![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Wel Hoomer, ik ben alcoholist geweest. Dat ik zoveel dronk dat het 's morgens nog in mijn systeem zat, en na mijn werk ruim een bakske leegdrinken met wat sterke tussen.
Vanaf ik stopte met drinken is mijn intellect geweldig gestegen. Er heeft zich een zware paradigma change voorgedaan toen ik stopte met drinken. Ik drink zéér zelden en de laatste keer dat ik dronk is me slecht bevallen. Nu is het tijd te breken met andere zaken. Dat ik nog beter word. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja je kan dat allemaal afdoen als overdreven en hype enzo ... maar doe jezelf een plezier en ga eens naar de markt of biowinkel en koop eens een biologisch brood ... en zeg me dan eens of je verschil proeft en verschil merkt in hoeveelheid die je ervan wil/kan eten. gewoon eens doen zo, als proef, een biologisch brood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar als je dan eens drie maand niks drinkt ... ook die ervaring is indrukwekkend ... vergif. je voelt je echt compleet een ander persoon, en je beseft dan pas hoe slecht je daar tegen kan en hoe erg je lijf daaronder lijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat helemaal niet sissy, dat is gewoon op uw gezondheid letten he ![]() Toen ik begon met rode bieten, avocado's, gember en stoofpotten rijkgevuld met groenten voelde ik mij ook beter worden. Ik ben veel fitter nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat jaar dat ik niet dronk ben ik aanzienlijk vooruit gegaan qua denken en dingen in perspectief stellen. Maar of dat alleen aan de drank ligt zal ik niet gezegd hebben. Mijn lief heeft hier wat opengebeiteld, er zat wat begraven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je na een maand kunt zeggen dat je ervan af bent, kun je beslissen om nog iets anders aan te pakken. Ik zou dan beginnen met suiker af te bouwen. En koffie ? Dat zal altijd een twistpunt zijn tussen fans en maniakale tegenstanders. Koffie is niets mis mee, een kop of twee 's morgens bv. Goede koffie kopen, geen brol van de Aldi. Maar de ellende begint als men de hele VM door blijft koffie drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een andere posting schreef je dat er zelfs toegevoegde suiker zit in melk. Dat is totaal ongeloofwaardig, melk bevat gewoon een natuurlijke hoeveelheid suiker (ongeveer 5% onder de vorm van lactose)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft den Hoomer weer fijn uitgelegd. ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ze suiker als bewaarmiddel gebruikte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vraagje : waarom kokosolie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar na de laatste keer was ik ziek en zo ben ik niet in herhaling hervallen. Ik was inderdaad een dronkaard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is roken het belangrijkste ja. Maar zo simpel zal dat niet zijn hoor. Ik ervaar dat ik moet blijven eten of ik rook. Vanaf ik stop met eten komt de drang naar een sigaret. Er gaat er hier eentje opzwellen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp je : die croissant is dan wel onbeschrijflijk lekker maar je krijgt een suikerdreun die je een uur later moet bekopen. Wat helpt, is ook een stuk fruit eten en wat kaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Stoppen met roken is zo goed als altijd 10 kg bijkomen. Uw metabolisme veranderd immers.
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Daar ga ik dan, stoppen met roken. En nog wat terughouden op de rest.
Ik voel de drang wel hele tijd steken. Als mijn zalfke is ingetrokken ga ik nicorette halen want dat komt hier niet goed anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Obey to coffee this one has. Strong is the Force of Java.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik weet ook wel dat je dat helemaal niet nodig hebt, maar 't is zo verdomd lekker hee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben gestopt zonder hulpmiddelen gewoon geen sigaret meer opsteken, ik kan je verzekeren ik ben door de hel gegaan, maar iets dat heel veel mensen heel goed geholpen heeft is Champix, ik heb dat jaren geleden geïntroduceerd op El Hierro en de apotheek daar kon de verkoop niet bijhouden, ik denk dat zo een acht jaar geleden half dat eiland gestopt is met roken door de Champix. Dus even naar de huisdokter en voorschriftje halen. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 9 maart 2016 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |