![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Wie zit er achter de sabotage van Nord Stream? | |||
quasi zeker de Russen! (>95% kans) |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
ik denk eerder de Russen (>50% kans) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
ik denk eerder Het Westen (VS, EU, Duitsland,...) (>50% kans) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
quasi zeker Het Westen (VS, EU, Duitsland,...)! (>95% kans) |
![]() ![]() ![]() |
11 | 24,44% |
Niet genoeg info - ik doe geen voorspelling met de info die we nu hebben. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 20,00% |
Prins Laurent |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het effectief saboteren van hun "20 miljard kostende pijpleiding" is enkel maar het vermelden waard in een toespraak? Geen oorlogsverklaring? ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Jij denkt dat Rusland momenteel de luxe heeft om aan dit soort lange termijn planning te doen? Zij hebben nu de tactische voordelen nodig. Zoals reeds eerder gezegd, kan daarbij Rusland nog steeds Europa ruimschoots bevoorraden via de andere leidingen.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet, tenzij we echt totaal zot zijn in Europa (wat niet uitgesloten is). We gaan uiteraard in de komende 10-20 jaar geen zaken meer doen met de Russen he. Tenzij we inderdaad zelf de macht gegrepen hebben in Rusland, en het ons eigen gas is dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Geen zaken met de Russen wil eigenlijk zeggen met de huidige puppets in het kremlin. Nieuwe leiders is meestal een voorbode aan een nieuwe pagina. Zou Putin het echt nog zo lang trekken?
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Gij , of all people, zou dat toch moeten geleerd hebben uit de 'covidjaren'? ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 oktober 2022 om 12:29. Reden: e smaailieke aan toegevoegd , zenne!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "Rusland bezetten" of "Rusland uitroeien" niet doenbaar is, dan moeten we die als vijanden blijven beschouwen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de mensen dat covid gedoe wel beginnen te snappen. Het is enkel nog een beetje genant om uw hakenkruis armbandje waar ge zo fier op waard, gaan af te doen, en scheef te bekijken. Maar het groene gedoe gaat wel in de portemonnee en in de koude gaan ervaren worden, he. Je gaat me toch niet zeggen dat het is omdat men FOSSIEL afsluit, dat er een probleem kan zijn in een "groen paradijs" niewaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Groenen van de jaren 70 draaien zich om in hun graf, te grappig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland moet nu zoveel gas af-fakkelen (verbranden) dat ze op zoek zijn naar alternatieve inkomsten, Bitcoin schijnt de toekomst te zijn.
Crypto Farms Mining at Russian Oil Fields Reach 85 MW of Capacity https://news.bitcoin.com/crypto-farm...-analysts-say/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Nope, Jamal loopt bvb. langs Wit-Rusland.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De wereld proberen te veroveren, uit alle hoeken en kanten komt het gevaar met rasse schreden aangelopen tegenwoordig was het niet uit Afrika dan is het uit Rusland. (andere?) Zie ik het te zwartgallig of moet ik die fles azijn maar laten voor wat ze is?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2022 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar t zou wel kunnen dat m inderdaad een dezer eens iets opeet dat hem wat misvalt. Of een ongelukkige val kan ook, Ge kunt wel den helft van uw middelmanagement laten vermoorden, maar vroeg of laat is het toch uw eigen toer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel hij schiet een radioactief bommeke af op de oekraiene, ... Hoe moet je terugslaan als westen, ... ? Wel bombaardeer zijn gasinstallaties naar het stenen tijdperk. Russia binnen een maand of 3 financieel dik ik de zeik Wil je ze voor altijd klein krijgen dan gooi je een nuke op die gasbron, die is dan voor de komende paar honderd jaar radioactief besmet en dus ook het gas.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De echte verdachte hier zou ik kunnen zijn ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 3 oktober 2022 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waterstof maken is ook een oplossing, maar daarvoor heb je ook leidingen nodig. Ze kunnen er ook plastiek en meststof van maken, het grootste probleem is echter vervoer in een land als Rusland, daarom is krypto geen slecht idee.
|
![]() |
![]() |