![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Het Koninkrijk der Nederlanden telt in 2030 weer 17 provincies. | |||
Klopt als een bus. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Niets van waar. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkhuizen. Een Duitse wind. Wat apart v de rest van NL. Amsterdam, de hoofdmoot. Elk stuk wrakhout van NL gaat naar daar. Rotterdam. "de" haven van Nederland. Middelburg. Wat zwevend tussen. Kiest soms partij voor de Zuidelijke Nederlanden. België heeft wel een koloniaal verleden maar niet in scheepvaart. Een administratief orgaan neerzetten en een bevolking wat tegen elkaar uitspelen? Niet zo Brits. Volgens een Brit was het kleinere broertje of partner van Engeland de Hollanders. Zelfde als Spanje en Portugal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf zie ik mijn toekomst toch nog steeds in Nederland. Ik voel me er oprecht meer thuis. Emigreren is toegestaan, he? Ik blijf wel een Vlaming. Dit merk ik vooral door terug veel met andere Belgen te maken te hebben. Het is een omgekeerde cultuurclash geworden. Ik schipper tussen beide werelden in. Hoe kan ik nu Vlaanderen negeren? Mijn familie woont er en het is op een boogscheut van Nederland. Waarom zou ik 'die Hollanders van het Noorden schuwen' als hun cultuur me aantrekt? Laatst gewijzigd door Weyland : 1 februari 2024 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Brussel wordt opgeslokt door Waals-Brabant. De taal spreken ze toch al 90%
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() 17 provincies is bij nader inzien mogelijk! Ik stel wel enkele naamswijzigingen voor!
Groningen Friesland Drenthe Overijssel Flevoland Gelderland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Midden-Brabant (Antwerpen; idee van Bart De Wever trouwens) Zuid-Brabant (Vlaams-Brabant) Noord-Limburg (Limburg NL) Zuid-Limburg (Limburg VL) West-Vlaanderen Oost-Vlaanderen
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat óók natuurlijk. Iedereen tevreden dus.
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() @Quercus & @Cato: jullie hebben beiden gelijk, beide zijden moeten veranderen. Zo lang Vlamingen Nederlanders allemaal over één kam scheren en 'ollanders noemen, moeten zij ook niet klagen, dat Nederlanders hen allemaal Belgen noemen. We moeten allebei verbeteren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 6 februari 2024 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAARENBOVEN wil dat zootje Natie-Vlamingen van alle nederlandstalige Belgen absoluut verbasterde Vlondereirs maken! Dat is al even belachelijk als hun zelf gekozen "Vlaamse ![]() En ...die gasten willen serieus genomen worden. ![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=omVp_TZTrZM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Meer dan 1 op de 5 volwassen Vlamingen had het voorbije jaar ernstige psychische problemen die een impact hebben op het dagelijks leven. Dat blijkt uit een onderzoek van 4 Vlaamse universiteiten..." Dat is wel een slordige 20% van de Vlondereirs (!!!) en gaat hun wil om 'ernstig-genomen-te-worden' ginder ook al niet echt helpen.
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe zot. Trek uw plan in Holland.
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ziet er i.i.g. interessant uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gisteren was ik in Lier en ik botste met de zuurheid. Ieder gezicht was er somber, niemand lachte (ik heb nl. ook winkels bezocht daar). Ze vonden me ook te direct bij de afspraak die ik er had en dachten dat ik een Nederlander was. Ik ben een Antwerpenaar die AN praat. Niemand anders denkt dat ik Hollands klink.
Als ik er niet was werden er zelfs geen handen geschud, want ik nam het initiatief. Laatst gewijzigd door Weyland : 7 februari 2024 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |