaatsen in , zelfs op het openbaar vervoer .
Hen dubbel laten betalen zal wel weer discriminerend zijn zeker . Ze kunnen ook stoppen met vreten .
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beseft toch dat daar vele honger lijden , trouwens .... , hier zijn er ook !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 mei 2015 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus geen dikke mensen meer op het strand !!
Wat met mensen zoals in de gegeven link: http://static0.hln.be/static/photo/2..._l_7691875.jpg http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-Marlot.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 mei 2015 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Excuseer maar ik ga mijn avondeten een tweede keer proeven denk ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Aan dat ventje met zijn bronstige bruine vrouwtje, steek ijsje eens in je reet man. Opgevoed in een crèche zeker? Waar ik ziek van wordt zijn die onnatuurlijk afgetrainde lichamen. Ronduit lelijk. Geef mij maar naturel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Aan dat ventje met zijn bronstige bruine vrouwtje, steek dat ijsje eens in je reet man. Opgevoed in een crèche zeker? Waar ik ziek van word zijn die onnatuurlijk afgetrainde lichamen. Ronduit lelijk. Geef mij maar naturel. Laatst gewijzigd door Zac : 8 mei 2015 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook zo éne : je zou moeten zien wat ik allemaal kan binnenwerken als ik op dreef ben, op een feest met lekker eten bvb. ![]() En drinken ! En daarna twee of drie desserts soms. En geen gram vet hé. ![]() Toen ik mij nog dagelijks trainde kwamen er ook niet veel kilo's bij, ondanks 5 maaltijden per dag . Ik werd wel sterker, maar mijn karuur bleef vrijwel hetzelfde. Wel droge , harde spieren. De dokter heeft mij in die tijd uitgelegd dat mijn metabolisme alles direct opbrandde, ik bouw weinig of geen reserve's op. Dat is genetisch, kun je niks aan doen. Maar volgens mij gaat een normale mens, die echter te veel vet en suiker binnenwerkt alle dagen, en te weinig gezond eten, wel dikker worden, vooral als hij daarnaast ook nog eens de dag zittend doorbrengt , weinig stapt, en geen noemenswaardige fysieke inspanningen levert. Fast food, chips, snoepgoed en soda zijn de grote schuldigen, die brol zou zwaar belast moeten worden. En de mensen wat beter opgevoed, en geïnformeerd, vooral degenen die kinderen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook zo éne : je zou moeten zien wat ik allemaal kan binnenwerken als ik op dreef ben, op een feest met lekker eten bvb. ![]() En drinken ! En daarna twee of drie desserts soms. En geen gram vet hé. ![]() Toen ik mij nog dagelijks trainde kwamen er ook niet veel kilo's bij, ondanks 5 maaltijden per dag . Ik werd wel sterker, maar mijn karuur bleef vrijwel hetzelfde. Wel droge , harde spieren. De dokter heeft mij in die tijd uitgelegd dat mijn metabolisme alles direct opbrandde, ik bouw weinig of geen reserve's op. Dat is genetisch, kun je niks aan doen. Maar volgens mij gaat een normale mens, die echter te veel vet en suiker binnenwerkt alle dagen, en te weinig gezond eten, wel dikker worden, vooral als hij daarnaast ook nog eens de dag zittend doorbrengt , weinig stapt, en geen noemenswaardige fysieke inspanningen levert. Fast food, chips, snoepgoed en soda zijn de grote schuldigen, die brol zou zwaar belast moeten worden. En de mensen wat beter opgevoed, en geïnformeerd, vooral degenen die kinderen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was dan ook niet om uw smaak te strelen, maar om aan te tonen dat kilo's niet noodzakelijk een gestrande potvis betekenen. En dat is waar Syndrome gewoon over aan't drollen is.
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...uikomvang.html Laatst gewijzigd door Zac : 9 mei 2015 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke buiken zitten echt in de familie bij mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een weegschaal aan de ingang, en een ticketje " per kilo " ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beiden zijn ZIEK ! Doe eens gewoon, doe eens normaal. Da's soms al érg genoeg hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zodat men zelf ziet dat sommige zeer uiterlijk kijken !! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een serieus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom kleedden de dames zich vroeger uit in den donkere.. Eens het corsee uit, werden ze opeens terug Michelin-mannekkes. Vandaag kun je dat vet laten wegzuigen in de kliniek. |
|
![]() |
![]() |