![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, "illegaal" is wat men beslist. Het gaat hier over wat men als partij zou voorstaan als wat legaal zou zijn uiteraard. Je kan onmogelijk zeggen dat een partij illegale dingen voorstaat. Immers, als die partij haar programma kan uitvoeren, dan maakt zij die dingen per definitie legaal.
De evidente gezonde manier om uw eigen volk voorrang te geven wordt volgens U dus door GEEN ENKELE partij verdedigt en dan verschiet men dat er problemen zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2023 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EVRM zijn de sleutel van het totaal makakkiseren van onze maatschappij en dus van haar ondergang. Het is de normaliteit zelve van enkel maar leden in uw midden te aanvaarden die zich volledig aanpassen aan de denkwijze, levenswijze en houding die heerst in uw groep. Zeggen dat men aliens moet aanvaarden in eigen middens en zeggen dat die aliens zelfs respect mogen afdwingen voor hun afwijkingen is aberrant. Dat is iets anders dan zeggen dat mensen die een origine hebben van buiten de groep nooit welkom zijn. Dat is gewoon zeggen dat uw gastvrijheid zich beperkt tot die mensen die zich totaal willen integreren en al hun afwijkingen achter zich laten. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2023 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die belager (student???) is een malloot, zoveel is zeker. Maar ik vraag mij niettemin toch af waarom de geschiedenis zonodig marxistisch moeten bekeken worden. Is die interpretatie per se geloofwaardiger?
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Patrick, dat is enkel zo in de mentale constructie van jouw leefwereld. Maar daar is maar 1 persoon hoor. IRL is illegaal, wat door de wetgever beslist is. In die leefwereld zitten de andere 11 mio Belgen.
Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk dat je teveel hooi op je vork wil nemen. Waarom niet beginnen met enkele bescheidener doelstellingen ? Het klimaatprobleem oplossen bv, of een continent of twee ontvolken ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het heeel hard is, moeilijk te torsen... Maar er is geen keuze. Ook ik moet jammer genoeg ondergaan dat sommigen extreem-rechtse hominidae ook als 'eigen volk' willen beschouwen. En ondanks mijn luidkeelse protesten, garandeert diezelfde wetgever hen dat recht en belet mij om daarin een grote kuis te houden. Intriestig natuurlijk, maar : Dura Lex Sed Lex. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel geen enkele aandrang nog zin om die prof zijn visie te verdedigen hoor. Alleen denk ik dat het niet normaal is om professoren te gaan doodsbedreigingen toesturen als ze hun lessenpakket niet op white supremacy ideologie overschakelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er bestaat een bekende Nederlander van moslimachtergrond die later atheïst werd en nu hervormd christen is. Die gedraagt zich zodanig als Hollander dat hij gewoon als Hollander wordt ervaren. Het gaat echt niet om racisme, maar echt om een cultuurclash. Niemand ziet een bruine zelfs, want dat interesseert niemand. Zijn houding is gewoon Hollands en dat zie je bijna nergens bij migranten die niet integreren. Laatst gewijzigd door Weyland : 22 februari 2023 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dus onmogelijk zeggen dat een zeker stel wetten "illegaal" zou zijn. Het volstaat gewoon dat partijen die die wetten willen invoeren, aan de macht komen. Dan voeren zij die in, en vanaf dat moment zijn ze legaal, per definitie. Citaat:
Dat is toch de ganse BEDOELING van een partij, zou ik denken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien snorremans Schicklgruber niet van leer trok hadden we deze onzin nooit gehad. Het is gewoon de slinger die te hard doorsloeg en ons absurd is gaan doen handelen zwaar ten nadele van onszelf tot op het letterlijke zelf-destructieve af op middellange termijn. Mensenrechten zijn zeer rekbaar. Indien we van het begin erg hard optraden tegenover illegalen, dan durfde niemand hier te migreren op die manier en had dat zelfs beter voor de mensenrechten geweest. De meeste landen doen dat eigenlijk, alleen het Westen is zo slap.
Laatst gewijzigd door Weyland : 22 februari 2023 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je écht dat de andere meerderheidspartijen dat gaan mee stemmen ? Of dat de oppositie dat gaat meestemmen ? ![]() En zelfs als je al in dat mirakel wil geloven, denk je dat het grondwettelijk hof dat gaat laten doorgaan ? Denk je dat Straatsburg dat gaat toelaten ? Zolang de strafwet iets als illegaal beschrijft, is het illegaal en blijft het dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat vandaag waar is is dat niet per se morgen. Verder ben ik liever extreem rechts dan een naïeve sitting duck. Hopelijk is het niet te laat om niet uiteindelijk te eindigen in een totalitair systeem. Ofwel eentje waar wij het slachtoffer zijn of net de anderen. Laatst gewijzigd door Weyland : 22 februari 2023 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 70 puntenplan werd vroeger als basis gezien om het VB te veroordelen. Ondertussen zijn veel van die punten wetgeving geworden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 22 februari 2023 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn meerdere wetten die eigenlijk geïnspireerd zijn door het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dat ik niet geloof dat er ook maar enige partij is -meerderheid én oppositie- die onnozele wetsontwerpen van het Blok dat in een (hypothetische) federale meerderheid zou geraken gaat mee goedkeuren. Forget it, dat zal niet gebeuren. Het enig mogelijke scenario waar Patrick zijn apocalyptische scenario kan werken, is als het Blok federaal in haar eentje een meerderheid weet te halen, of ze plots vanuit het niets medestanders vinden wat al + 30 niet lukt omdat iedereen van hen moet braken. In haar eentje kan het Blok niets, meerderheid of oppositie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds stelde, het is te streng, want in die groep zit ook een kleine minderheid mensen die zich geintegreerd hebben en er is geen reden om die te verwijderen. Maar het is ook te slap, want ondertussen zitten we met 2de een derde generatie makakken die maar makak blijven en zich nog altijd niet integreren, en die kan je niet "terugsturen" want die komen nergens elders vandaan, die hebben HIER gewoekerd. Die moeten dus op een manier verwijderd worden die niet "terugsturen" is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk, zoals het nu gaat, zie je dat de maatschappij totaal ontwricht geraakt door een steeds grotere hoeveelheid makakken (nog eens herhalen: ik versta daaronder: mensen die naar hier gekomen zijn zonder zich te integreren, en zonder onze levenswijze, mentaliteit, manier van werken en gedragen en zo over te nemen ; een typisch geval is een moslim, maar niet uitsluitend ; ik heb het NIET over mensen die van elders komen en die zich wel hebben geintegreerd, die Belg geworden zijn in hun doen en laten). Onze openbare diensten, onze sociale zekerheid, ons onderwijs, onze zorg en ongeveer ALLES wat onze maatschappij de moeite waard maakte om te leven, gaat door een toenemend aantal "ongeschikten" naar de vaantjes. Tot hier toe waren het vooral de meer bescheiden mensen die dat ondervonden, die zich daarover druk maakten, en die denigrerend kakkerlakken genoemd werden door de zichzelf wat beter vindende, maar vooral nog wat beschermde economisch betere lagen van de bevolking, die neerkeken op "dat racistische gespuis". Maar nu beginnen die hogere lagen ook serieus last te krijgen van de ontwrichting. Die hoger liggende lagen zitten soms nog in een fase van denial, maar zij zullen uiteraard hetzelfde lot ondergaan als de "kakkerlakken van het VB". Het is hier Frankrijk, maar het is overal een beetje hetzelfde he, en ik merk ook dat de wat meer begoede bevolking ook serieus last begint te krijgen ; in de eerste plaats doordat hun kinderen ondergedompeld worden in een bad van makakkenboelekes, iets wat eerder niet het geval was. Maar ook doordat die makakken ook de betere buurten beginnen in te nemen en hun storende gedrag ook in de betere buurten beginnen uit te dragen. Kortom, het gangreen slaat uit, en er is geen zicht op beterschap. Ik denk dus wel dat op den duur, de remedies daartegen nogal populair zullen worden, ook al zal een gans deel van de bevolking eerst hun state of denial moeten inslikken. Ik weet natuurlijk niet of het het VB zal zijn dat een absolute meerderheid haalt, dan wel een groep van partijen, maar de remedie die het VB een beetje onhandig naar voren schoof en die hen alle bliksems van de weldenkenden in state of denial naar zich trokken, is een groeier zonder weerga, zoveel is zeker. Het is die koude douche die BDW plots wakker maakte toen hij zijn Marrakesh paniek had, en nadien heeft hij beseft dat hij aan de verkeerde kant van het cordon stond en hij de hoop moest laten varen om daarop mee te surfen. Natuurlijk gaan de makakkenlovers eerst alle democratische, en nadien alle totalitaire trukken van de foor aanwenden om dat evidente af te houden, maar ik denk niet dat er aan te ontkomen valt, van ooit eens serieus minder makakken te willen. En op dat moment zal het probleem zodanig enorm zijn, dat de remedies ook nogal radikaal zullen moeten zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2023 om 19:01. |
||||
![]() |
![]() |