![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn het geen migranten.
Citaat:
Het gezegde gaat "doe zoals je zou willen dat anderen ook doen". Maar goed. Mijn bericht ging niet over morele superioriteit maar over hypocrisie. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 september 2015 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u al uw liefdesperikelen op het forum gooit, moet het u niet verwonderen dat er commentaar op komt. Als u dat niet graag hebt, moet u er over zwijgen.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nè !
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u zo 100 % zeker weet dat u een kind niet aankunt in uw huidige omstandigheden dan bent u gewoon dom geweest om niet zelf voorzorgsmaatregelen te nemen ...
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ge moogt nog 100 keer zeggen dat ik dom ben geweest. IK WEET HET NU!!!!! Het is welletjes nu. Reik me oplossingen aan of zwijg gewoon. Al die verwijten beginnen met dik tegen te steken,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, serieus dan.
Ben je ermee getrouwd of heb je een samenlevingscontract? Op wiens naam staat het huis?
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja komaan zeg!! Dan is die kleine niet uw eerste domme stoot hee! Als het zo zit, dan kan ik u echt niet helpen op een propere manier er onderuit te komen...
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Jamaar, ik was wel bereid om haar heel mijn leven onderdak te verschaffen, zelfs al zouden we geen koppel meer zijn. Maar dat wilt toch niet zeggen dat ik ook nog een kind moet aanvaarden dat ik niet wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik had al gedacht dat ik misschien een andere vrouw in huis zou kunnen domiciliëren en dat ze uit jaloezie het zelf zou afstappen ofzo. Maar ja, vindt zo maar eens iemand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zo een stoot heb ik nog nooit gehoord !!! Toch maar die moord overwegen dan... Maar is er ergens geen wet dat een notaris de plicht heeft om zwakzinnigen tegen te houden totaal dwaze contracten te tekenen ??? Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2015 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar zeer egoïstisch in , iets dat IK aankoop voor mijzelf , zeg maar in dit geval woning / appartement , geef ik niet "weg" of weg aan een/m'n eventuele ex-vriendin of wie ook !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doet ze nog steeds, dus is het maar fair om haar ook zekerheid te geven. Dat kan men mij toch niet verwijten, een fair mens te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een oud meeke van 80 wel. De notaris had zo een zwakzinnig contract niet mogen onderschrijven. Dit is misbruik van zwakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ge kunt mij dan wel een idioot noemen, maar zonder haar zou ik het ook nooit kunnen kopen hebben. Zonder haar loon had ik nooit een lening gekregen. Het is toch normaal dat ze dan ook een stukje zekerheid krijgt? Aangezien wettelijk samenwoningscontract eenzijdig kan verbroken worden vond ze dat ze recht had op een betere bescherming. Ik heb haar die gegeven. Maar nogmaals, daar heb ik geen spijt van. Ik vind (nog steeds) dat ze het recht heeft om in dit huis te wonen. Ik wil gewoon geen kind, momenteel.
|
![]() |
![]() |