![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jamaar, ik ging die saffen halen voor mijn -vul maar in-. Bewijs dat maar meneer...
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Dat kan/mag je niet.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Spaargeld levert nauwelijks iets op, maar cash thuis bewaren kost ook geld. Phishing is in bepaalde gevallen het probleem van de dag. Malafide zaken 'sieren' het internet puur om eigen geldgewin van de makers van die rommel. Een mail die in de mensen hun IN-box verschijnt en van een bankinstelling zou zijn met de vraag of u al uw gegevens even terug wil doorspelen aan hen want zij zijn al hun gegevens kwijtgeraakt. Wie gaat daar nog op in????? Een site kan je zo namaken hoor. Valse e-mails: laat je nooit meer beetnemen! En dan heb je nog héél der zalen mensen die de wereld afschuimen om mensen te bestelen: de Nigerian Scammers. 419Eater En bovenstaande is echt géén Easter Egg. Hoeveel mensen zijn er vroeger niet getrapt in de "I love You of de Anna Kournikova mails?" Ik heb een pc waar niet eens een mail programma op draait. ![]() p.s. Internetfraude Oplichting en fraude Pharming, skimming tjah ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2020 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u voor dat die "ontvanger van saffen minderjarig zou zijn". Vertel dat maar eens aan ambtenaar X.
Maar ondertussen ben je wel zelf aan creperen aan een longaandoening zonder ooit gerookt te hebben.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2020 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is hier of hiernaast al uitgebreid aan bod gekomen. De ene dag gaan we naar de Aldi, de andere naar de Colruyt,... Met een mondkapje én handschoentjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Jij en Schoof delen dezelfde vrouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet, want hij schrijft het met hoofdletters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |