![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krotten uitmelken. Anders gaat dat niet. Precies dat wat rijken ook doen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Spreek je niet uit over dingen waar je geen kennis van hebt, jij kent deze man niet, ik ken hem wel. Hij heeft het tegenovergestelde gedaan en hij is dan ook gekend in het Brusselse. Hij wordt dikwijls gebeld door mensen die iemand kennen die een tof appartement zoeken. Hij koopt huizen in lamentabele staat en maakt er appartementen van. Volledig vernieuwd. Met dikwijls toevoeging van leuke aspecten zoals een glazen loopbrug bijvoorbeeld. Hij was arm toen hij hier aankwam maar heeft zich niet laten beïnvloeden door de leegte van zijn portefeuille en heeft hard gewerkt, niet lang maar wel hard. Nu werken anderen voor hem. Hij zorgt niet alleen voor leuke appartementen op de huurmarkt, hij voorziet ook mensen van werk. Wanneer er een probleem is met een appartement, stuurt hij onmiddellijk iemand langs omdat hij zijn investeringen wil vrijwaren van verval.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het nooit gebruikte Scheringa museum wordt geveild en kan voor een klein bedrag gekocht worden. Een kans voor de Vlaams expansie in Nederland om er een handelsonderneming te vestigen. http://www.noordhollandsdagblad.nl/s...ef=r_regionaal Laatst gewijzigd door cato : 22 september 2015 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 22 september 2015 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
De veiling is gesloten en het is dus verkocht. Het zal wel weer een chinees zijn. Laatst gewijzigd door cato : 22 september 2015 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien nog steeds? Uw vriend zal idd hard gewerkt hebben. Maar dit zijn uitzonderlijke gevallen. Doorgaans investeren nu mensen die zowel de werkmensen uitbuiten als de huurders en verloop van tijd alles verkopen en de werkploeg niet betalen vanwege een faillissement in gans de vennootschap waar ze alles ingestoken hadden. Na die gepluimd te hebben.
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jouw verhaal is vast en zeker realiteit maar er zijn ook veel andere verhuurders. Sowieso heb je er baat bij om je ploeg werkmannen goed te behandelen want zij vinden snel ander werk. Mijn kennis doet dit absoluut en daar wordt hij voor beloond door hun uitstekende werk. Ik blijf bij mijn standpunt: vervoeg je bij de groep huiseigenaars ipv een ander te blijven financieren. ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 23 september 2015 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() En waaraan denk je dan heel concreet? Is wel dubbel, maar in de hoop iets bij te leren stuur ik deze herinnering.
![]() Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 24 september 2015 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat moet je als Belg met belastingen ca. 4x verdient hebben aan loon en dan moet je nog eten en al de rest.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een topper in zijn/haar vakgebied die in Blegië een taak uitvoert, die kan dat ook veroorloven. En aan de andere kant van het spectrum, het OCMW betaald wel, is het nu kopen of huren.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten migranten eigenlijk wel in 'ons' land zijn?
Ik denk dat de meeste mensen er totaal geen boodschap aan hebben aan de migrantentoeloop en alles wat daar met gepaard gaat achteraf.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Velen krijgen huisvesting in huizen door ons betaald zelfs zo dat de Belg zelf bijna geen kans meer maakt op een sociale woning door te weinig kinderen.
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat vraag ik me ook af?
![]() |