![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Wat is genetische doping? Nog nooit van gehoord. Is dat een ding?
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn we hier aan't zeveren over waarom een bokster met een natuurlijke "mannelijke" genetische afwijking wel of geen voordeel mag hebben tegenover haar wel "echt vrouwelijke" medeboksters. Voor dezelfde moeite gebruiken minder scrupuleuze figuren moderne technologie zoals CRISPR om dat soort van afwijkingen te laten gedijen in de nieuwe atleten die net zoals de Sovjet sporters uit de jaren 60-90 vanaf kindsaf opgekweekt -met de nodige medische boosters- werden tot olympische kampioenen.
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Effe bijgelezen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gene_doping Eigenlijk is dat klassieke gentherapie, maar dan niet met het oogmerk om een ziekte te genezen maar prestaties te verbeteren. Interessant! Interessante nieuwe ethische vragen
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een XY met een vrouwelijk uiterlijk is een man die zich voordoet als vrouw.
Hij veinst. Hij acteert. Hij heeft een psychologische aandoening. Hij moet geholpen worden, in plaats van bevestigd te worden in zijn waanbeeld. Dat hij zijn naam heeft gewijzigd van Jos naar Jozette, zijn penis afgesneden heeft, en een chirurgische vagina heeft laten innaaien, 2 zakken met siliconen-vulling heeft als borsten, regelmatig ne permenaat laat zetten, een hoop medicijnen slikt, en wat vrouwelijke streken heeft aangeleerd, wijzigt daar niets aan. Ik zou ook liever 1,85m groot geweest zijn, met het lichaam van een atleet, en met een schitterende kop haar, maar helaas.... Ik kan hoge schoenen aan doen, naar diezelfde chirurg gaan, en wat me een gespierd lichaam laten operen, en naar Turkije reizen, maar de oorsprong is daarmee evenmin weg.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 augustus 2024 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwelijke transgender vs vrouwelijke transgender
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar die mensen zijn zeldzaam. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen gewichts/geslachtsklasses meer. Probleem opgelost. Wil iemand niet in directe competitie met lichamelijke interactie gaan, zoals bij het boksen/worstelen/judo/whatever, dan is forfait geven altijd een optie.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan gaan er zelfs landen afhaken , gegarandeerd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://edition.cnn.com/2024/03/15/h...ess/index.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() De zwitsers gaan “full fascist.”
https://www.zerohedge.com/political/...berty-blockers Dit meisje dat graag een jongen zou zijn kan binnenkort haar hersens laten inkloppen bij het mannenboksen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 augustus 2024 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Die mens is zo geboren, en wat moet de dokter tegen de ouders zeggen? Uw 'dochter' is eigenlijk een mismaakt manneke? Dus die gast is opgevoed als een meisje. De controverse gaat hem er eigenlijk over dat hoewel zijn Y chromosoom defect is, hij nog steeds meer testosteron kan produceren dan een echte vrouw.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2024 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Who is Nikki Hiltz? Record-breaking transgender and non-binary star of USA track team at Olympics
Hij is Xy, identificeert zich als meervoud en doet mee bij de vrouwen in Parijs. Zij gaan geen vrouw in elkaar slaan maar lopen. Mag deze gevoelsvrouw dan wel meedoen met de vrouwen? Blijkbaar wel. Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2024 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon de regel om transgenders op de OS toe te laten. De logica erachter is dat als de transitie later gebeurt er tijdens de pubertijd een irreversibele mannelijke morfologische ontwikkeling is.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*kuch* < Tik Tok > *kuch* ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Nu is men gefocused op die Algerijnse boxer maar de situatie met deze transvrouw verdient eigenlijk een grotere alarmbel want het betekent dat het IOC aanvaard dat geslacht iets is dat je kan kiezen en veranderen. Dat is wat op den duur vrouwensport meer kapot maakt dan de uitzonderlijke randgevallen waar die Algerijn mogelijk onder valt. Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2024 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |