![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou mijn hart vast als de olieprijzen terug gaan stijgen want ik denk niet dat ze de accijzen dan telkens gaan verlagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons even in de glazen bol kijken. Op naar 2€ per liter aan de pomp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elektriciteit is duurder geworden om allerlei (goede en slechte) redenen maar vooral omdat de BTW van 6% naar 21% terug is gegaan. Nadruk op het woord "terug". Het was 21%, wat normaal is voor een schaars goed, het is op onbegrijpelijke manier naar 6% gegaan en is nu terug naar de normale toestand terug gekeerd. Oef, de waanzin is weg. Voor de rest haalt deze regering minder uit extra belastingen dan de vorige, die van Di Rupo. Ze maken niet altijd mijn keuzes, integendeel zelf, maar de grootste belastingsregering ooit, is meer dan wat de waarheid geweld aandoen, het is platte demagogie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() NV-A er en stichter van het failliete Electrawinds Luc Desender wil extra steun van de regering voor z'n biomassabedrijf Biopower.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 11 februari 2016 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() De eigenaar van German Pallets heeft Turteltassubsidiegeld geroken en het Langelooproject snel onder z'n eigen vennootschap gebracht. Het project kan doorgaan als German Palets failliet is. 100 banen aan 200 milljoen euro per jaar subsidie : 2 miljoen per baan per jaar. Bron
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het blijft een feit dat elektriciteit veel te duur is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben je nog niet gewoon aan de manier waarop nu belastingen geheven worden omdat ze ze overal in wegsteken, voor 2007 waren dat voor N-VA-ers verfoeilijke verdoken belastingen, nu is het hun handelsmerk. Als je iets niet belasting mag noemen, dan zitten ze met alle "verhogingen" en wat je wel nog belastingen mag noemen aan meer dan het dubbele van Di Rupo. Of je dat nu graag hoort of niet, maakt mij niet veel uit. Trouwens je weet ondertussen toch ook dat het inschrijfgeld (geen belasting) voor de KUL reeds 1072 € bedraagt? |
|
![]() |
![]() |