![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Er kunnen dus helemaal geen "waterstofmodellen" op de markt buiten een paar verdwaalde foolcellen. Laatst gewijzigd door Micele : 26 november 2019 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar toch de doodsteek voor tesla cells.
Mogelijks handje contantje bij het lobby werk?
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg bye tegen batterijtjes.
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zero emission is zero emission, ik ook content. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw leugens zijn echt zielig aan het worden. Geen enkel merk zet in op massaproductie van fuelcellpersonenwagens. GEEN ENKELE. En ik ken geen enkele Fuel cell wagen zonder batterijen, jij wel? Toon eens eentje leugenmambo. Je kunt het niet. ZERO. Laatst gewijzigd door Micele : 26 november 2019 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Wat een hele hoop mensen niet doorhebben is dat waterstof geen energiebron is, maar een manier van energie op te slaan.
Een zeer inefficiente en dus dure manier van energieopslag. Waarom zou je in gods naam van stroom waterstof maken, om dat daarna te comprimeren, en liquifieren, te vervoeren, in een fuel cel te laden, om het daar weer te laten reageren om electriciteit te maken voor een electromotor als het veel simpeler kan ? Stroom -> batterij -> motor Waterstof is een bijzonder moeilijk gas om op te slaan. Bijzonder moeilijk. Een batterij is kinderspel in vergelijking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gemaakte waterstof uit stroom => brandstofcel a. brandstofcel } => stroom naar E-motor b. brandstofcel } => stroom naar tractiebatterij => stroom naar E-motor c. recuperatie bij sterk vertragen => regen-stroom terug naar tractiebatterij. a+b+c. Laatst gewijzigd door Micele : 27 november 2019 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volledige industrie gaat nu in spoed over op waterstof . België gaat het grootste distributie platform voor waterstof zijn tussen dit en een paar jaar. Ze gaan het aanvoeren met tankers die jij nog niet gezien hebt. Waterstof tank je als benzine. Even snel en je kan er verder mee dan je batterij. Volg het nieuws. Alle grote bedrijven en constructeurs hebben zich verenigd. Andere die twijfelde...kopen zich in.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2019 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard wil magnette een versnelling in batterijen.
De lobby is gul?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Industrie is niet gelijk aan massaproductie brandstofcelwagens. Dus niet voor brandstofcel personenwagens. Er is geen massaproductie van die wagens. Ben je doof? Laatst gewijzigd door Micele : 27 november 2019 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Europese? 1,2 miljard subsidies enkel maar om Europese bedrijven te laten samenwerken: zelfs de metaalvakbond weet het, lol Citaat:
Bye bye waterstof voor fc-personenwagens, want geen kat koopt die wagens die nergens fatsoenlijk kunnen tanken en dubbel zo duur zijn als EV, en veel rapper verslijten ook nog. Laatst gewijzigd door Micele : 27 november 2019 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook moto. Ook alstom en gm. Waterstof zal het worden. Batterij wagens zullen voor het plebs zijn. Dumpingprijzen!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2019 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me wat vergist een fuelcellwagen tanken is tot 5,4 maal duurder dan een EV. En zelfs voor dumping prijzen krijgen ze die foolcelwagens niet kwijt aan de straat. ![]() Vooral kopen die foolcelwagen. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 27 november 2019 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waterstof lijkt vrij simpel te maken. Voor een kit om het zelf te maken kost het bijna niks. Om het in het groot op te slaan gaan ze het invoeren zoals benzine. Met tankers . Allemaal op het nieuws geweest.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het nieuws ging het nergens over brandstofcelwagens. Laatst gewijzigd door Micele : 27 november 2019 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een paar liter rijden we verder en bij het tanken is het op 5 minuten klaar. Beter dan een nachtje slapen alvorens we een " stukje" verder kunnen Maar hey...plebs kan dat kopen he!
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze hebben zich wel verenigd. En verenigd...met industrie natuurlijk.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een leerrijk artikel over de schijn van 10 miljard, bijna 3 jaar geleden: https://www.wattisduurzaam.nl/10999/...aan-waterstof/ Laatst gewijzigd door Micele : 27 november 2019 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |