![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie wel dat zij in hun activiteit voor de marcheerders een Mis organiseren. Hoeveel niet-katholieken waren aanwezig? Behalve De Winter. En waarom gingen ze dan - als het dan toch niets met katholiek huwelijk te maken had, langs bij Mgr. Bonny? Als het niet ging om het katholieke huwelijk, wat hadden ze dan met die bisschop te maken? Typisch weer een katholieke reactie: schijnheiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Wie de opvattingen niet deelt van de marcheerders krijgt nog wel andere etiketten opgekleefd. Pervers bv. etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Ik ben het daarmee eens. Maar dan meteen álle huwelijken. De overheid heeft zich niet te moeien met vrijwillige contracten tussen twee of meer vrije partijen.
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind dat politici in een overweldigende meerderheid achterlijk zijn. Voelt u zich daardoor geschoffeerd? Pech.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt positief dat men mensen het recht wil ontnemen om bepaalde zaken te regelen zoals de wetgever dat toelaat. Overigens, dat u mijn huwelijk een 'schertshuwelijk' noemt, het weze zo. Het sterkt mij, en al uw bijdragen over dit onderwerp, alleen maar meer in de overtuiging: hoe eerder de macht en de invloed van die verkrampte zgn. trouwe katholieken is ingeperkt, hoe beter. Iedere van uw bijdragen heeft er juist bij mij als gelovige voor gezorgd dat ik nog langer weiger van - ook om familiale redenen - om deel te nemen aan wat voor bijeenkomst van die Kerk ook. Uw bijdragen, samen met de acties van gelijkaardige bewegingen als mars voor het gezin, hebben er bij mij in elk geval voor gezorgd dat ik zelfs ernstig overweeg om mij te laten schrappen uit de doopregisters. Hopelijk bent u daar fier op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik moeten betalen voor een contract terwijl een heteropaar dat niet hoeft?
Laatst gewijzigd door hagel : 17 mei 2015 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Die wetgeving is niet nodig om dat toe te laten. Iedere wet die geen vrijheid uitbreidt, preciseert of verduidelijkt, moet afgeschaft worden. Dus inclusief alle wetgeving omtrent het huwelijk.
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Men kan wel geschrapt worden uit de doopregisters. U lult. U verwart geregistreerd staan in de doopregisters met het toegediend krijgen van een sacrament.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |