![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Van die twee meisjes was nog helemaal geen sprake bij de besluitvorming. Hoe kunnen die dan randvoorwaarden geweest zijn bij die besluitvorming?
Vana,les bij elkaar en op een hoop gegooid is kloekestront, zei mijn groottante altijd. Hierboven heeft u het bewijs daarvan.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Leugens verkopen dat is de fetisj van de groentjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De schade, vooral in Antwerpen is geleden. Zowel door de ouders als door de politiekertjes die die de veilige situatie terug onveilig gemaakt heben.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 augustus 2021 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=260639
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij een rijbewijs en rij je soms met de auto? Al ooit links of rechts afgeslaan als je door groen licht reed? Heb je opgepast voor eventuele voetgangers op zebrapaden dan?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stoort het dat ik off-topicgezaag aanklaag? Ik zal me zeker niet door onnozele insinuaties laten muilkorven. Vergeet het. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch ook niet blind zijn voor enkele disfuncties : uit dozijnen en nog meer dozijnen reacties valt af te leiden dat hij Blokkers als normale politiek equivalente wezens bekijkt. Iets wat bij de oude woordvoerder toch eerder maar een karikaturale invulling kreeg. Dat moet toch wel allemaal ingepast worden in de 'real world' realiteit waar de partijvoorzitter van n-va voor het leven braakt van het Vlaams Blok en geen gelegenheid laat liggen om die walging te etaleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, deze leuke stammentwist zorgt er weer voor dat de aandacht verschoven is van een cynische politieke fixer die weet dat hij onaantastbaar is omdat de GL hem nodig heeft en die via een persconferentie de goegemeente nog eens leuk in de nek pist.
Ik heb hier in het verleden al heel wat onvriendelijke dingen geschreven over Antwerpen, maar nu voel ik vooral empathie en medelijden met hun lot. Geen enkele stad, zelfs niet die met het hoogste % dikkenekken ter wereld verdient zo een cynisch en onmenselijk bestuur waarbij verantwoordelijken zich verbergen achter technische mumbo-jumbo om hun verantwoordelijkheid te ontlopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze stelden vast dat er een file ontstond en dat de fietsers de autofile voorbij reden. Ja, dergelijke situatie moet terstond stoppen. Dan liever 2 dode voetgangers.
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 25 augustus 2021 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er ergens iets fout loopt en er ingevolge het beleid doden vallen, mag dat benoemd worden. Of het nu gaat om terreur, een pandemie, verkeersveiligheid of milieuproblemen. Als men een project om een conflictvrij kruispunt te creëren terugschroeft kiest men expliciet voor een kruispunt met conflicten. En dus met het risico op dit soort ongevallen. Omdat men doorstroom van wagens belangrijker vindt.
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kennis zijn uitleg lijkt de logica zelve. Het zijn de psychoten van de PVDA+ en Groen! die er weer een zootje van hebben gemaakt en het lijden van een familie misbruiken voor politieke doeleinden. Walgelijk gewoon.
Het betreffende kruispunt is het enige kruispunt in de stad waar men op het conflictvrij maken is terug gekomen omdat bleek dat het verkeer er verstopt raakte en de zwakke weggebruikers veel te lang dienden te wachten waardoor ze het rood begonnen te negeren wat de situatie nog gevaarlijker maakte dan ze tevoren was.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ja ik heb een rijbewijs. En ja ik weet dat ik moet oppassen als ik afsla. Maar dat is totaal naast de kwestie ! Het specifieke kruispunt WAS veilig. U mocht afslaan als het groen was zonder risico kinderen dood te rijden. Een politieke beslissing heeft deze veilige toestand ongedaan gemaakt en is de basis en de oorzaak van de dood van twee kinderen. De rechtsen die deze wandaad van Kennis vruchteloos proberen goed te praten staan gewoon te lachen op het graf van 2 kinderen. En geven met elk van hun lage woorden een kaakslag aan de ouders en de familie ! Ik hoop dat Kennis nog in de spiegel kan kijken zonder te kotsen van wat hij ziet. Ik alvast krijg kokhals neigingen als ik die vent zijn smoel op TV zie komen.
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele uitleg mogelijk om de dood van deze kinderen weg te schuiven van de beslissing om van een veilig kruispunt terug een dodelijk gevaarlijk kruispunt te maken. De rest is bla bla voor het decorum in het beste geval. Maar eigenlijk is het een kaakslag aan de familie en nabestaanden van de twee kinderen.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |