![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens recent wetenschappelijk onderzoek is er maar weinig verschil tussen het brein van vrouwen en mannen. De verschillen zijn vooral aangeleerd.
En dat is wel degelijk iets wat moet veranderen, je ontneemt kinderen namelijk de mogelijkheid om op te groeien als individuen die in vrijheid hebben kunnen ontwikkelen. In principe kader je hun ontwikkeling al voor een deel in. Let op: hiermee zeg ik niet dat er geen biologische verschillen zijn (buiten het fysieke gedeelte). Maar de verschillen tussen individuen is groter dan tussen m en v. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 december 2015 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nrc.nl/next/2015/12/05/br...elijks-1566917 Kortom: de verschillen tussen individuen zijn veel groter. 2: Het feit dat je het woord "tranSEKSUAliteit" gebruikt toont aan dat je achter de feiten aanloopt. genderdysforie heeft te maken met gender, niet met seksualiteit. 3: Dat kan niet, maar je kan het wel zoveel mogelijk proberen te minimaliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dank u voor deze nuance, of bent u daar net tegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Dank u voor deze nuance, of bent u daar net tegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen verschil is geen verschil maar weinig verschil is toch nog een verschil, dank voor deze nuance.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan het tegenovergestelde van de overheid: Meisjes moeten meisjesdingen doen , jongens jongensdingen !! Maar wat hoort (feitelijk) bij wat ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2015 om 03:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als uw zoon ballet wil doen , of uw dochter voetbal ?? Of wat met muziek , zijn daar regels voor zoals bv: welk instrument , muziekgenre ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Van blaasintstrumenten mogen jongens alleen dwarsfluit doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen schuiftrombone , of blokfluit of schuiffluit ??
Wat met trompet , klarinet of pamfluit ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met bananen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Damn
![]() Bananen of bananenvla zijn lekker ![]() Biefstuk , gaar gebakken , aub , met pepersaus , jamjam ![]() Maar wacht , ik snap 'm ![]() https://www.google.com/search?hl=nl&....0.m7fc5Y8-BMo
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voetballend meisje tonen op tv is dan ook geen poging om de meerderheid van meisjes aan het voetballen te zetten, maar eerder om de minderheid van meisjes die graag voetbalt gerust te stellen dat er niets raars is aan het feit dat ze graag voetballen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er niks op tegen hebben, mocht een van mijn kleinzonen iets met haar beginnen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |