![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er met de moskeeën gebeuren? | |||
De moskeeën mogen gerust blijven waar ze zijn |
![]() ![]() ![]() |
24 | 35,29% |
De moskeeën moeten weg uit de steden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,88% |
Moskeeën horen enkel thuis in islamlanden |
![]() ![]() ![]() |
36 | 52,94% |
Het kan me allemaal geen barst schelen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,88% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Weg met totalitaire en imperialistische islam!
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Islam is oorlog.Dat ziet men of hoort men dagelijks.Ieder dag weer moest er niks aan de hand zijn met hun waarom iederre dag zijn ze weer in het nieuws.Spaniaarden ,italiaanen waren ook gastarbeiders.Waarom met hun geen problemen,of zou het toch dat geloof zijn?
|
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Pas op een moslim is goed,als hij 7 voet onder de grond zit
|
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() De islam, zoals deze geleerd wordt in de Koran ,werd verkondigd door Mohammed en weergegeven in de Hadith, is een religie van intollerantie, ongelijkheid, geweld, bijgeloof, fanatisme en blind geloof. Voor een dergelijke 'godsdienst' is geen plaats in een beschaafde samenleving.
#86 |
Minister
|
![]() ![]() Zo zien we ze graag die kotsketen.
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoontje Theo van Gogh nu ook bedreigd |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vreemd dat vele steden in het buitenland geen enkel probleem hebben met moskees, synagoges, tempels en dergelijke in hun stad.
Volgens mij getuigt deze discussie gewoon van de bekrompen en vooral xenofobe instellingen van de meeste Vlamingen. |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Ik bedank je voor het compliment.
|
![]() |
![]() |
#92 |
Vreemdeling
|
![]() probleem is veel breder dan de moskeeën. hele discussie omtrent inplanting van openbare plaatsen (die moskeeën, of we het nu graag hebben of niet, toch geworden zijn) is echt heel dringend in het volgebouwde vlaanderen. zelfde vraag kan gesteld worden over scholen, ziekenhuizen, gemeente - en stadhuizen, postkantoren,...
|
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() ja das waar.
maar voor de meesten gaat het hier niet om. Het gaat erom dat moskeeën volgens sommigen niet horen in een niet-islamitisch land als het onze. Mijn mening staat hier haaks op. Vreemd is ook dat de meesten niks hebben tegen een synagoge in hun stad, maar een moskee, dat kan niet. Het is duidelijk dat islam nog te veel gelijkgesteld wordt aan moslimterrorisme. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekenhuizen, danstempels, warenhuizen enz worden wel best buiten de stadskern gebouwd en dat is reeds gedeeltelijk het geval meen ik. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overal ter wereld waar de islam vertegenwoordigd is, zijn er problemen, zowel grote als kleine. Om je geheugen op te frissen, volgt hier even een kleine "bloemlezing": Burgeroorlog op de Filipijnen, in delen van Indonesië, in Thailand. Regelmatige rellen en onlusten in China, Nepal en India. Dan heb ik het verder niet eens over Afghanistan, Irak, Iran, de burgeroorlog in Algerije, continu geouweteringhoer met die mannen op de Balkan en in het Midden-Oosten, de terreuraanslagen door Al Qaida, de straatterreur van moslims in de Europese steden, de moord op Theo van Gogh, de bedreigingen van politici in Nederland en Vlaanderen, maar ook in Engeland en Zweden, enzovoorts, enzovoorts... Degene die hier de grote gemene deler niet ziet, is stekeblind. Bekijk dit en dit maar eens Nick6502, en vertel me of je nog steeds zo happig bent op zo'n haathut in je achtertuin. En ga alstjeblieft niet komen met uitspraken als: "dit is een incident", "dit kun je niet een hele bevolkingsgroep aanrekenen" etc., want de feiten liegen er niet om. Laatst gewijzigd door Hrafnar : 11 december 2004 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Hun geloof willen ze niét verspreiden en nog minder opdringen aan ons: ze willen gewoon een moskee zodat ze ook hier in België hun geloof kunnen beleiden. Citaat:
Thailand: het zuiden is islamitisch en die mensen willen een onafhankelijke staat. Hun goed recht volgens mij. De reden van de onlusten daar is het wrede bewind dat de Thaise regering voert jegens het zuiden van het land. Afghanistan, Irak, Iran: moeit de VS zich daar net niet iéts te veel in? Toegegeven: op het vlak van Iran geef ik ze grotendeels gelijk: Iran moét stoppen met het aanmaken van kernwapens. Maar zou de VS dat dan ook niet moeten doen? ![]() Nepal: een situatie waar wij, Belgen, voor een stuk zelf verantwoordelijk voor zijn -> wapenleveringen... Trouwens: het is niet onlogisch dat dat land in onrust verkeert, na de koningsmoorden enkele jaren geleden. Heeft niet per se iets met 'de' moslims te maken. Terreuraanslagen door Al Qaeda: Hrafnar, u verwisselt islam met terrorisme ... moord op Theo Van Gogh: mocht nooit gebeurd zijn, een laffe daad, maar helaas, Theo heeft het in de hand gewerkt. De GGD zie ik toch wel lichtjes anders, hoor. Maar ja, ik ben nu eenmaal stekeblind... |
||
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Het enige wat ik de islamieten verwijt is dat er té weinig reactie komt tegen terrorisme en de toestanden die jij me hier toont.
Al wil je het niet horen, toch zeg ik het: wat jij toont is eerder uitzondering dan regel. En uiteraard niet goed te praten. Is hier reactie gekomen vanuit de islamitische gemeenschap? |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
het wordt tijd dat die migratiestop die al zo'n 3 decennia officieel bestaat, eindelijk es toegepast wordt