![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bevestigt wat ik schreef namelijk dat het Europees Hof nérgens op heeft geantwoord maar de hete aardappel heeft doorgeschoven uit schrik voor de gevolgen.
Ik haat die juridische woordenkramerij waar een kat haar jongen niet in terugvindt. Dat is een taaltje waar advocaten alle kanten mee uitkunnen. Wat wellicht ook de bedoeling was. Het doet me denken aan deze uitspraak van een zeker Juncker, voorzitter van de europese commissie. Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 maart 2017 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden: zolang er geen opstand uitbreekt gaan die rotzakken door met ons te bedonderen.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen de Flamingante politiekers met jou ook. 'k Snap echt niet dat ge dat nog niet door hebt.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit anders geweten dan dat "men" zich achter Europa verschuilde. Het moet van Europa. Europa verplicht ons, enz...De Europese suprematie werd nooit betwist. Plots komt daar verandering in. Niet toevallig als je het mij vraagt. Wie zich niet akkoord verklaart met de gang van zaken zoals ze boven onze hoofden worden beslist moet dit en moet dat, anders moet hij zijn bek houden. Er wordt op niet-juristen met een gewoon boerenverstand neer gekeken, en waarom? Omdat ze zich niet laten belummelen door onverstaanbare juristentaal? Ik begin er stilaan van overtuigd te geraken dat degenen die mensen zoals wij onderschatten zichzelf overschatten. Zelfoverschatting is een overwaardering van persoonlijke vaardigheden, kwaliteiten en kundigheden. De realiteit wordt hierbij uit het oog verloren. Het synoniem hiervan is hoogmoed. Mensen die aan zelfoverschatting lijden weten dit niet altijd van zichzelf. Zeer herkenbaar als je het mij vraagt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 maart 2017 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek voor jezelf jij. Je verspeelt je geloofwaardigheid met je gehak op de "Flamingante" politiekers. Laat dat liever aan demonen over.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen kunnen advocaten ook humanitaire visa aanvragen waarbij ze zeggen dat hun clienten geen asiel in Belgie gaan aanvragen. Eens ze hier zijn doen ze dat natuurlijk wel en zitten we ermee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil nog zien dat "het Belgische kamp" volhardt in de boosheid na de uitspraak van het Europees Hof van Justitie. Wetend dat het een Franstalige Brusselse rechter was waarmee het spel begon zou me dat niet verwonderen. Wetend dat de rechters in andere landen zich wél maar al te graag achter de uitspraak van het Europese Hof zullen scharen begrijp ik ook jouw vrees voor de gevolgen.
Dit is Belgisch dedemelee. Zolang Belgique bestaat zul je daarmee moeten leven.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel integendeel, geconfronteerd met de eis van de vragende partij om een visum te krijgen, heeft de rechter aan het Europees Hof van Justitie een prejudidiële vraag gesteld, net om te weten hoe de Europese regelgeving geïnterpreteerd dient te worden. De zaak met de dwangsom heeft hier an sich niks mee te maken, valt niet onder de bevoegdheid van het Europeees Hof van Justitie, en steunt op het EVRM.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Glazen bol.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze schijten in hun broek voor de verkiezingsuitslag in Frankrijk. Grote tralla en opgetogenheid daar voor het eerst in de laatste peilingen Marine le Pen één stem te weinig heeft.
Waar zijn ze moeten gaan zoeken om peilingen te vinden om daar mee te kunnen uitpakken. Waar dat ze hun eigen allemaal gelukkig mee wanen. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 9 maart 2017 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
artikel 9 van de Wet van 15 december1980 . Een toekenning van een humanitair visum is een gunst die de Belgische Staat kan verlenen, geen recht. http://www.cbar-bchv.be/Portals/0/Ju...maanvragen.pdf Laatst gewijzigd door Garry : 9 maart 2017 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechters zijn benoemd voor het leven. Ik vind dat dat zoiets niet kan zijn. Wanneer die flagrante fouten maken moeten die ook kunnen afgedankt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Dat is waar die zaak met de dwangsommen gaat om een andere Syrische familie. Maar de vraag is of het EVRM ook van toepassing is voor inwoners van landen die dat verdrag niet hebben ondertekend en zich niet op EU grondgebied bevinden. Daarbij komt nog dat je hier een heel slechte zaak hebt om art.3 van het EVRM in te roepen. Het Assad regime is heel wreed en schuwt niet voor folteringen als het om actieve tegenstanders gaat. Dat is hier niet het geval. Het zou goed zijn om in dit geval ook een prejudidiële vraag aan het Hof van Straatsburg te stellen. Die uitspraak mag dan niet in tegenspraak zijn met art.1 van het EVRM. Dat vraagt wel de nodige creativiteit.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alexander De Croo heeft ook nog maar net over een uitspraak gezegd dat een rechter om tot zijn uitspraak te komen zich heeft moeten beroepen op een achterpoortje wat hij voor de toekomst wil dicht metsen wegens de absurditeit van de uitspraak.
Dit is misschien niet zeggen dat de rechter wereldvreemd is maar geeft wel aan dat hij vindt dat de rechter wereldvreemd is en insinueert dit ook. Laatst gewijzigd door Garry : 9 maart 2017 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Croo heeft het hoe dan ook niet voor Francken opgenomen, integendeel.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweer ik toch niet, ik zeg alleen dat De Coo in de zaak van immo kopen via e-mail, eveneens weergeeft dat de rechter wereldvreemd is.
|
![]() |
![]() |