![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
tot de andere europese landen niet ingezien hebben dat zij zich moeten aansluiten bij belgie en zich onderwerpen aan Zijne Keizerlijke Hoogheid Hans1 Le Grand wordt het dus kiezen tussen de zee en de ardennen
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Artikel 12.3.2. schrijft voor dat een voertuig z'n voorrang verliest wanneer het na het stoppen weer in beweging komt. Dus niet door het stoppen verliest het de voorrang. Hopelijk heeft u dit nu alvast bijgeleerd. Dit artikel is echter heel absurd, daar het soms bijzonder moeilijk wordt voor een andere weggebruiker om goed in te schatten of het voertuig dan wel volledig heeft stilgestaan en nu weer in beweging komt, of het in grote mate vertraagt en weer optrekt. In het eerste geval verliest het andere voertuig de voorrang, in het tweede geval niet. Daarom zou het bijzonder goed zijn dat dit punt van de Belgische wegcode aangepast naar het voorbeeld van de Nederlandse verkeersreglementering. Die schrijft voor dat de regel "rechts heeft voorrang" absoluut is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Jan - hoedje af voor je beredeneerde en intelligente bijdragen! Maar ... zijn het geen parels voor de zwijnen? Ik heb Hans en zijn 2 actieve partijleden nog nooit serieus zien debateren, laat staan dat ze een zinning antwoord schreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius www.belgiantransfers.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik heb veel spijt van mijn dwalingen en zal de eer aan mijzelf houden en in een heet bad mijn aderen openen tot mijn verdorven vlamingenziel uit dit aards omhulsel is verwijderd. het is mijn laatste wens toch begraven te worden in de heilige belgische grond, al besef ik dat ik dat gezien de zwaarte van mijn zonden onmogelijk gemaakt heb
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, Dimitri, ondervind jij ook die grote problemen waarover de doorluchtige Opperbubbel Hans I le Grand spreekt, wanneer je de landsgrens oversteekt en plotseling op een ontstellende wijze geconfronteerd wordt met een andere verkeersreglementering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden we beter heel Vlaanderen aansluiten bij Zeeuwsch-Vlaanderen. Leve Olland! Egidius www.doel2020.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik had mij al voorgenomen om voortaan met de trein te gaan, maar ook dat is niet veilig: de Nederlandse treinen rijden rechts en de Belgische links, dus botsingen zijn onvermijdelijk. Ik durf eigenlijk alleen nog met het vliegtuig naar België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 25 april 2005 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
QED Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Doe niet onnozel. Negatieve feiten kan men niet bewijzen, want ze bestaan gewoon niet. Het is aan u om het tegendeel te bewijzen, d.w.z. dat er wel unitaristen op TV komen. Bonne chance !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Negatieve dingen kan/hoeft men niet bewijzen, hé? Met mijn vriendelijke dank, Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() U weet blijkbaar niet wat unitaristen zijn. Unitaristen willen af van het huidige federalisme en 1 regering en 1 parlement overhouden in België. En dat is niet de SP.A. Alleen de B.U.B. zegt dat als partij.
|
![]() |
![]() |